return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 31)
View this Thread in Original format
Huge-A
לא ככה חופשי...
אבל עם קצת שיגעון כן...
princess cc
quote:
Originally posted by Huge-A
לא ככה חופשי...
אבל עם קצת שיגעון כן...


קצת שגעון?????????
עלקקקקקקקקק, אתה מופרע אתה!:) :)
yaman
טיזו

אם היה כזה קל להגיע לעמדה כזה קל הייתי חוטף לו את הווינלים
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by yaman
טיזו

אם היה כזה קל להגיע לעמדה כזה קל הייתי חוטף לו את הווינלים


חחחחח בני לא חשבנו אחרת
היית מלמד אותו את משמעות המושג "חאוואה בפנים" ;)

וטיזו??
WTF IS טיזו????:p
yaman
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
חחחחח בני לא חשבנו אחרת
היית מלמד אותו את משמעות המושג "חאוואה בפנים" ;)

וטיזו??
WTF IS טיזו????:p


אלכס אלכס

טיזו זה כפשוטו


טיזו = WTF
Huge-A
quote:
עלקקקקקקקקק, אתה מופרע אתה!

זאת הכוונה אבישג ;)
בחופה אומרים "מצא אישה מצא טוב (הלוואי וזה היה ככה:D )"
אני אומר "מצא אור מצא טוב ... והרואה את האור מצא אותי טוב מאוד"
מפריע לא ? :disbelief
princess cc
quote:
בחופה אומרים "מצא אישה מצא טוב (הלוואי וזה היה ככה )"


זה בגלל שעוד לא מצאת אישה כמוני:)

quote:
אני אומר "מצא אור מצא טוב ... והרואה את האור מצא אותי טוב מאוד"


הכי טוב!!!!!!

סו... אני ואתה שילוב מנצח אה?:haha:
taltul
CRYIN' & ,AT THE SAME TIME, SO IN' HAPPY FOR ALL OF U GUYS!!!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Huge-A
היה פשוט גדול ...
ארמין נותן בראש אנשים בעננים
חולצות צעקות שלטים צעקות "מפריעים"+צעקות :D
בקיצור היה טוב כמובן כל מי שלא בא הוא חציל ...
אני בקושי זוכר את עצמי שם כי יום אחרי זה הייתי האומן היחפאי אבל זה סיפור אחר ...
בכל מקרה נעים היה לראות פרצופי חדשים ואת האנשים שמאחורי השמות ..
אלי אתה נראה שונה במציאות
הצתלמנו ואני סטלן לא ידעתי שזה אתה :crazy:
ארמין תודה
ירון תודה על הכרטיס מראש
סיסי אין עליך את היחידה !!!
ומי אמר שהסאונד לא היה טוב ... בו נגיד שבפעמים הקודמות שהייתי שם אטמים הפעם לא !! וזה כי היה טוב לאוזן ..

נ-ב: אני הכי זוכר את עצמי במסיבה עולה לעמה ומתחנן שארמין ינגן את "אמן"
של האחים פלאש.. אחרי שפרעתי לכולם נתנו לי להיכנס לעמה ואני בשלי הולך לארמין ומבקש ממנו " ארמין בבקשההההההההההההה תנגן את "אמן" של האחים פלאש...
הוא בקושי שומע ואז אומר לי, אוו אני מצטער אין לי את זה כאן !!"
חויובה זה מה שחשבתי באותו רגע
:haha:
בכל מקרה אחרי זה דפקתי איתו תמונה תודות לגיל שקולט אותי מפריע לארמין!!

וגם חמסת מועדונים שלי על ארמין נגד עין הרע :toothless

היה טוב וטוב שהיה ...
שבוע טוב לכולם


אני מבין ששכחת אותי...
קשה היה לפספס את החולצה עם הכיתוב להצביע לארמין בדי גי מאג
בכל מקרה אתם חברה קבועים עם התאורה איזה 2-3 אני זוכר נכון?

פחחחח עכשיו אני נזכר יש לי תמונה איתכם מאבאב אנד ביונד סליחה...גונו גראנט (לא טרחו להביא יותר מאחד..) שיהיה
חחחח
fusi
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני מבין ששכחת אותי...
קשה היה לפספס את החולצה עם הכיתוב להצביע לארמין בדי גי מאג
בכל מקרה אתם חברה קבועים עם התאורה איזה 2-3 אני זוכר נכון?

פחחחח עכשיו אני נזכר יש לי תמונה איתכם מאבאב אנד ביונד סליחה...גונו גראנט (לא טרחו להביא יותר מאחד..) שיהיה
חחחח


!עולם קטן, בטח שאני זוכר אותך
:rolleyes:
גם אני אחד מאותם "חבר'ה קבועים עם התאורה". באורגינל אנחנו כיום 5, כשאחד בכלל בח"ול וארבעת הנותרים מתפקדים בארץ

:בטוח גם ראית אותי בחמישי בדום, וכדי לדעת את זה תסתכל בתמונות שלי פה
fusion's pictures

:tongue3

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by fusi
!עולם קטן, בטח שאני זוכר אותך
:rolleyes:
גם אני אחד מאותם "חבר'ה קבועים עם התאורה". באורגינל אנחנו כיום 5, כשאחד בכלל בח"ול וארבעת הנותרים מתפקדים בארץ

:בטוח גם ראית אותי בחמישי בדום, וכדי לדעת את זה תסתכל בתמונות שלי פה
fusion's pictures

:tongue3


חחחח וואלה אני זוכר אותך עוד מלפני חצי שנה..:)

טוב קיצר אני רואה שאחרי ארמין הרבה חברה פה גילו אחד את השני..
נראה לי שכשפרי יבוא יהיה פה מפגש עצבני..:)
fusi
אכן כן. המסיבה עם אדון קורסטן תהיה "מסיבת החזרה שלי למסיבות בארץ" אחרי השיבה מאיביזה

...נתראה שם
:clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 
Privacy Statement