|
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
יכול להיות שאני יגיע.
בדרך כלל מסיבות ערב יום העצמאות הן סתם קקה ושלושה ימים לאחר מכן אני טס למיידיי אז נראה אם יהיה כסף מיותר.
אבל מה הקטע של נקסט להביא שוב ושוב את ארמין ללא שום גיוון?
זה דפוק.
שיגוונו קצת כל הזמן ארמין ארמין.
כאילו בכיף אבל צריך גם לגוון יש עוד הרבה טובים אחרים.
אבל כנראה הם הולכים עליו בגלל השם והמסחריות בשביל שיוכלו למלא את כל המקום הענק שם.
וחבל.
לדעתי היו צריכים לעזוב את ארמין ולהביא את מארו פיקוטו או משהו.
נקסט עושים עבודה יפה אבל ללא שום גיוון וממש חבל זה מה שמוריד להם את הרמה לדעתי.
אני כמובן גם מאוד אוהב את ארמין אבל זה נהפך לפלצני להביאו כל הזמן או אותו או את מרקו וי האליל שניהם אלילים אבל צריך גיוון סעמק יש עוד הרבה טובים.
טוב כפי שאני מכיר את עצמי אני בטח יגיע לשם אבל נראה יש עוד זמן.
| quote: |
DOME בפארק.
גן הסלעים - גני יהושוע - פארק הירקון.
ערב יום העצמאות.
על המוסיקה יופקדו רזידנט ה-Satisfaction
DJ ALON HALPERIN
ורזידנט ה-Pleasure Dome
DJ VIC
אשר יארחו על הבמה המרכזית את הדי ג'יי והיוצר המצליח בעולם,
אשר ניגן בכל מועדון נחשב ובכל
פסטיבל מוביל ברחבי הגלובוס וזכה בכל הפרסים והתחרויות האפשריים:
ARMIN VAN BUUREN
בשיא הערב יצנח עומר מידן אל הקהל עם דגל ענק, לתפארת יום העצמאות ה-56 למדינת ישראל...
מכירת כרטיסים מוקדמת במחיר מוזל במשרדי נקסט: 035611022
מחירי כניסה: במוקדמת 120 ₪ ,בקופות האירוע 150 ₪
|
           |
|
|
| Hell_Copter |
לא יודע מי מכם שם לב...
אבל ההזמנה הזאת היא של מסיבה שתתקיים בעוד 9 שנים
עכשיו למדינה יש יום הולדת 56 ולא 65 :wtf: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חחח...כנראה ה
COPY & PASTE
לא הכי הלך חחח... |
|
|
| markfeldman |
אז אתה נוסע בסוף גיל ??? שיהיה לך בהצלחה...
פעם הבאה ניסע לאירוע יותר מלודי.... חחחחחח
ולגבי ארמין, הוא תמיד טוב ! בכל מצב ! |
|
|
| cluBBer |
כמה שעות אחרי ארמין
מתחיל הבלאגן
27.04.2004
11.00 - 23.00
.: HEINEKEN SUNDANCE INDEPENDENCE DAY PARTY @ PACHA :.
LINE UP:
HOUSE:
DAVE SEAMAN
NICK WARREN
SHLOMI ZIDAN
ROI BRIZMAN
TRANCE:
S.U.N. PROJECT (live)
ALLIEN PROJECT
DUVDEV
MOMI "O" & SOMA |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
NICK WARREN
תותח משהו פחד!!!!!!!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
NICK WARREN
תותח משהו פחד!!!!!!!! |
שניה שאני יבין
אתה מזלזל ב
Dave Seaman??
שתי תותחים כבדים!!!
דייב סימן וניק וורן |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
שניה שאני יבין
אתה מזלזל ב
Dave Seaman??
שתי תותחים כבדים!!!
דייב סימן וניק וורן |
עכשיו זה אירוע ששווה ללכת אליו |
|
|
| Hell_Copter |
אמנם זה לא המוזיקה שלי
אבל תמיד טוב ללכת לשמוע כאלה די ג'יים תותחים
וזה גם לא פעם שאומנים מהסוג הזה מגיעים לארץ... פשוט לא שומעים על זה
אני יכול להגיד לכם שדייב סימאן היה בטבריה בנירוונה ביץ' באוגוסט 2002
אני זוכר את זה כי הייתי שם במסיבה בדיוק שבוע לפני שהוא הגיע
וניק וורן בא הרבה לאיזור הנמל בתל אביב
כמו גם סטיב לאוולר ודני טנגליה ועוד כל מיני חברים שלהם |
|
|
| Rising |
omg
משתינים על המסיבה של הדום בקשת!!! :eyespop: |
|
|
| markfeldman |
משעמם !
סופר משעמם !!! (ראה הסט האחרון שהוא נתן ל-GDJB) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
משעמם !
סופר משעמם !!! (ראה הסט האחרון שהוא נתן ל-GDJB) |
שמע... אני מסכים איתך שבכללי הסגנון מוזיקה שלהם משעמם
ואני בחיים אבל בחיים לא הייתי מחזיק 12 שעות סט איתם
אבל שעה וחצי שעתיים גג יכול להיות נחמד ביותר וחוויתי לגמרי :) |
|
|
|
|