|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| fusi |
| quote: | Originally posted by YO-I היה זכור לי טראק אחד ספציפי שהיה מדהים, הייו בו סינרנות כאלו והטראק נימשך ונימשך וכל שניה שחיכיתי לפיצוץ הוא לא הגיע, שוב עזרה גם בטראק הזה תתקבל בברכה, לקראת הסוף הוא הכניס קלאסיקה ברמיקס חדש שדיפ דיש חורשים עליו, אני מדבר על
3 DRIVES ON VINYL |
:אומנם לא הייתי נוכח עדיין כשסאם ניגן את הטראק הזה אבל יש לי הגשה שזה
MAX LINEN - FLASHBACK
:ולגבי הקלאסיקה ברמיקס חדש שדיפ דיש חורשים עליו - כבר הגבתי על זה מקודם, והשם המלא הוא
THREE DRIVES ON A VINYL - GREECE 2004 (CHUS REMIX) |
|
|
| fusi |
אני בשוק, אני בהלם אני המומה
:D
ואם זה לא קהל יפה אז אני לא יודע מי כן
(כן, קצת חנופה לא הרגה אף אחד)
:p |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ואם זה לא קהל יפה אז אני לא יודע מי כן
(כן, קצת חנופה לא הרגה אף אחד |
תרביץ איזו תמונה שלך שנהיה בעניינים... |
|
|
| fusi |
:אני ניצלתי את רגעי הסחיות המעטים מאוד שהיו לי בתחילת המסיבה לצלם גלרייה קטנה. הנה היא
ארמין בדום, 2/9/04
...בקרוב אני אוסיף לגלרייה הזו עוד המון תמונות שחבר שלי צילם, חכו לעדכונים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני ניצלתי את רגעי הסחיות המעטים מאוד שהיו לי בתחילת המסיבה לצלם גלרייה קטנה. הנה היא
ארמין בדום, 3/9/04 |
ואללאק פרצופך הולך מלפניך...
אתה מופיע הרבה במסיבות של נקסט. |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללאק פרצופך הולך מלפניך...
אתה מופיע הרבה במסיבות של נקסט. |
ת'אמת לא כזה הרבה, משהו כמו פעם בחודשיים אני בנקסט, בדר"כ בהפקות היותר גדולות שלהם |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | ת'אמת לא כזה הרבה, משהו כמו פעם בחודשיים אני בנקסט, בדר"כ בהפקות היותר גדולות שלהם |
זה בסדר גם אני מגיע רק להפקות הגדולות.
יוצא שאני רואה אותך שם כל פעם. |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Star
סאחתק חבורה של מפגרים אנחנו חח כל הערב אני רוקד לידכם ולא ידענו פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רגע ו"הנסיכה " זאת
ההיא עם החולצה הכחולה? כי אם כן את יותר משוגעת על ארמין ממני חחח ממש טירוף אני זוכר שארמין עלה לנגן שממש יצא לך הגרון מרוב צעקות:eyespop: |
זאת הנסיכה!
http://laylamedia.ynet.co.il/galler...868/Big/143.jpg |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by fusi
:אני ניצלתי את רגעי הסחיות המעטים מאוד שהיו לי בתחילת המסיבה לצלם גלרייה קטנה. הנה היא
ארמין בדום, 2/9/04
...בקרוב אני אוסיף לגלרייה הזו עוד המון תמונות שחבר שלי צילם, חכו לעדכונים |
אגב קהל יפה... קבלו איזה יופי של דבר! |
|
|
| fusi |
בקיצור את כל החיים גורמת לי להסמיק וזה למרות שכבר ירד לי כל האדום מהלחיים
:crazy:
פעם הבאה אני גורר אותך מהגבות למסיבה, דיר באלאק
(באיות מרוקאי כבד )
:tongue3 :eyes: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by fusi
בקיצור את כל החיים גורמת לי להסמיק וזה למרות שכבר ירד לי כל האדום מהלחיים
:crazy:
פעם הבאה אני גורר אותך מהגבות למסיבה, דיר באלאק
(באיות מרוקאי כבד )
:tongue3 :eyes: |
×?ותי??????? ×?תה יודע ש×?ותי ל×? צריך לגרור למסיבות, רק תגיד ×?יפה ×–×” ×?ןי ב×?×”!
זה סוסו הבעייתי...:)
×?×– דיר ב×?לעק ×?תה מ×?שי×? ×?ותי פע×? הב×?×”!
[×¢×? ×¢'.. ב×?יות מרוק×?×™ יותר כבד!] ! |
|
|
|
|