return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 27)
View this Thread in Original format
fusi
quote:
Originally posted by markfeldman
סאם פאנקי פיש נתן סט מזעזע לדעתי איזה שעה וחצי לפני ארמין למעט יציאה מפתיעה אחת:

THREE DRIVES ON A VINYL - GREECE 2000

באיזו גירסת בוטלג מסויימת.
FERRY CORSTEN ! ! ! ! !

THREE DRIVES ON A VINYL - GREECE 2004 (CHUS REMIX)

מארקי מארק איך לא באת להגיד שלום אייייייייך
נו טוב, פעם הבאה
:happy2:

?ברור שהייתי במסיבה, מה אתה יגר
:cool:
princess cc
quote:
Originally posted by princess cc
יאפ ואת:
yet another day
ו-burned with desire

איך קיוויתי שהוא ישים את
Communication
אבל הוא לא!
אניווי היה משו בסט!
ופגשתי כמה מהפורום איזה חמודיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אתם יה אללה!


:p

פגשתי את: מארק פלדמן ואת אילן [שלא היה מפוקסס מספיק כדי להגיד שלום],
את אדיר וירון [איזה מדליקים הם חבל"ז
את גיל וכמובן האחד והיחיד שבשבילו הגעתי למסיבה מלכתחילה: אלי!!!!!!!!!:)



טוף מסתבר הוא כן ניגן את קומיוניקשיין, סמעק משום מה לא זכור לי
מעניין איפה הייתי?????????
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףף איך אוהבת ת'טראק הזה! איך פספסתי? אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף:whip: :whip:
clubsolutely
אל תשכחו את
sasha - xpander
קטע שני היה;)
FederalBI
עזבו אותכם מארמין מישהו צילם את הנסיכה?
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
markfeldman
quote:
THREE DRIVES ON A VINYL - GREECE 2004 (CHUS REMIX)

מארקי מארק איך לא באת להגיד שלום אייייייייך
נו טוב, פעם הבאה


?ברור שהייתי במסיבה, מה אתה יגר


ואללה, לא מכיר את הגירסה, היא חדשה ?

בכל אופן, לא זיהיתי אותך, תן פרטים מזהים...

quote:
אל תשכחו את
sasha - xpander
קטע שני היה


שו ??!?
princess cc
quote:
Originally posted by FederalBI
עזבו אותכם מארמין מישהו צילם את הנסיכה?
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


וואי איזה כבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!אני יותר מעניינת מארמין? אהלןןןןןןןןןןןןןן
צילמו צילמו אבל למה לעזאזל אפ'חד לא בא להגיד שלום????? חוץ מהרשימה הקצרה שהזכרתי לעיל...
FederalBI
quote:
Originally posted by princess cc
וואי איזה כבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!אני יותר מעניינת מארמין? אהלןןןןןןןןןןןןןן
צילמו צילמו אבל למה לעזאזל אפ'חד לא בא להגיד שלום????? חוץ מהרשימה הקצרה שהזכרתי לעיל...

יש הרבה תמונות של ארמין ככה שראיתי את ארמין כבר ואותך לא!
וחוץ מזה איזה חוצפה יש לאנשים שלא באו להגיד שלום מה זה הסנוביות הזאת , אם הייתי שם הייתי בא בטוח להגיד שלום
:)
אם צילמו תביא לינקים
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה, לא מכיר את הגירסה, היא חדשה ?

בכל אופן, לא זיהיתי אותך, תן פרטים מזהים...



שו ??!?


מארק איך לא זיהית אותו? ממש לא היה קשה לפספס!
כל האורות והבלאגנים עליו!!!!!!!
איזה מדליק זה היהההההההההההההההההההההה
אפילו אני זיהיתי אותו ולא הייתי בכלל בפוקוס!
princess cc
quote:
Originally posted by FederalBI
יש הרבה תמונות של ארמין ככה שראיתי את ארמין כבר ואותך לא!
וחוץ מזה איזה חוצפה יש לאנשים שלא באו להגיד שלום מה זה הסנוביות הזאת , אם הייתי שם הייתי בא בטוח להגיד שלום
:)
אם צילמו תביא לינקים


כןןןןןןןןן ראית מה זה?????????
לא יפה בכלל!
ואני כ"כ רציתי לראות אותם!
לא נורא יש את פרי אוטוטו...
ולגבי הלינקים סורי עדיין אין אותם...
גיל צילם וירון אז כשישלחו לי נעלה אחת לפה... טוף?
markfeldman
quote:
מארק איך לא זיהית אותו? ממש לא היה קשה לפספס!
כל האורות והבלאגנים עליו!!!!!!!
איזה מדליק זה היהההההההההההההההההההההה
אפילו אני זיהיתי אותו ולא הייתי בכלל בפוקוס!


היו הרבה חבר'ה עם נצנצים...

Hell_Copter
אתם יודעים מה עשיתי כשארמין ירד בדיוק?
בדיוק הייתה לי השכמה :(
כל הזין בלא לצאת חמשוש!@#$%@#$@@#%#%#%#%$% :mad:
Star
quote:
Originally posted by clubsolutely
אל תשכחו את
sasha - xpander
קטע שני היה;)

ממש לא קטע 2
היה

Probspot-Foreplay
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 
Privacy Statement