|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by princess cc
well...i have a confession...
אני מאלו שבחרו בדום, צ'טערת אבל אבל
לא בחרתי פלמחים כי אומנם זה סבבה, מסיבת טבע , תחת כיפת השמיים וזה אבל זו פאקינג חתיכת נסיעה!
זמיר-קטןןן מידי גם ככה בערבי שישי רגילים אין שם מקום לזוז אז שלא לדבר על ארמין
וטיאלוי- ממממממממ לא ידעתי מה זה עד יום שישי האחרון אבל אז זה כבר היה טו לייט!
אז בחרתי בדום...
הייתי שמחה אם היו עושים את זה בפארק הירקון כמו בעצמאות היה פצצות, המקום והאוירה... אחת המסיבות הטובות שהייתי בהן... [אבל כשחושבים על זה אני אומרת את זה על כל מסיבה אז אל תקחו אותי יותר מידי ברצינות]
קיצר יהיה טוף... כדאי לבוא
ולכל הצעירים למינהם שלא יכולים להכנס מפאת גילם הצעיר אז... ממממממ אז אתם מוזמנים לבוא איתנו, בגיל שלנו כבר לא מבקשים תעודות זהות...
:D :D :D |
תאמציייי אותיייי וקחי אותי למסיבותתתתת |
|
|
| Sm0keMachine |
| בואו כולנו נזייף תעודת זהות וזהו... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
בואו כולנו נזייף תעודת זהות וזהו... |
רעיון טוב..אבל אם כולנו נעשה את זה הם בטח יעלו עלינו כי בכל מקרה אחנו לא נראים כמו בני 23 ומעלה... |
|
|
| Origin |
חבר'ה ..תגידו.... יש פה מישהוא שמגיע בטוח ..?כי אני 90% מגיע
תעשו רשימה ...שניפגש |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
זה מי שהבנתי:
cluBBer
Hell_Copter
KosmiK-G8
markfeldman
Origin
princess cc
taltul
THE_BLUE_DRAGON

(ארמין בחפירות חחח...) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
תאמציייי אותיייי וקחי אותי למסיבותתתתת |
יאללה יום ראשון אנחנו במשרד הפנים! |
|
|
| Sm0keMachine |
| יש מצב גם אני (ינסה) להגיע |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
cluBBer
Hell_Copter
KosmiK-G8
markfeldman
Origin
princess cc
Sm0keMachine
taltul
THE_BLUE_DRAGON
|
|
|
| black mammmba |
אני אישית מת להגיע
ויהיה בתעודת זהות מזוויפת
שאלה רטוריטת
איפה יהיה אפשר להשיג?
אשמח לפרטים ב "ה"פ |
|
|
| TTman |
אם יהיה מצב להכנס, אז מאה אחוז אני וחברה שלי שם
נראה כבר מה יהיה
זה יוצא יום אחרי סיום הקורס שלי, אפשר לחגוג עם ארמין
:D |
|
|
| yaman |
מי שהולך בייחיאט צלמו אותו כמה שיותר
ותמסרו לו שיאמאן חולנ עליו |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by yaman
מי שהולך בייחיאט צלמו אותו כמה שיותר
ותמסרו לו שיאמאן חולנ עליו |
זה כבר גובל בהתרדה...:haha:
cluBBer
guetag
Hell_Copter
KosmiK-G8
markfeldman
Origin
princess cc
Sm0keMachine
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman
|
|
|
|
|