|
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by MasterP
וואי אנשים שמח שנהניתם כ"כ
סחתייש
מישהו יכול למצוא לי (ולאחרים שרוצים)
מאיפה להוריד את הסט
אני חייב לשמוע אותו
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
אחי השאלה היא אם הקליטו אותו בכלל....
גם אני היתי מאוד רוצה להורידו לצרוב על הדיסק ולשים את הדיסק על המדף במסגרת או משהו כזה...שיהיה מה לספר לנכדים אחר כך... |
|
|
| YuVaL |
OMFG!!!!!!!!!!!
איזה תמונותתתתתתתתת יאללה ממש לבכותתתתתת!!!!
:(:(:(:(
שמח שנהנתם, כ"כ עצוב לייי שאני לא יכול לבוא |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by YO-I
טוב הנה כמה תמונות מהאירוע, אני אגב הבחור שמצולם עם ארמין
מקווה שתאהבו
|
זהו הבנתי....עכשיו אני יודע מי אתה...
אני זוכר אותך טוב טוב - במיוחד את החיוך החמוד שלך:)....אני זוכר אתה היית מלמעלה רוב הזמן ושרת יחד איתנו את כל הטראקים...אולי אתה זכור אותי הייתי עם חולצה כחולה כזאת של כאוס...
התמונות חבלז...
:נ''ב
אני אגיד לך את האמת בהתחלה חשבתי שאתה ג'רי ליויס אם אתה יודע מי זה(זה "הבוס" של אמרין , זה שדרכו מזמינים את ארמין לתקלט והוא גם השותף של ארמין בלייבל ארמדה)
אתה דומה לו בטירוף...:)
אבל עכשיו אני יודע שטעיתי...
אבל חפיף...:) זה לא שמנה כרגע...מה שחשוב שאתמול היינו במקום הנכון ובמזמן הנכון,נהנו השתוללנו ופשוט עשינו חיים....
והכל בזכות המלך המלכים וכמובן הנקסט הפקות שטרחו והביאו אותו ליום העצמעות!!!
אה ועוד משהו...הקטע עם הזיקוקים....אהבתי ....ארמין עצמו נראה לי לא ציפה לזה בכלל...כשהתחילו עםהזיקוקים הוא כזה הסתכל למעלה וחייך בהתלהבות רבה!!! |
|
|
| Black-Dragon |
טוב בעיקרון יש בעיה קטנה עם העלאת התמונות אז העלאתי רק סרטון..תראו ותהנו :)
סרטון על הבמה.. :) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
טוב בעיקרון יש בעיה קטנה עם העלאת התמונות אז העלאתי רק סרטון..תראו ותהנו :)
סרטון על הבמה.. :) |
משהו טוב אחי...
חבל רק שלא שומעים כלום בסרטון.... |
|
|
| Sm0keMachine |
טוב אני לא יודע אם זה יעבוד אבל ננסה בכל מקרה!
הנה כמה תמונות מאתמול:
איתן, אני וטלטול

המלך!

אני ומארק

איתן, אני ומארק

וכן
Super 8 - Alba
זה מה שחיפשתי!
איך הזנחתי את הקטע הזה?!
לא ידעתי שהוא כזה טוב!!! :D :D :D |
|
|
| Origin |
| אני כל כך מקנא בכם ....:( :( :( :( :( :( :sadgreen: :( :sadgreen: :( :sadgreen: :( :sadgreen: :( |
|
|
| taltul |
| quote: | וכן
Super 8 - Alba
זה מה שחיפשתי!
איך הזנחתי את הקטע הזה?!
לא ידעתי שהוא כזה טוב!!! |
:)
אגידך תאמת עוד בזמנו שהורדתי את הטראק לא ממש התלהבתי ממנו...אבל לאחר זמן מה התחברתי אליו...
ואתמול הוא בכלל היה נשמע עוד יותר טוב!!!! |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by guetag
F Massif - Somebody (Ferry Corsten Remix)
גם את זה הוא שם..
היה פשוט מדהים :eyespop: |
הוא לא שם את זה וגם לא את מהדבה של אסטרל וג'ון.. |
|
|
| yaman |
| יא רבנן הייתי מת להיות שם |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by guetag
הוא כן שם את זה |
הוא לא ודיי להתווכח :)
אתה סתם חופר
לדמיין זה טוב גילי |
|
|
|
|