|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
| quote: | Originally posted by yaman
נעשה למה לא
נ.ב
יש לי את ההופעה של עבד מהקאמל קומדי קלאב
סטנדאפיסט תותח |
אכן
דיסק ענק
הלוואי יצאו עוד איזה 8 כאלה,איך אני אוהב את הסטאנד אפ הזה!
יש שם את יוסי טרבלוס מעסק שחור אגב... |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Viber
אכן
דיסק ענק
הלוואי יצאו עוד איזה 8 כאלה,איך אני אוהב את הסטאנד אפ הזה!
יש שם את יוסי טרבלוס מעסק שחור אגב... |
לא בא לי לריב איתך גם על זה
אבל לדעתי הסטנאפיסט הכי טוב שיש לנו
זה ללא ספק נאור ציון
אחריו אסייג
יצפאן
אדיר מילר |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by yaman
לא בא לי לריב איתך גם על זה
אבל לדעתי הסטנאפיסט הכי טוב שיש לנו
זה ללא ספק נאור ציון
אחריו אסייג
יצפאן
אדיר מילר |
כולם סבבה חוץ מיצפאן
כמה שיותר יותר טוב |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Viber
כולם סבבה חוץ מיצפאן
כמה שיותר יותר טוב |
מה טוב ביצפאן זה יכולת האלתור שלו
פוט מדהימה
גם לאדיר מילר יש כזו
טוב וויבר אני זזתי לישון
דברו אתה ואילן
לילה טוב |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by yaman
מה טוב ביצפאן זה יכולת האלתור שלו
פוט מדהימה
גם לאדיר מילר יש כזו
טוב וויבר אני זזתי לישון
דברו אתה ואילן
לילה טוב |
וואלה גם אני הלכתי לישון...
ובקשר ליצפאן: אין לו יכולת אילתור בשיט פיתאום הוא צועק משהו סתם בג"יבריש וזהו...
לא ראיתי אותו איזה שנה וחצי... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by yaman
נעשה למה לא
נ.ב
יש לי את ההופעה של עבד מהקאמל קומדי קלאב
סטנדאפיסט תותח |
מי זה עבד?
יש מצב לשליחה?
בא לי טוב איזה סטנד אפ ככה... |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מי זה עבד?
יש מצב לשליחה?
בא לי טוב איזה סטנד אפ ככה... |
עבד מואסי
סטנאפיסט ערבי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הוא גם מסתובב עם כובע טמבל איזה שילוב יא |
|
|
| Viber |
הכי הצחיק אותי הוא בא לאיזה אחד
"אחי מה זה החולצה הזאת? ,אפילו ערבים כבר לא לובשים חולצות כאלה!!"
איזה ירידה קשה מערבי יא אללה
:eyes: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Viber
הכי הצחיק אותי הוא בא לאיזה אחד
"אחי מה זה החולצה הזאת? ,אפילו ערבים כבר לא לובשים חולצות כאלה!!"
איזה ירידה קשה מערבי יא אללה
:eyes: |
באמת ירידה קשה
שמעת את רועי לוי? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by yaman
באמת ירידה קשה
שמעת את רועי לוי? |
כן
יש את כול הדיסק בקאזה
משום מה רועי לוי לא הכי מצחיק אותי |
|
|
| TTman |
???מישהו יודע פרטים חדשים על ארמין
? איפה זה יהיה |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by TTman
???מישהו יודע פרטים חדשים על ארמין
? איפה זה יהיה |
באתר של נקסט יש חדשות נראה לי |
|
|
|
|