|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |

אוקיי האירוע עם ארמין יתקיים בדום כפי שכבר ידוע לנו.
ועכשיו זה ביום חמישי ה-02.09.2004.
מוקדמות אפשר לרכוש כבר מיום שישי הקרוב ה-20.08.2004
במשרדי נקסט - 035611022.
Black Dragon
cluBBer
guetag
Hell_Copter
KosmiK-G8
markfeldman
Origin
princess cc
Sm0keMachine
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman
|
|
|
| TTman |
וואי וואי וואי איזה זיןןן
למה זה ביום חמישי...
בדיוק ביום הזה אני מסיים את הקורס, ויש את מסיבת סיום הקורס
אני לא מאמין איזה זיןןןןןן
:mad: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
נו אז לך למסיבת קורס באחת תפרוש לכיוון הדום ותגיע בשתיים!
ארמין גם ככה עולה ביזה שתיים וחצי.
אבל הקטע שיהיה לחץ בכניסה בשעות 1\2 ככה שעדיף להגיע כמה שיותר מוקדם.
בקיצר עזוב תמסיבת קורס גם ככה סתם שוק! |
|
|
| TTman |
יש בזה משהו...
אתה צודק, זה באמת שוק
אבל מסיבה עם המפקדים, זה משהו טוב
:D
נראה כבר מה יהיה... |
|
|
| Origin |
| למישהוא ידוע המחיר של ה"נזק" ...? ולמה זה עבר פתאום לחמישי ? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Origin
למישהוא ידוע המחיר של ה"נזק" ...? ולמה זה עבר פתאום לחמישי ? |
שמעתי שלחברי מועדון נקסט זה יעלה כנראה 80 במכירה מוקדמת אבל זה עדיין לא סגור
חוץ מזה עדיף חמישי כי אז אפשר להמשיך לאפטר בשישי:crazy: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
ממתי יש אפטרים בשישי???
רק בשבת ידוע לי! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ממתי יש אפטרים בשישי???
רק בשבת ידוע לי! |
אצלי יש...:crazy:
נ.ב
באמת אין באיזור המרכז? כי בב"ש היה!!!:mad: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| סבבה אז אחרי ארמין את מגרדת אותי מהריצפה לאיזה אפטר חחח...;) |
|
|
| Rising |
| כוס עמקקקק למה זה עבר ליום חמישי!? :whip: :( |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
סבבה אז אחרי ארמין את מגרדת אותי מהריצפה לאיזה אפטר חחח...;) |
בכיף...
אבל קודם אני אצטרך למצוא מישו שיגרד אותי...
:)
יהההה איך בא לי כבר!!!!
רוצה ארמין! |
|
|
| idanhakia |
חברה נראה לכם שיליד 85 יתנו לו להכנס
אני חייל בסה"כ
?
אם אני יקנה מוקדמת ? |
|
|
|
|