return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by KrazyDJs
שיביאו את
Deep Dish
:p

ראבק אני צעיר טילים :(


הם היו פה כבר איזה 3 פעמים אם אני לא טועה :crazy:
yaman
בלאנק אנד גונס היו פה פעם?
skelz
quote:
Originally posted by Shahar
שיביאו את
pvd !!!!1


* skelz is totaly agree with that!!

אחרי הסט שלו בסנסיישן וייט
חובהההה להביא את פולללל
הוא פיצץץץץ למקום שם את האמאמאמא של הצורה
ולמי שלא יודע.. הוא לא היה בארץ כבר יותר מ 3 שנים..
אז לדעתי.. באמת הגיע הזמן
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Flotser
הם היו פה כבר איזה 3 פעמים אם אני לא טועה :crazy:


:(
Rising
הקטע הוא שנקסט הם בקשר עם האמרגן דיויד לואיס שהוא מייצג אמנים מסוימים...זה לא פתאום שיבוא לו על דיפ דיש...
יש לו רשימה קבועה
ככה שאם דיפ דיש יגיעו זה לא דרך נקסט כמעט בטוח שלא
ועוד משהו דיפ דיש לא ינגנו לקהל צעיר זה דבר מאוד בטוח.
markfeldman
quote:
הקטע הוא שנקסט הם בקשר עם האמרגן דיויד לואיס שהוא מייצג אמנים מסוימים...זה לא פתאום שיבוא לו על דיפ דיש...
יש לו רשימה קבועה
ככה שאם דיפ דיש יגיעו זה לא דרך נקסט כמעט בטוח שלא
ועוד משהו דיפ דיש לא ינגנו לקהל צעיר זה דבר מאוד בטוח.


מה הקשר בנאדם ?????

למה גו'נו גרנט ויוהן גילן מיוצגים ע"י דיוויד לואיס ?!?!?

אין שום קשר !

בכל אופן לגבי דיפ דיש, לנקסט הפקות אין קהל צעיר ואת זה אנחנו כבר יודעים, לא ?!
Rising
quote:
Originally posted by markfeldman
למה גו'נו גרנט ויוהן גילן מיוצגים ע"י דיוויד לואיס ?!?!?

אין שום קשר !


טוב סליחה, על ידי מי כן אתה יודע?
markfeldman
quote:
טוב סליחה, על ידי מי כן אתה יודע?


האמת שאין לי מושג, אם זה כ"כ מעניין אותך אתה יכול לגשת לאתר של אנג'ונה ביטס (גו'נו גרנט) ולאתר של יוהן גילן.
yaman
דרך אגב מארק
Rusch & Murray - The Promise (Ronski Speed Remix)
כבר שוחרר נראה לי
markfeldman
quote:
דרך אגב מארק
Rusch & Murray - The Promise (Ronski Speed Remix)
כבר שוחרר נראה לי


אני יודע, פשוט עוד לא יצא לי לשים את ידי עליו.

yaman
תמיד יש סולסיק
markfeldman
quote:
תמיד יש סולסיק


הפסקתי להשתמש בו, הוא נהיה על הפנים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement