|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
שווה התקנה רק בשביל טראק כמו
Rusch & Murray - The Promise (Ronski Speed Remix) |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב מארק אז אני יהיה שם בטוח
איפה שזה לא יהיה...
עוד חוויה חוויתית...
וגיל - עזוב אותך תלונות
אני מאמין שמתקרב היום שבו נראה את מרקוס שולץ או גבריאל ודרזדן באים דרך נקסט ארצה:) |
|
|
| -CosmicFire- |
איזה זין זה שאני כולה בן 15
כולכם פה מדברים על המסיבות של ה20+
ואני אפילו תעודת זהות עוד אין לי
איזה ביאוס זה :[
לא נורא בעזרת השם שאני יגדל יהיה גם דברים טובים |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
איזה זין זה שאני כולה בן 15
כולכם פה מדברים על המסיבות של ה20+
ואני אפילו תעודת זהות עוד אין לי
איזה ביאוס זה :[
לא נורא בעזרת השם שאני יגדל יהיה גם דברים טובים |
כל אחד מגיע זמנו
כשאתה תחגוג 20 אנחנו נצבע שיער בפאניקה לכסות את השערות הלבנות שלנו :clown: |
|
|
| sh33p |
| סעמק אני בן 17 בחיים לא יכניסו אותי |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני מאמין שמתקרב היום שבו נראה את מרקוס שולץ או גבריאל ודרזדן באים דרך נקסט ארצה |
amen brother ! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by yaman
יש מצב שהם יבוא |
ואלה לא הבנתי תפוסט הזה...
מה כאילו, אתה שואל אם הם יבואו?
או קובע שיש מצב... |
|
|
| yaman |
לך לתדע
אולי ארמין ישכנע אותם לבוא ובכלל עבור בוכטה כסף מי יסרב? |
|
|
| black mammmba |
| quote: | Originally posted by yaman
לך לתדע
אולי ארמין ישכנע אותם לבוא ובכלל עבור בוכטה כסף מי יסרב? |
כמו שאני ראיתי בישראל, אין ממש הרבה אנשים שמכירים את גבריאל ודרסדן או את מארק .
כמו את ארמין או
PVD
יהיה יותר קשה לשכנע אנשים להגיע.
בעיקרון יש קבוצה קטנה שנחשפת לכמות גדולה של יוצרים (כמונו)
אך מונעים מאיתנו (יותר נכון מחלקנו) להגיע להופעות
מכיוון שהן מוגבלות לגילאים שאיננן נחשפים(22+)
וחבל שכך.
אולי
NTX הפקות
היא הדבר הכי קרוב ל
ID-T
שבהולנד רק מה?, חבל שהם לא מישממים את אותו עיקרון של הכנסת קהל , ללא סילקציה כאשר אתה חייב להיות 18+ ת"ז עליך להכנס.
שלכם אלי(ישמח להקשיב לארמין)
נ.ב זה אולי נופל על ראש השנה לא?
:sadgreen: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
me Want Markus Schulz for a groovy set! |
:D :D :D :D :D :D :D :D
| quote: | Originally posted by eXeTik
כל אחד מגיע זמנו
כשאתה תחגוג 20 אנחנו נצבע שיער בפאניקה לכסות את השערות הלבנות שלנו :clown: |
חח או שפשוט יהיו פה כאלה שיתחילו להתקרח |
|
|
| yaman |
| לדעתי אני אשלח לנקסט מכתב שבו אני יורד על ארבע ומתחחנן שיעשו את המסיבה מגיל 17 פלוס אם |
|
|
|
|