|
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
העסק הזה מאוד דינאמי.
כל אחד וזמנו.
לארמין מגיע כ"כ הרבה סיבות להיות מקום ראשון:
1. יש לו את התוכנית הכי מואזנת בעולם כולו (בתחום המוסיקה האלקטרונית)
2. הוציא את האוסף האחרון שלו שמסתמן כלהיט הכי גדול השנה במכירות (יותר מאלבומו של טייסטו)
3. בתור בן-אדם הוא אחלה גבר לעומת די ג'ייז פלצנים אחרים...
ועוד ועוד... |
ד''א בקשר לדי ג'ים פלצנים...שמעתי..אפילו לא שמעתי ...קראתי באיזה פורום גרמני אחד או משהו כזה...
עצמו כתב את אותו טרד ATB נראה לי
...קיצר הוא שפך את נשמתו שם וסיפר לכל העולם איזה בן אדם חרא פול וואן דייק..והוא רשם הרבה דברים לא נעימים הייתי אומר כלומר אין מצב שבן אדם בגילו יכתוב כאלה דברים סתם....
קיצר אותו טרד הוריד עוד המון בערכו של פול ...חבלז...
תאמת הוא נראה כזה....לפי הבעות פנים שלו רואים שמשהו לא בסדר פה...
נ''ב: קלטו איזה אווטאר דפקתי חבר'ה....אחחח..המסיבה הייתה רק לפני יומיים והאווטאר כבר עושה לי נוסטאלגיה...:) |
|
|
| markfeldman |
יש די ג'ייז שהשתן עולה להם לראש.
וחבל....
לדעתי זה המדד הראשון שצריך להתחשב בו בבחירת די ג'יי מס' 1 בעולם.
קודם כל תהיה בנאדם !
אח"כ DJ |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by taltul
נ''ב: קלטו איזה אווטאר דפקתי חבר'ה....אחחח..המסיבה הייתה רק לפני יומיים והאווטאר כבר עושה לי נוסטאלגיה...:) |
זה שלי זה שלי זה שלי זה שלי
:D
לבריאות טל
תהנה |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יש די ג'ייז שהשתן עולה להם לראש.
וחבל....
לדעתי זה המדד הראשון שצריך להתחשב בו בבחירת די ג'יי מס' 1 בעולם.
קודם כל תהיה בנאדם !
אח"כ DJ |
100% |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
זה שלי זה שלי זה שלי זה שלי
:D
לבריאות טל
תהנה |
חחח...עלית עליי בסוף:)
תודה אחי תודה...
נ''ב: בואנה הגעתי למסקנה אחרי המסיבה...אני חייייייייייייייב לרכוש איזו מצלמה דיגיטלית....איכותית אבל ככה 7 מגה פיקסל משהו כזה...
מתחילים לחסוך מהיום:) |
|
|
| yahel222 |
אהממ
אני עדיין בהלם מדבר אלד
אנשים באו למסיבה...ביום העצמאות...בפאקינג אוטובוס ?????????????????
ING BUS ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
מה אתם בני 13??????????????????????
הרגתם אותי
וטייסטו יהיה מס' אחת עוד הרבה זמן
וזה דווקא בגלל שהוא יכול לשנות את המוסיקה שלו ועדיין להיות תותח
ויכול לעשות סטים כמו אין סרצ' אוף סאנרייס שפשוט אין בן אדם שלא יאהב את זה
ומצד שני יש את מג'יק 6 למשל שמוזיקה שונה ועדיין כולם יאהבו את זה
ופתאום הוא יוצר טראק מאד פרוגרסיב וכולם מנגנים את זה
ודווקא הגדולה שלו היא שכל אחד שיבוא למסיבה גם אם הוא לא אוהב טראנס הוא יהנה מהמוזיקה ואצל ארמין שהוא תותח מי שלא אוהב תסגנון לא יהנה וזה בדוק אנשים היו במסיבה והלכו אחרי שעה כי התבאסו מהמזויקה !! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by taltul
נ''ב: בואנה הגעתי למסקנה אחרי המסיבה...אני חייייייייייייייב לרכוש איזו מצלמה דיגיטלית....איכותית אבל ככה 7 מגה פיקסל משהו כזה...
מתחילים לחסוך מהיום:) |
לא תמיד אם יש הרבה פיקסלים אז היא תיהיה איכותית
ובשביל 7 מגה פיקסלים, אתה תצטרך לחסוך הרבה זמן
:D |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by yahel222
|
ושוב בא מישהו ומדבר בלי קשר |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
ושוב בא מישהו ומדבר בלי קשר |
ברסמי...:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אנשים באו למסיבה...ביום העצמאות...בפאקינג אוטובוס |
שיבואו גם בקורקינט, למי אכפת ???
| quote: | | ושוב בא מישהו ומדבר בלי קשר | 3
למה גל ?
הוא דווקא צודק, כל אחד והטעם שלו. |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שיבואו גם בקורקינט, למי אכפת ???
3
למה גל ?
הוא דווקא צודק, כל אחד והטעם שלו. |
בסדר, אבל שיהיה
ולמה 3
????
:haha: :happy2: |
|
|
| TTman |
וואי, מעניין מה קרה לקלאבר
הוא פתח את הטרד הזה והוא לא הגיב אחרי המסיבה
והוא אמר לי שהוא הולך לאפטר בפאצ'ה
מעניין מה קרה לבחור
:conf: |
|
|
|
|