return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 4)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
אבל שעה וחצי שעתיים גג יכול להיות נחמד ביותר וחוויתי לגמרי


תשמע, אני יודע שמדובר בדי ג'ייז גדולים בקנה מידה עולמי, אז אולי רק בשביל החוויה שווה לראות אותם בהופעה חיה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by markfeldman
תשמע, אני יודע שמדובר בדי ג'ייז גדולים בקנה מידה עולמי, אז אולי רק בשביל החוויה שווה לראות אותם בהופעה חיה...


זה בדיוק מה שאני אומר


עד עכשיו לא יצא לי להיות ביותר מדי הופעות של די ג'יים גדולים

הייתי רק בטייסטו, חילן, קוסמיק גייט ועוד כמה
שהם ת'כלס הסגנון שלי
אבל הייתי גם בנארקוטיק ט'ראסט... שזה אנדי מוריס
ומה אני יגיד לך... נהניתי מהסט שלו מאוד
למרות שזה לא הסגנון מוזיקה שלי יותר מדי

הכי טוב לגוון... ככה לא נמאס ממשהו מהר מדי :p
yaman
יא עיוני איזה ליין אפ אלוהים ישמור
אשכרה טראנס אנרג'י תוצרת ישראל
אני מאמין יבוא לפחות 4000 איש בקלות למרות המחירים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yaman
יא עיוני איזה ליין אפ אלוהים ישמור
אשכרה טראנס אנרג'י תוצרת ישראל
אני מאמין יבוא לפחות 4000 איש בקלות למרות המחירים


אם יש מספיק בני 23 פלוס אז יבואו גם מעל 4000
ארמין מלך ללא ספק... ואני חולה עליו לגמרי
אבל האפטר גם נראה מבטיח!
Black-Dragon
Dave Seaman & Nick Waren
שניהם תותחים...בתאכלס לך תשווה בינהם לארמין..זה לא אותו סגנון
יש שאוהבים את אלה ויש שאוהבים את ארמין
אני אצל ארמין בטוח :)
Hell_Copter
יש לי חבר שכל מסיבה טובה של נקסט הולך ומכניסים אותו
קיצר המנהל כבר מכיר אותו והכל...

הוא עושה לי על המסיבה של אבוב אנד ביונד שהיה בנזונה והכל והסיבה שהוא לא התקשר אליי הייתה בגלל שאם הוא לא רואה אותי באיי סי קיו הוא יודע שאני בצבא
למרבה השביזות אני אמור להיות בצבא גם ביום העצמאות
אם איכשהו אני ימצא את דרכי הביתה אני בארמין...
Sniper
את האמת בתור אחד שמת על הסיגנון הזה
יש קטעים שהם משעמים ללא ספק
אבל יש קטעים שמפלים אותך על הריצפה
בא לך לפעמים להשתגע מרוב שזה חופר לך ת'מוח
DjNumShum
quote:
Originally posted by Black-Dragon
Dave Seaman & Nick Waren
שניהם תותחים...בתאכלס לך תשווה בינהם לארמין..זה לא אותו סגנון
יש שאוהבים את אלה ויש שאוהבים את ארמין
אני אצל ארמין בטוח :)


בן כמה אתה?
יש לך איזה קומבינה בנקסט?
Black-Dragon
בן 20 אחי
אני מכיר יחצנית שם
קוראים לה ימית
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Black-Dragon
בן 20 אחי
אני מכיר יחצנית שם
קוראים לה ימית


בן זונה!
זאת ההיא שבכניסה הראשית בדרך כלל
:)

קיצר יש לי תקווה לבוא
אולי אני יחליף שבועות
ואז ה-9 יום שלי בבית יפלו על יום עצמאות...
נקווה שיאפשרו לי את זה

ואז
אני שם:)

Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמע... אני מסכים איתך שבכללי הסגנון מוזיקה שלהם משעמם
ואני בחיים אבל בחיים לא הייתי מחזיק 12 שעות סט איתם
אבל שעה וחצי שעתיים גג יכול להיות נחמד ביותר וחוויתי לגמרי :)


לך לך לישון עם כפית מטרנה תשמע את גלובל אנדרגראונד 11 ותגיד לי אם ניק וורן משעמם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
לך לך לישון עם כפית מטרנה תשמע את גלובל אנדרגראונד 11 ותגיד לי אם ניק וורן משעמם


אני ישמע ואז יגיד לך שהוא משעמם :)


ת'כלס אני יגיד לך עוד פעם
שעה שעתיים אולי איכשהו איכשהו שלוש שעות עם המוזיקה הזאת אפשר לסחוב
אבל סטים של 6 שעות קשה
גלובאל אנדרגראונד ותקן אותי אם אני טועה זה כולה שעה וקצת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement