|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Star
ממש לא קטע 2
היה
Probspot-Foreplay |
מה נסגר איתכם
קטע שני ישר אחרי שרה מקלכלן היה בכלל
lolo - why
adam white - ballerina - אחחח איך שמחתי לשמוע את הקטע היפהפה הזה (מארק אני יודע שאתה לא מסכים איתי...)
enmass - cq - אני סקרן מאוד לגבי הקטע הזה והבחור האמריקאי הזה בכלל.... נקווה שהקטע הנפלא הזה הוא לא יציאה חד פעמית
active sight - out of our lives
חולה על זה איזה קטע אדיר!!
tilt - the world doesn't know
גם היה אחד הראשונים אני חושב אחרי לולו איזה יופי של קטע תאמת ארמין יחסית לא שם הרבה פרוגרסיב ודבר מעניין היה שקטעי האפליפטינג הראשונים שהוא שם כמו אקטיב סייט למשל וסארנדר היו בבי פי אם נמוך עדיין (רק אחרי 3-4 קטעי אפליפטינג הוא שבר את הקרח והתחיל לעלות בבי פי אם)
ובהמשך הערב כשהוא ניגן את מאנדיי גרוב הוא ניגן אותו בבי פי אם גבוה באופן כללי ארמין אוהב מאוד לא להשאר בקטעים בבי פי אם המקורי שלהם אחת ל- זה יוצא לא משהו ולדעתי סארנדר בבי פי אם הנמוך שהוא נוגן לא היה כזה משהו... פשוט איטי מדי אבל אפשר לסלוח לארמין שגם בתוכניות שלו בדרך כלל פוגע בול והופך לא פעם ולא פעמיים קטעי פרוג טראנס או אפליפטינג שהבי פי אם שלהם הוא מעט נמוך לקטעים מקפיצים ע"י העלאת הבי פי אם
הדוגמה הכי טובה לכך מהחצי שנה האחרונה היא כמובן
true form - forbidden colours ארמין הרים לזה את האמא של הבי פי אם בא סטייט אוף טראנס וזה היה פשוט מדהים
ומילה על הסאונד בדום
מ-ז-ע-ז-ע אקוסטיקה נוראית
בקיצור אין לי מה להוסיף לגבי הקטעים שנוגנו כי מארק ובהמשך תיקונים קטנים מהחברה פה עשו את העבודה המקודשת בגדול באמת המון טראקים מעולים
חבל על פשלה קטנה שהיתה לארמין דווקא בקטע של טיאסטו... (קונספרציה:)) שיהיה:)
אחד מהחברה הקבועים שאני זוכר שהולך לנקסט הסטודנט ההוא שהיה גם בדאנס ואלי (לבש חולצת פסים כחול-לבן) ואני עמדנו בחוץ רבע שעה בערך חיכינו לראות את ארמין נכנס ובזמן הזה דברנו קצת קיצר פתאום אנחנו שומעים ארמין כבר בפנים ומכריזים על העליה שלו לעמדה... חחח נכנס מהכניסה שמאחורה...
קיצר היו כמה קטעים שהוא אמר שהוא מת לשמוע
על ההתחלה ארמין פותח עם שרה מקלכלן שהוא אמר לי שהוא חולה עליו
ובהמשך היה גם הבוקר שאחרי...
:)
נ.ב.
מישהו יודע כמה עולה מסגרת עם זכוכית?
יש לי חולצה חתומה שאני צריך למסגר....
:stongue: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| YO-I |
דבר ראשון, עזרה בזיהוי, היה טראק מדהים שארמין ניגן אותו באמצע הערב, טראק שהיו משולב בו מוזיקה קלאסית עם ווקאל של בחורה, בברייק עצמו שהתחיל שהבחורה התחילה לשיר הקצב היה איטי אבל רקיד, כמו טנגו כזה או לא יודע איך להגדיר אותו, יש למישהו מושג מה שם הטראק? 0
לגבי המסיבה עצמה, כניסה חלקה וחינמית תודות לרוני ויוסי הבעלים של נקס בחצות בדיוק, המועדון ריק, מספר אנשים מצומצם מרימים כוסית ליום ההולדת של יוסי, ברקע, סם הקוסם פאנקי פיש בחימום מצויין, אני רגיל לשמוע את סם מנגן האוס הרבה פחות מסחרי אבל כנראה שהקהל והקונספט של המסיבה אתמול גרמו לו לנגן מוזיקה שונה, למרות זאת היה טוב, היה זכור לי טראק אחד ספציפי שהיה מדהים, הייו בו סינרנות כאלו והטראק נימשך ונימשך וכל שניה שחיכיתי לפיצוץ הוא לא הגיע, שוב עזרה גם בטראק הזה תתקבל בברכה, לקראת הסוף הוא הכניס קלאסיקה ברמיקס חדש שדיפ דיש חורשים עליו, אני מדבר על
3 DRIVES ON VINYL
ארמין מגיע והוא מסיים עם החדש של גיטלמן שהאמת הוא טראק דיי חביב אבל כל כך צפוי עם האלמנטים הים תיכונים האלו, נחמד לא יותר מזה
ארמין עולה, מתחיל עם הטראק של שרה מקלקן, ממשיך בסט המלודי שלו עם פארק אנד ווילסון וכל טראק מטריף לי את החושים, לקראת הסוף הוא ניגן אפילו טקנו עד שהוא נירגע, חזר לנגן עוד קצת מלודיות וסיים עם הטראק שלו כיאה ליוצר שכמוהו
היה סט מדהים ואווירה נהדרת, חבל שבסוף הפריצה לרכב שלי העיבה על הכל, גנבו לי את כרטיס האשראי, ת"ז והרישיונות, למרות הכל, ארמין הצליח להשאיר אותי עם חיוך עד עכשיו
יוחאי שהיה נעים לי להכיר את חלקכם |
|
|
| DJ Alex E. |
אחרי כל תגובה פה אני מקבל צביטה בלב
אייי...איזה בעסה להיות בן 17...ולפספס מסיבות כאלה מדהימות
אני קורא לרפורמה בחוקים של נקסט!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | דבר ראשון, עזרה בזיהוי, היה טראק מדהים שארמין ניגן אותו באמצע הערב, טראק שהיו משולב בו מוזיקה קלאסית עם ווקאל של בחורה, בברייק עצמו שהתחיל שהבחורה התחילה לשיר הקצב היה איטי אבל רקיד, כמו טנגו כזה או לא יודע איך להגדיר אותו, יש למישהו מושג מה שם הטראק? 0 |
ADAM WHITE BALLERINA
| quote: | | אני רגיל לשמוע את סם מנגן האוס הרבה פחות מסחרי אבל כנראה שהקהל והקונספט של המסיבה אתמול גרמו לו לנגן מוזיקה שונה |
על מה אתה מדבר ??? מסחרי ???
בעעעעעעע......
הוא ניגן דיפ האוס מסריח !
| quote: | | ממשיך בסט המלודי שלו עם פארק אנד ווילסון |
ממש לא. |
|
|
| clubsolutely |
וואלה עכשיו אני שומע את
lolo - why
ממש דומה ל
XPANDER
בגלל זה חשבתי שהוא ניגן את זה......... |
|
|
| markfeldman |
ידידנו היקר אילן הלמוש !
ותוספת קטנה משלי:
משמאל, אילן, אחריו אלי ואחרון חביב עבדכם הנאמן...
ומימיני, בחור שאין לי מושג מה שמו, אבל הוא תותח רציני, צור קשר ! |
|
|
| YO-I |
מארק היקר, את סם אני מכיר שנים, אנחנו מכרים מאד טובים, הסטים שלא לא מאופיינים בטראקים בסגנון של רוברט גיטלמן או היציאה שהוא הביא עם הרמיקס ל
3 drives on...
הוא ניגן אתמול סט שונה, לפחות ממה שלי יצא לשמוע אותו בשנים האחרונות, דיפ האוס? נו טוב, לא ניכנס להגדרות, אני דווקא שמעתי בסט שלו הרבה ניו יורק האוס, בכל אופן, לא אופייני לו אבל הוא נתן לקהל מה שהם בדר"כ מקבלים מהלפרין
לגבי בלרינה, תודה, הייתה לי הרגשה שזה הטראק למרות שעדיין לא שמעתי אותו אבל שמעתי עליו, נבדוק אותו
לגבי פארקס אנד ווילסון, טוב, אם הטראק החדש שלהם תחת
tilt - the world doesn't know
לא מלודי אז לא יודע מה זה מלודיה
שבת שלום |
|
|
| Star |
סאחתק חבורה של מפגרים אנחנו חח כל הערב אני רוקד לידכם ולא ידענו פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רגע ו"הנסיכה " זאת
ההיא עם החולצה הכחולה? כי אם כן את יותר משוגעת על ארמין ממני חחח ממש טירוף אני זוכר שארמין עלה לנגן שממש יצא לך הגרון מרוב צעקות:eyespop: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לגבי פארקס אנד ווילסון, טוב, אם הטראק החדש שלהם תחת
tilt - the world doesn't know
לא מלודי אז לא יודע מה זה מלודיה |
אההה, אז תגיד TILT
| quote: | | סאחתק חבורה של מפגרים אנחנו חח כל הערב אני רוקד לידכם ולא ידענו פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
אשכרה סטאר,
תמיד זה ככה. |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ידידנו היקר אילן הלמוש !
ותוספת קטנה משלי:
משמאל, אילן, אחריו אלי ואחרון חביב עבדכם הנאמן...
ומימיני, בחור שאין לי מושג מה שמו, אבל הוא תותח רציני, צור קשר ! |
לימני קוראים אורן והוא מבת ים, במקרה אנחנו גם חברים. וכן הוא אחל'ה
מעוניין במס' טלפון שלו? חחח
:haha: |
|
|
|
|