|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| black mammmba |
| quote: | Originally posted by TTman
???מישהו יודע פרטים חדשים על ארמין
? איפה זה יהיה |
אין עוד פרטים חוץ מהתאריך
3/9/04
מה שכן זה יהיה בת"א
נ.ב קבלו איזה ענק
:eyespop:
 |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by black mammmba
אין עוד פרטים חוץ מהתאריך
3/9/04
מה שכן זה יהיה בת"א
נ.ב קבלו איזה ענק
:eyespop:
|
לא נראה משהו
סתתתתתתתתתתתתם
כרגיל ארמין הולך להפציץ שם עד שהאניה תטבע |
|
|
| DJ Alex E. |
ארמין ומרקוס...על הים....
חלומו הרטוב של כל חובב מוסיקה(או שאולי רק שלי:crazy: |
|
|
| yaman |
| איזה מספרי טלאפון מוזרים יש להם שם |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
ארמין ומרקוס...על הים....
חלומו הרטוב של כל חובב מוסיקה(או שאולי רק שלי:crazy: |
גם שלי
באתר של נקסט יש סקר
איפה הייתם רוצים לראות את ארמין?
1)DOME
2)TLV
זמיר3
חוף פלמחים4
כולם דחוף , אבל דחוף, להצביע -חוף פלחמים- מה הם דפוקים לשאול כאלה שאלות
המועדונים המעפנים האלה ממש יצאו מהתחת של התחת
הרוב כבר הצביעו פלמחים
תעשו מצווה ותצביעו
אם המסיבה תהיה בחוף פלמחים , זאת אמורה להיות אחת המסיבות הטובות שיהיו השנה |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by cluBBer
גם שלי
באתר של נקסט יש סקר
איפה הייתם רוצים לראות את ארמין?
1)DOME
2)TLV
זמיר3
חוף פלמחים4
כולם דחוף , אבל דחוף, להצביע -חוף פלחמים- מה הם דפוקים לשאול כאלה שאלות
המועדונים המעפנים האלה ממש יצאו מהתחת של התחת
הרוב כבר הצביעו פלמחים
תעשו מצווה ותצביעו
אם המסיבה תהיה בחוף פלמחים , זאת אמורה להיות אחת המסיבות הטובות
שיהיו השנה |
מצביע
ואיפה זה לעזאזל חוף הפלמחים?
ירושלמי..... |
|
|
| black mammmba |
פלמחים זה איפה שיש את הבסיס של הצבא שממנו יורים כל הזמן את החץ
באיזור יבנה כלפי מטה
לפני כל אשקלון ואשדוד |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by black mammmba
פלמחים זה איפה שיש את הבסיס של הצבא שממנו יורים כל הזמן את החץ
באיזור יבנה כלפי מטה
לפני כל אשקלון ואשדוד |
סבבה
תודה על האינפורמציה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by cluBBer
גם שלי
באתר של נקסט יש סקר
איפה הייתם רוצים לראות את ארמין?
1)DOME
2)TLV
זמיר3
חוף פלמחים4
כולם דחוף , אבל דחוף, להצביע -חוף פלחמים- מה הם דפוקים לשאול כאלה שאלות
המועדונים המעפנים האלה ממש יצאו מהתחת של התחת
הרוב כבר הצביעו פלמחים
תעשו מצווה ותצביעו
אם המסיבה תהיה בחוף פלמחים , זאת אמורה להיות אחת המסיבות הטובות שיהיו השנה |
ומה איתי...שכחתם אותי אה? מניאקים...סתם סתם...
תכלס החלום הכללי של לראות את ארמין לייב התגשם לי ביום העצמאות אבל מהמסיבה הזו אין לי להוסיף חוץ מ"איזה טוב זה הולך להיות חבל לכם על הזמן!"...
עכשיו על המקום שבו אני ארצה את המסיבה...אני אישית לא מתלהב מה מסיבות הפתוחות אבל מצד שני זה הצ'אנס היחידי כדי שאוכל להיכנס ולעבור את הסלקציה...כי אז במקרה של מסיבה במקום פתוח הם פשוט ידחפו את כל העולם לשם כדי לפצות את עצמם על ההשקעה על הפקה ושאר הדברים...
אז כנראה אני גם אצביע עבור הפלמחים...
:) :rolleyes: נ''ב: איזה טוב לחוזר הביתה |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
שווה בכלל לעשות שם מסיבה זה כמו ניצנים?
או שזה חוף מעפן? |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
שווה בכלל לעשות שם מסיבה זה כמו ניצנים?
או שזה חוף מעפן? |
עדיף על לעשות בתוך מועדון שאתה נחנק שם למוות |
|
|
|
|