|
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | אבל שעה וחצי שעתיים גג יכול להיות נחמד ביותר וחוויתי לגמרי |
תשמע, אני יודע שמדובר בדי ג'ייז גדולים בקנה מידה עולמי, אז אולי רק בשביל החוויה שווה לראות אותם בהופעה חיה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
תשמע, אני יודע שמדובר בדי ג'ייז גדולים בקנה מידה עולמי, אז אולי רק בשביל החוויה שווה לראות אותם בהופעה חיה... |
זה בדיוק מה שאני אומר
עד עכשיו לא יצא לי להיות ביותר מדי הופעות של די ג'יים גדולים
הייתי רק בטייסטו, חילן, קוסמיק גייט ועוד כמה
שהם ת'כלס הסגנון שלי
אבל הייתי גם בנארקוטיק ט'ראסט... שזה אנדי מוריס
ומה אני יגיד לך... נהניתי מהסט שלו מאוד
למרות שזה לא הסגנון מוזיקה שלי יותר מדי
הכי טוב לגוון... ככה לא נמאס ממשהו מהר מדי :p |
|
|
| yaman |
יא עיוני איזה ליין אפ אלוהים ישמור
אשכרה טראנס אנרג'י תוצרת ישראל
אני מאמין יבוא לפחות 4000 איש בקלות למרות המחירים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yaman
יא עיוני איזה ליין אפ אלוהים ישמור
אשכרה טראנס אנרג'י תוצרת ישראל
אני מאמין יבוא לפחות 4000 איש בקלות למרות המחירים |
אם יש מספיק בני 23 פלוס אז יבואו גם מעל 4000
ארמין מלך ללא ספק... ואני חולה עליו לגמרי
אבל האפטר גם נראה מבטיח! |
|
|
| Black-Dragon |
Dave Seaman & Nick Waren
שניהם תותחים...בתאכלס לך תשווה בינהם לארמין..זה לא אותו סגנון
יש שאוהבים את אלה ויש שאוהבים את ארמין
אני אצל ארמין בטוח :) |
|
|
| Hell_Copter |
יש לי חבר שכל מסיבה טובה של נקסט הולך ומכניסים אותו
קיצר המנהל כבר מכיר אותו והכל...
הוא עושה לי על המסיבה של אבוב אנד ביונד שהיה בנזונה והכל והסיבה שהוא לא התקשר אליי הייתה בגלל שאם הוא לא רואה אותי באיי סי קיו הוא יודע שאני בצבא
למרבה השביזות אני אמור להיות בצבא גם ביום העצמאות
אם איכשהו אני ימצא את דרכי הביתה אני בארמין... |
|
|
| Sniper |
את האמת בתור אחד שמת על הסיגנון הזה
יש קטעים שהם משעמים ללא ספק
אבל יש קטעים שמפלים אותך על הריצפה
בא לך לפעמים להשתגע מרוב שזה חופר לך ת'מוח |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
Dave Seaman & Nick Waren
שניהם תותחים...בתאכלס לך תשווה בינהם לארמין..זה לא אותו סגנון
יש שאוהבים את אלה ויש שאוהבים את ארמין
אני אצל ארמין בטוח :) |
בן כמה אתה?
יש לך איזה קומבינה בנקסט? |
|
|
| Black-Dragon |
בן 20 אחי
אני מכיר יחצנית שם
קוראים לה ימית |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
בן 20 אחי
אני מכיר יחצנית שם
קוראים לה ימית |
בן זונה!
זאת ההיא שבכניסה הראשית בדרך כלל
:)
קיצר יש לי תקווה לבוא
אולי אני יחליף שבועות
ואז ה-9 יום שלי בבית יפלו על יום עצמאות...
נקווה שיאפשרו לי את זה
ואז
אני שם:) |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמע... אני מסכים איתך שבכללי הסגנון מוזיקה שלהם משעמם
ואני בחיים אבל בחיים לא הייתי מחזיק 12 שעות סט איתם
אבל שעה וחצי שעתיים גג יכול להיות נחמד ביותר וחוויתי לגמרי :) |
לך לך לישון עם כפית מטרנה תשמע את גלובל אנדרגראונד 11 ותגיד לי אם ניק וורן משעמם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
לך לך לישון עם כפית מטרנה תשמע את גלובל אנדרגראונד 11 ותגיד לי אם ניק וורן משעמם |
אני ישמע ואז יגיד לך שהוא משעמם :)
ת'כלס אני יגיד לך עוד פעם
שעה שעתיים אולי איכשהו איכשהו שלוש שעות עם המוזיקה הזאת אפשר לסחוב
אבל סטים של 6 שעות קשה
גלובאל אנדרגראונד ותקן אותי אם אני טועה זה כולה שעה וקצת |
|
|
|
|