|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by idanhakia
חברה נראה לכם שיליד 85 יתנו לו להכנס
אני חייל בסה"כ
?
אם אני יקנה מוקדמת ? |
האמת שפעם שעברה כשהיה בפארק הירקון, אנ'לא זוכרת לאיזה גילאים זה היה אבל היו המון ילדים... כאילו... מממממ צעירים:)
לא נראה לי שהם ממש מקפידים...
שווה לנסות... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
האמת שפעם שעברה כשהיה בפארק הירקון, אנ'לא זוכרת לאיזה גילאים זה היה אבל היו המון ילדים... כאילו... מממממ צעירים:)
לא נראה לי שהם ממש מקפידים...
שווה לנסות... |
ממי את לא בעניינים... :)
ב"ארמין בפארק" היו מכניסים כל אחד על מנת להחזיר את הוצאות ענק שהשקיעו... שנית, מסניוני כאשר פעמים כבר באתי לדום ביום שישי ולא הכניסו אותי כי רצו לראות את התאריך הלידה שלי ולא היה מעניין אותם שיש לי כרטיס סטודנט וש"שכחתי את ת.ז. בבית" :)... אז לא לחשבו שהם מכניסים אנשים סתם ככה - סלקציה יש והיא עובדת... ועובדת מצויין לדעתי... הם ממש מסננים את כל הצעירים כמוני שבאים...
עכשיו מצד שני יש ת'מכירה המוקדמת... שמבחינתי לא להכניס בן אדם שקנה כבר את הכרטיס מראש זה חוצפה הרי הכסף שולם ולא ניתן להחזירו אולם המכשול הראשוני הינו בכלל לקנות את אותו כרטיס מכירה המוקדמת... כלומר הסלקציה שעליה דיברתי מתבצעת בעת הקניה של הכרטיס במשרדי הנקסט זאת אומרת כבר שמה הם בהחלט רשאים לסנן את האשנים הלא רצויים מבחינתם...
כל מה שאני אומר זה שכדאי לנסות - אבל אף אחד לא מבטיח לכם כלום... התכוונתי לצעירים שביננו כמובן... :) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by taltul
ממי את לא בעניינים... :)
ב"ארמין בפארק" היו מכניסים כל אחד על מנת להחזיר את הוצאות ענק שהשקיעו... שנית, מסניוני כאשר פעמים כבר באתי לדום ביום שישי ולא הכניסו אותי כי רצו לראות את התאריך הלידה שלי ולא היה מעניין אותם שיש לי כרטיס סטודנט וש"שכחתי את ת.ז. בבית" :)... אז לא לחשבו שהם מכניסים אנשים סתם ככה - סלקציה יש והיא עובדת... ועובדת מצויין לדעתי... הם ממש מסננים את כל הצעירים כמוני שבאים...
עכשיו מצד שני יש ת'מכירה המוקדמת... שמבחינתי לא להכניס בן אדם שקנה כבר את הכרטיס מראש זה חוצפה הרי הכסף שולם ולא ניתן להחזירו אולם המכשול הראשוני הינו בכלל לקנות את אותו כרטיס מכירה המוקדמת... כלומר הסלקציה שעליה דיברתי מתבצעת בעת הקניה של הכרטיס במשרדי הנקסט זאת אומרת כבר שמה הם בהחלט רשאים לסנן את האשנים הלא רצויים מבחינתם...
כל מה שאני אומר זה שכדאי לנסות - אבל אף אחד לא מבטיח לכם כלום... התכוונתי לצעירים שביננו כמובן... :) |
טוף אם אתה אומר את בטח יודע...
ממני אף פעם לא ביקשו ת.ז... סמעקקקקקקקק אני נראית עד כדי כך זקנה?
:)
אניווי שיהיה לכם בהצלחה, נקווה שיכניסו אתכם! |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by princess cc
טוף אם אתה אומר את בטח יודע...
ממני אף פעם לא ביקשו ת.ז... סמעקקקקקקקק אני נראית עד כדי כך זקנה?
:)
אניווי שיהיה לכם בהצלחה, נקווה שיכניסו אתכם! |
לא נראה לי מותק
נראה לי שפשוט הדורמנים מכניסים אנשים שהם ממין נקבה
יענו אפילו אם תיהיה שם כוסית בת 18 הם יכניבו אותה
ואני מדבר על כוסית כמו שהיתה לטל
זכרונה לברכה |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by yaman
לא נראה לי מותק
נראה לי שפשוט הדורמנים מכניסים אנשים שהם ממין נקבה
יענו אפילו אם תיהיה שם כוסית בת 18 הם יכניבו אותה
ואני מדבר על כוסית כמו שהיתה לטל
זכרונה לברכה |
מי זה טל ואיזה כוסית הייתה לו????? |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by princess cc
מי זה טל ואיזה כוסית הייתה לו????? |
טל טול
זה שדיברת איתו בנוגע לכוסיות וזה שהוא לא רוצה להתחתן וזה שהוא יישות מוזרה על הפלאנטה שלנו ויחידי בעולם שמלקק מרפקים |
|
|
| m0sh |
| לכל מי שיש כרטיס ממכירה מוקדמת יוכל להכנס...השאלה שלי היא , איפה אני יכול לקנות מכירה מוקדמת? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by m0sh
לכל מי שיש כרטיס ממכירה מוקדמת יוכל להכנס...השאלה שלי היא , איפה אני יכול לקנות מכירה מוקדמת? |
יש במשרד של נקסט בבן יהודה... [נראה לי קוראים לרחוב הזה בן יהודה...] |
|
|
| DJ Alex E. |
יום חמישי????אני לא מאמין!!!איזה פאק!
יש לי חבר שיש לו מלא פרוטקציות בדום ושיכנעתי אותו לבוא אבל כשהוא ישמע שזה בחמישי אין מצב שהוא יבוא...איזה פאק! |
|
|
| Star |
חברה שוב
המפתח לכניסה זה מכירה מוקדמת
תסתדרו עם בעל החנות שמוכר את הכרטיסים
או היחצ"ן
ולא יבדקו אותכם בשער
ככה היה בפארק
לגבי הדום אני יודע שמחמירים יותר
אז מקסימום תמכרו את הכרטיס
בעשר שקל הנחה
ALEX E
עם תבוא תראה את כל "החמולה שם "
חח |
|
|
| m0sh |
אני כמעט בטוח (אני ידע בימים הקרובים) נוסע לאיביזה ואני ישמע את ארמין ככה שאני יוותר עליו
אבל אני ממש רוהצ ללכת לפרי
אני רק צריך להשיג מישהו שיקנה כרטיסים |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by m0sh
אני כמעט בטוח (אני ידע בימים הקרובים) נוסע לאיביזה ואני ישמע את ארמין ככה שאני יוותר עליו
אבל אני ממש רוהצ ללכת לפרי
אני רק צריך להשיג מישהו שיקנה כרטיסים |
אם הם לא עושים בעיות במכירה אז אין לי בעיה לקנות לך....:) |
|
|
|
|