return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 4)
View this Thread in Original format
LA©
ממה ששמעתי
PVD
הוא אנטי-ישראל או פשוט אנטישמי

נכון?
כי אם כן, אז אין מצב שהוא יבוא לישראל
אפילו בשביל הרבה כסף...
TranceGiant
quote:
Originally posted by LA©
ממה ששמעתי
PVD
הוא אנטי-ישראל או פשוט אנטישמי

נכון?
כי אם כן, אז אין מצב שהוא יבוא לישראל
אפילו בשביל הרבה כסף...


Well I guess he just disagrees with Israel's politics. However, he also strongly disagreed on the American war policy, openly protesting against the war in Iraq., yet he still played in the US during the war. Also, I expect an intelligent man (which he undoubtly is, to distinguish beteen the people and the politicians leading a country. He misses out big time, wasting an enormous potential which the Holy Land provides concerning trance music.
cluBBer
quote:
Originally posted by LA©
ממה ששמעתי
PVD
הוא אנטי-ישראל או פשוט אנטישמי

נכון?
כי אם כן, אז אין מצב שהוא יבוא לישראל
אפילו בשביל הרבה כסף...


מי רוצה בכלל לשמוע את
PVD

PAUL VAN DYK SUXX AZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz
black mammmba
לזכר הימים ההם....





אלי:sadgreen:
yaman
quote:
Originally posted by black mammmba
לזכר הימים ההם....





אלי:sadgreen:



ואללה איך מצאת את זה?

נ.ב

אם הוא הגיע לכאן לפני 5 שנים יש מצב שהוא יגיע עוד פעם
TranceGiant
Now that I think of it he also made this "millenium" set for radio bu 99fm 4 years ago (one hell of a set btw.!). So I dont think he's really got a too big aversion against Israel...I'll make sure to fine more info about it, though.
THE_BLUE_DRAGON
מממ...לאליל הזה אין בעיית אנטישמיות!
יש לו בעייה נגד זה שזאת ארץ כובשת ונגד המלחמה הזאת שפה!
זה מה שאומרים.

יכול להיות בכלל שפשוט לאף הפקה אין כסף להביא אותו או פשוט לא מתעמצת חחח...

מקווה שהוא עוד ישוב לפה והרבה!
למה אני זקוק לו!
ועוד רבים אחרים זקוקים לו.

הבן-אדם הזה פשוט אליל!!!

:disbelief :disbelief :disbelief
yaman
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מממ...לאליל הזה אין בעיית אנטישמיות!
יש לו בעייה נגד זה שזאת ארץ כובשת ונגד המלחמה הזאת שפה!
זה מה שאומרים.

יכול להיות בכלל שפשוט לאף הפקה אין כסף להביא אותו או פשוט לא מתעמצת חחח...

מקווה שהוא עוד ישוב לפה והרבה!
למה אני זקוק לו!
ועוד רבים אחרים זקוקים לו.

הבן-אדם הזה פשוט אליל!!!

:disbelief :disbelief :disbelief


אז שלא יבוא

אני מסתפק בארמין
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by yaman
אז שלא יבוא

אני מסתפק בארמין


ארמין בעעע...פול לא רואה אותו!!!
yaman
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ארמין בעעע...פול לא רואה אותו!!!


כול אחד והטעם שלו

אני מעדיף את ארמין

taltul
quote:
Originally posted by cluBBer
מי רוצה בכלל לשמוע את
PVD

PAUL VAN DYK SUXX AZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz


I N D E E D !!!
DJ Alex E.
פול ואן דיק הוא לא אליל
הוא סתם דחליל מגעיל ואת היהודים הוא מפליל כמו דביל
ארמין שולט!! וזאת האמת ללא כל חת
כשעל הפטיפונים מתקלט, את הקהל קולט, וישר אותם ממגנט
וכל מי שיש לו עם ארמין בעיה,שילך וידחוף לעצמו נמיה
כי כשהוא יגיע,תהיה פה ואחאד פארטיה


משורר או לא??מינימום צ'כוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement