return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Armin @ Park 26.4.04
View this Thread in Original format
cluBBer



מכירה מוקדמת
120 שח
בקופות
150 שח
Triple-z
כלי!!
מאיזה גיל?
Flotser
בפארק הירקון נשמע פצצה!
:p
cluBBer
quote:
Originally posted by Triple-z
כלי!!
מאיזה גיל?


23+
אני מאמין
Flotser
מצטער מצטער מצטער שזה לא קשור עכשיו,
אבל אם כבר בפארק הירקון עסקינן זה יכול להיות מעניין מאוד!



:crazy: :crazy: :crazy:
Origin
quote:
Originally posted by Flotser
מצטער מצטער מצטער שזה לא קשור עכשיו,
אבל אם כבר בפארק הירקון עסקינן זה יכול להיות מעניין מאוד!



:crazy: :crazy: :crazy:

חחחחחח איזה מצחיק...!!! פעם ראשונה אני שומע אל דבר כזה :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Rising
תודה אחי!!!! :)
ronsh
האם יש פתח לתקווה???
באתר נקסט לא הוזכר בכלל גילאים
ולפי המקום הגדול שהם בחרו...יש סיכוי שיהיה להם אינטרס למלא ללא סלקצית גיל!!

הזין = אני בצבא...שבוע אחרי שאני מתגייס הוא בא לארץ...
איפה היית חצי שנה שהייתי בבית כמו כלב?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by ronsh
האם יש פתח לתקווה???
באתר נקסט לא הוזכר בכלל גילאים
ולפי המקום הגדול שהם בחרו...יש סיכוי שיהיה להם אינטרס למלא ללא סלקצית גיל!!

הזין = אני בצבא...שבוע אחרי שאני מתגייס הוא בא לארץ...
איפה היית חצי שנה שהייתי בבית כמו כלב?


לא מאמין שהם אשכרה יורידו את גילאי המינימום
משכן יכול להיות שהם יתדרכו את היחצנים בלשון הנ"ל
"חברה המטרה שלנו היא קודם כל להכניס תאנשים בגילאים הנכונים ואחרי זה אם זה לא יספיק תכניסו גם אנשים מחוץ לתחום הגילאים הזה שישתלבו במסיבה לפי שיקול דעתכם"

במילים אחרות
יותר סיכוי להכנס לדעתי מאשר אם זה היה בדום אבל זה הכל...
קיצר צריך להגיע לשם ולהראות בוגרים
בטוחים בעצמכם
וקלאבריים
ולהשתדל להיות לפחות בני 20...
yonih
אני כל כך מקווה שאני יוכל ללכת הפעם!

Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
23+
אני מאמין


:whip:

quote:
Originally posted by Flotser
מצטער מצטער מצטער שזה לא קשור עכשיו,
אבל אם כבר בפארק הירקון עסקינן זה יכול להיות מעניין מאוד!



:crazy: :crazy: :crazy:


קטלניייי!!!!
ראסמי צודקים מי שרוצה לעשן שיעשן למה להתערב להם
NyKoN
אף אחד לא מתערב
שנה שעברה ביום המריחואנה אנשים עישנו חופשי והיו שוטרים שהסתובבו ולא עשו כלום
הראו בחדשות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement