|
Armin @ Park 26.4.04 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
עכשיו 12 בצהריים, יום שלישי
אני קמתי כדי לנסוע לאכול על האש
שמממממממממןןןןןן
:D
קיצר, אני וחברה שלי כל הלילה רק בהלם מהמסיבה
;)
אחת הנחרטות בזכרון
love comesssssssssssssssssss againnnnnnnnn
עליתי לבמה, הייתי עם ארמין...
יש לי מלא תמונות שלו ואיתו
אז אני יעלה את זה בערב
ביי אחים שלי
ARMIN VAN BUUREN |
|
|
| Scorchio |
איך בדיוק העלו אותך לבמה איתו?
כוס אמק בא לי לשים סכין בלב |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by Scorchio
איך בדיוק העלו אותך לבמה איתו?
כוס אמק בא לי לשים סכין בלב |
הוא בטח צילם שם...וביקש לצלם את ארמין..אז העלו אותו |
|
|
| Scorchio |
פעם אחרונה שאני הולך לעיר ביום העצמאות
שנה הבאה רק מסיבה |
|
|
| DjChook |
טוב עד עכשיו דיברתם רק על המוזיקה
ספרו טיפה על ההפקה.. קהל.. גילאים
אני בתכלס את המוזיקה גם שמעתי ואפילו דיי חזק.... ככה שאני רוצה לדעת מה עוד פספסתי |
|
|
| taltul |
סוף סוף קמתי...3 בצהרים...וכולי צמרמורות....כמו שאומרים בהולנדית
KIPENVEL!!!(זה למדתי במיוחד בישביל להגיד את זה לארמין):)
טוב מה אני יכול להגיד על המסיבה.....תאמת אין לי מילים להסביר איזו התפרקות הייתה לי ועוד המון אנשים שהיו שם...
במילים פשוטות:
פשוט מטווווווווווווווווווורף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וזה הרבה הרבה יותר טוב מגלידה סקס או טיול בתאילנד...:):):)
היה פשוט מדהים...המסיבת איכות אמיתית הראשונה שהיתי בה בחיים שלי...
ארמין פשוט תותח...ואיך הוא קופץ ומשתולל עם תקליטים באמצע הטראק - חובה לראות...
לעומת הערסים שהיו בשפע במסיבה-אבל גם הם זרמו עם ארמין והמוזיקה- וגם שהיו כמה בעיות עם מערכת הגברה או רמקולים אני לא יודע- עדיין המסיבה היית סופנית ביותר!!!!!
נ.ב.: אמשיך עם הפרטים יותר מאוחר אני די הרוס עכשיו(מבחינה טובה כמובן)...אה ועוד משהו-בתום המסיבה הספקתי לעלותעל הבמה כדי ללחוץ יד לאמרין המלך וזה מה שעשיתי ....וואי אתם לא יודעים איזו הרגשה נהדרת זו....
קיצר חבל על הזמן מה אמרין עשה אתמול עם הקהל מסיבה סוף הדרך...+ גם פגשתי הרבה אנשים מפורום שזה עוד הוסיף לכל החגיגה ופיצץ לי את המוח לגמרי!!!!:) |
|
|
| Sm0keMachine |
אהההה היה כזה טוב, ארמין היה תותח!
פגשתי שם את
Taltul, Eitan, mark...
איבדתי את החברים שלי כמעט כל המסיבה אז נשארתי ככה על הבמה איתם..
אבל לא פגשתי עוד אנשים חוץ מהם!
למה לא אמרתם לי? :whip:
בטח כשאני יראה את התמונות של איתן אני יזהה מלא אנשים...
אני גם צילמתי שם, אני יעלה את התמונות יותר מאוחר..
בכל מקרה,
הייתה מוזיקה מצוינת, הקהל היה סבבה סך הכל.. שמתי לב שהיו שם הרבה, אפילו הרבה מאוד מתחת לגיל 22..תכלס נקסט לא עשו בעיות..הם רצו להכניס כמה שיותר למסיבה הזאת..
רגעי השיא במסיבה לדעתי היו כשארמין שם את
G&M Sunday Afternoon (original mix), Communication!
ואת
Love Comes Again (Mark Norman remix)
הרגשתי כמו בקונצרט רוק כשהגיע הקטע הזה, כולם עלו על הבמה וקפצו..היה ממש מטורף :D
וגם היה איזה קטע אפליפטינג מדהים שארמין שם, שטלטול אמר לי שזה משהו של
ABOVE AND BEYOND
מה זה היה הקטע הזה!? אני חייב למצוא אותו!!!
רק חבל שהוא שם על ההתחלה את
NO ONE ON EARTH
אם הוא היה שם את זה ככה לקראת הסוף הייתי מתפוצץ שם.. :D
וזהו בשעה 6:10 ככה אחרי אס דה ראש חתכתי הביתה כולי מבסוט!:)
edit:
מישהו פה רשם שארמין שם את
MAHADEVA?!
איך פספסתי את זה?! |
|
|
| YO-I |
היה מדהים לראות את כולכם מלמעלה, למי שלא יודע מי אני אז אני אגלה, הבחור שעמד לצד ארמין כמעט כל הערב על העמדה וגם צילם מידי פעם,בסוף הסט שלו שהוא ניגן את סאטלייט שרנו יחד, הקיצר הייתי "יד ימינו" של ארמין על העמדה, היה מקסים, כמו שכבר אמרתי לפני כמה ימים באחד הטופיקים, את ארמין אני מכיר הרבה זמן ומאז הראיון שהוא נתן לי לרדיו אנחנו מכרים טובים, הוא ללא ספק מלך
אני גם יעלה כמה תמונות בקרוב, הקלאב טראנס שולט
בייפי |
|
|
| markfeldman |
חברים יקרים !
אני שמח שנהניתם.
כמה רשמים שלי:
ארמין התחיל עם פרוגרסיב טראנס מצוין וטראק ע נ ק שאף אחד עוד לא ציין אותו בשום מקום:
SANDER KLINKENBERG - MONDAY GROOVE - בשבילך מנו...
לאחר מכן הוא התחיל להפגיז עם קךאב טראנס שכמובן גולת הכותרת:
WHITEROOM - WHITEROOM
ואז........ או אז ארמין נהייה טכנואיסט קשה אחושרמוטה !!!
תאמינו לי הסט שמרקו וי נתן פה בסוף ינואר קטן לידו !!!
חבר שלי מנו, חולה על טכנו התלהב אחולמאניוקי !
ואז לקראת סיום הוא חזר עם קלאסיקות:
KYAU VS ALBERT - VELVET MORNING - AALTO REMIX
אגב למי שתהה איזו גירסה נוגנה ל-1998:
RONSKI SPEED REMIX
מוזר שאף אחד גם לא ציין את גירסת הבוטלג 2004 של:
COMMUNICATION !!!
עוד קטע נוסף שלא צוין כאן ונחתם כבר בלייבל הפרטי של ארמין (ארמיינד - כן כן זה עם המלאך):
ARTIC QUEST - OFFBEAT
עוד כמה עניינים:
למען האמת הסט של ארמין לא היה חדשני במיוחד, והוא נתן המון קטעים "ישנים". אבל אין ספק שזה היה סט אנרגטי במיוחד !
שמחתי לפגוש את כל החבר'ה הבאמת יקרים מהפורום וכן ירבו עוד הרבה מסיבות משותפות... אני אומר לכם, אין כמו לרקוד ולשיר את הקטעים האהובים עלינו כשכולם מכירים אותם מסביבך........
מקוה לראות את כולללללםםםםםםםם בטייסטו !! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | היה מדהים לראות את כולכם מלמעלה, למי שלא יודע מי אני אז אני אגלה, הבחור שעמד לצד ארמין כמעט כל הערב על העמדה וגם צילם מידי פעם |
היו שם הרבה צלמים אחי....
איזו חולצה לבשת ? |
|
|
| L-Dance |
אני מרגיש מבוזבז....
ארמין נתן סט למי שלא יודע ב 11- 12 ברדיו ביו99אסקייפ
(ככה אני קורא להם)
אני לא מבין במה הוא מתדלק את עצמו...
לא רק שלא הלכתי למסיבה
גם לא שמעתי את הסט ברדיו ובטח שברוב טיפשותי גם לא קפצתי לשם כי לא ידעתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מלך!!! |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by markfeldman
WHITEROOM - WHITEROOM
|
כןןן..
הקטע הזה היה ממש מרגש במסיבה..בא לי לבכות כשאני שומע אותו :) |
|
|
|
|