|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני לא מגיע..
אני נוסע לאילת עם חברים..:cool:
תהנו חבר'ה! :D |
זה מה שרציתי לעשות שבוע אחרי ארמין אבל לחברים אין כסף
כוס עמק איזה שיעמום...... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
Black Dragon
cluBBer
fusi
guetag
Hell_Copter
Huge-A
KosmiK-G8
markfeldman
Origin
princess cc
Star
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman (?)
מי שעוד מגיע או מי שלא יאללה תעדכנו אותנו!!!
איפה ומתי להפגש?
בואו נגיד בשעה:
02:00
מאחורי העמדה של הדיג'יי.
אולי ארמין גם יעבור באיזור אז נעשה תמונה איתו של כל החברה מפה! |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
Black Dragon
cluBBer
fusi
guetag
Hell_Copter
Huge-A
KosmiK-G8
markfeldman
Origin
princess cc
Star
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman (?)
מי שעוד מגיע או מי שלא יאללה תעדכנו אותנו!!!
איפה ומתי להפגש?
בואו נגיד בשעה:
02:00
מאחורי העמדה של הדיג'יי.
אולי ארמין גם יעבור באיזור אז נעשה תמונה איתו של כל החברה מפה! |
אני לא בא |
|
|
| Star |
טוב אני יהיה עם חולצה שחורה עם לוגו
F.B.I
מי שירצה שיגיד שלום |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by Star
טוב אני יהיה עם חולצה שחורה עם לוגו
F.B.I
מי שירצה שיגיד שלום |
Damn, I saw many FBI - Anti Terror Unit Shirts in Israel, where did u buy them? |
|
|
| sabi10 |
למה חמישי לעזעזל....למההההההההההההההההה..
ולמה ידידה שלי בחרה להתחתן דווקא היום...למההההההההההההההההה
טוב..לפחות אני לא אחנק ואזיע כמו משוגע....(אויייי כמה שהייתי רותה להזיע אצל ארמין)
יאללה חברה....תעשו חיים ;) :cool: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Damn, I saw many FBI - Anti Terror Unit Shirts in Israel, where did u buy them? |
בשוק מוכרים הרבה כאלו...
יש גם כאלו של ה CIA... |
|
|
| princess cc |
יאללה היום הגדול הגיע!!!!!!!!
סוף סוף נראה אתכם...
או לפחות חלקכם...
דיר בעלאקם אתם לא באים להגיד שלום!
לא קשה לזהות איתי, אני אהיה עם: כתר, שרביט, גלימה ושני שומרי ראש
:haha: :haha: |
|
|
| m0sh |
נראה לי שאני יוותר על המסיבה היום הרי יש לי אותו באיביזה
אבל זה יותר בגלל שחבר שלי לא קיבל חמשוש |
|
|
| markfeldman |
| quote: | נראה לי שאני יוותר על המסיבה היום הרי יש לי אותו באיביזה
אבל זה יותר בגלל שחבר שלי לא קיבל חמשוש |
תבוא לספתח ! |
|
|
| yaman |
טוב חבר'ה שיהי לכולם מסיבה טובה ותהנו
רק יש לי בקשה אחת
צלמו את הארמין כמה שיותר
תודה יאמן |
|
|
|
|