|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| LA© |
ממה ששמעתי
PVD
הוא אנטי-ישראל או פשוט אנטישמי
נכון?
כי אם כן, אז אין מצב שהוא יבוא לישראל
אפילו בשביל הרבה כסף... |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by LA©
ממה ששמעתי
PVD
הוא אנטי-ישראל או פשוט אנטישמי
נכון?
כי אם כן, אז אין מצב שהוא יבוא לישראל
אפילו בשביל הרבה כסף... |
Well I guess he just disagrees with Israel's politics. However, he also strongly disagreed on the American war policy, openly protesting against the war in Iraq., yet he still played in the US during the war. Also, I expect an intelligent man (which he undoubtly is, to distinguish beteen the people and the politicians leading a country. He misses out big time, wasting an enormous potential which the Holy Land provides concerning trance music. |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by LA©
ממה ששמעתי
PVD
הוא אנטי-ישראל או פשוט אנטישמי
נכון?
כי אם כן, אז אין מצב שהוא יבוא לישראל
אפילו בשביל הרבה כסף... |
מי רוצה בכלל לשמוע את
PVD
PAUL VAN DYK SUXX AZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
| black mammmba |
לזכר הימים ההם....
אלי:sadgreen: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by black mammmba
לזכר הימים ההם....
אלי:sadgreen: |
ואללה איך מצאת את זה?
נ.ב
אם הוא הגיע לכאן לפני 5 שנים יש מצב שהוא יגיע עוד פעם |
|
|
| TranceGiant |
| Now that I think of it he also made this "millenium" set for radio bu 99fm 4 years ago (one hell of a set btw.!). So I dont think he's really got a too big aversion against Israel...I'll make sure to fine more info about it, though. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מממ...לאליל הזה אין בעיית אנטישמיות!
יש לו בעייה נגד זה שזאת ארץ כובשת ונגד המלחמה הזאת שפה!
זה מה שאומרים.
יכול להיות בכלל שפשוט לאף הפקה אין כסף להביא אותו או פשוט לא מתעמצת חחח...
מקווה שהוא עוד ישוב לפה והרבה!
למה אני זקוק לו!
ועוד רבים אחרים זקוקים לו.
הבן-אדם הזה פשוט אליל!!!
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מממ...לאליל הזה אין בעיית אנטישמיות!
יש לו בעייה נגד זה שזאת ארץ כובשת ונגד המלחמה הזאת שפה!
זה מה שאומרים.
יכול להיות בכלל שפשוט לאף הפקה אין כסף להביא אותו או פשוט לא מתעמצת חחח...
מקווה שהוא עוד ישוב לפה והרבה!
למה אני זקוק לו!
ועוד רבים אחרים זקוקים לו.
הבן-אדם הזה פשוט אליל!!!
:disbelief :disbelief :disbelief |
אז שלא יבוא
אני מסתפק בארמין |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by yaman
אז שלא יבוא
אני מסתפק בארמין |
ארמין בעעע...פול לא רואה אותו!!! |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ארמין בעעע...פול לא רואה אותו!!! |
כול אחד והטעם שלו
אני מעדיף את ארמין |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by cluBBer
מי רוצה בכלל לשמוע את
PVD
PAUL VAN DYK SUXX AZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
I N D E E D !!! |
|
|
| DJ Alex E. |
פול ואן דיק הוא לא אליל
הוא סתם דחליל מגעיל ואת היהודים הוא מפליל כמו דביל
ארמין שולט!! וזאת האמת ללא כל חת
כשעל הפטיפונים מתקלט, את הקהל קולט, וישר אותם ממגנט
וכל מי שיש לו עם ארמין בעיה,שילך וידחוף לעצמו נמיה
כי כשהוא יגיע,תהיה פה ואחאד פארטיה
משורר או לא??מינימום צ'כוב |
|
|
|
|