|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| sabi10 |
האאאאאאאאאאאאא
מה קרה ליום שישי....ומאיפה צץ לו יום חמישי :eyespop:
אין סיכוי שאני אגיע..ידידה טובה שלי מתחתנת באותו יום....
האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא:eyespop: |
|
|
| fusi |
אה אגב אני גם מגיע. סוף סוף אולי נוכל לפגוש את כל הטראנס קידס מכאן
:happy2: |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by fusi
אה אגב אני גם מגיע. סוף סוף אולי נוכל לפגוש את כל הטראנס קידס מכאן
:happy2: |
חחח מה שמצחיק פה זה שבטח ראית את כולנו..
אני למשל זוכר אותך מהמסיבה של ארמין ביום העצמאות ומכל מיני מסיבות בדום.. |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Star
טוב קצת עזרה לגבי המכירה המוקדמת
כרטיסים יהיו בין
90 - 140
שחברי נקסט משלמים 90
עכשיו יש דילים כאלו
עם אתם מארגנים 5 אנשים ואחד מהם הוא חבר נקסט אז המחיר הוא 90 לכולם
עם לא אז 140
:whip: |
אני חברת נקסט וקניתי ב-80...
בדוק את זה נראה לי עובדים עליך:) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
אני חברת נקסט וקניתי ב-80...
בדוק את זה נראה לי עובדים עליך:) |
נראה לי הם מעלים את המחיר כלכ שנשאר פחות ופחות זמן עד לאירוע... |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
חחח מה שמצחיק פה זה שבטח ראית את כולנו..
אני למשל זוכר אותך מהמסיבה של ארמין ביום העצמאות ומכל מיני מסיבות בדום.. |
טוב לא חוכמה אותי קל לראות
:eyes:
ואולי באמת גם ראיתי אתכם אבל כמובן שאז לא יכלתי לקשר שם (כינוי בפורום) לפרצוף
קיצר תבוא תציג את עצמך ותגיד שלום במסיבה עם ארמין שבוע הבא
...ואם תביא איתך את הבחורה בתמונה שבאייקון שלך אז בכלל יש לנו על מה לדבר
:stongue:
tata |
|
|
| Hell_Copter |
כנראה שתמחקו אותי מהרשימה...
אלא אם כן אני ינפיץ איזה אירוע שיש לי ויתנו לי לצאת חמשוש
כי ת'כלס אני אמור לצאת ביום שישי הבא רק הביתה :confused: |
|
|
| markfeldman |
ואללאק לא הייתי פה איזה חודש וחצי.
מקווה לראות את כולם אצל ארמין, ניפגש ! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
Black Dragon
cluBBer
fusi
guetag
Hell_Copter
Huge-A
KosmiK-G8
markfeldman
Origin
princess cc
Sm0keMachine
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman (?)
מי שעוד מגיע או מי שלא יאללה תעדכנו אותנו!!! |
|
|
| Star |
אני הולך קניתי כרטיס אתמול ב 90
בכול מקרה אני לא מכיר פה אף אחד אבל אני גם שםחח |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
Black Dragon
cluBBer
fusi
guetag
Hell_Copter
Huge-A
KosmiK-G8
markfeldman
Origin
princess cc
Sm0keMachine
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman (?)
מי שעוד מגיע או מי שלא יאללה תעדכנו אותנו!!! |
אני לא מגיע..
אני נוסע לאילת עם חברים..:cool:
תהנו חבר'ה! :D |
|
|
| Huge-A |
Sm0keMachine
יטלפון שבור שכמותך...
מה יש לעשות באילת :conf:
רק אם יש איזו שהי הפקה מעניינת יש מצב שאני יהיה שם :toocool:
חוץ מזה ארמין לעומת אילת יותר מצלצל
טוב נו בקטנה... 13 יום לגאולה ...:eyes: |
|
|
|
|