| black mammmba |
| quote: | Originally posted by yaman
ואללה בדקתי גם באסקייפ וגם בתל אביב וזובי אף אחד לא משדר
אבל אם טיאסטו יהיה כאן.....
פיייייייייייייייייייייייייי
אפילו התחנות הערביות ישדרו
קיפוח? גזענות? |
ממש לא.
בזמן האחרון כל התחנות התחילו להיות סנוביות ולא משדרות
DJ
מהשורה הראשונה.
כאשר טיאסטו היה ביום העצמאות קיוותי שאולי
99ESC
ישדרו את זה
אבל במקום זה
הם שידרו סט "בלעדי" שלהם שטיאסטו ניגן באולפן.
בפעם האחרונה ששמעתי משהו טוב מטחנות הרדיו האלה
זה את הסט המוקלט של ארמין מאילץת כאשר הוא ניגן 8 שעות ו
ESC
הקליטו רק 3
שימשהו יתן להם טייפים עם קלטות ארוכות
:whip: |
|
|