|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
נכון ש-4 ההודעות האחרונות היו ספאמים נטו?
ממממ טוב מה אני יגיד לך יש לך בעיה מאוד קשה עושה רושם שאתה בדרך להתנתק לגמרי מהמוזיקה הנפלאה הזאת...
אני ממש לא חושב כמוך
אני יכול עכשיו תוך רבע שעה להביא רשימה של 20-30 טראקים שממש עשו לי את זה וזה יהיה רק מהחודשיים האחרונים.... |
אני מביא לך 50 |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by yaman
אני מביא לך 50 |
אני יביא 53 |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
נכון ש-4 ההודעות האחרונות היו ספאמים נטו?
ממממ טוב מה אני יגיד לך יש לך בעיה מאוד קשה עושה רושם שאתה בדרך להתנתק לגמרי מהמוזיקה הנפלאה הזאת...
אני ממש לא חושב כמוך
אני יכול עכשיו תוך רבע שעה להביא רשימה של 20-30 טראקים שממש עשו לי את זה וזה יהיה רק מהחודשיים האחרונים.... |
תבין שאני שומע טראנס ומעריץ את כול אלה מגיל 8
ודוגרי אפשר להגיד שדיי נימאס לי ואני שומע יותר היפ-הופ ואם הייתי מבין באמנים של מטאל הייתי שומע אפילו את זה יותר
נהיה מעצבן הטראנס הזה,הסיגנון האנרגטי,האפליפטינג והיצירתי שאני אוהב נעלם,אני מוריד איזה 100 טראקים מתוכם ישארו אולי 67 וגם את אלה אני שומע בכח...
יותר מדי חרא יוצא...
המצב לא קל בכלל...
אבל הרשימה של הטופ 20 נישמעת לי טוב,אולי תוכיח לי שלא הכול חרא יצא השנה חוץ מהטראק בחתימה שלי,דיפוייר וסאהרה... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Viber
אולי תוכיח לי שלא הכול חרא יצא השנה חוץ מהטראק בחתימה שלי,דיפוייר וסאהרה... |
ווואאאאלללללללההההההה
לא הבנתי..
:conf: |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ווואאאאלללללללההההההה
לא הבנתי..
:conf: |
יענו תעשה רשימה של טופ 30-20 להראות לי שיש טראקים איכותיים שיצאו השנה
ולא הכול הזבל |
|
|
| yaman |
מוזר
ואללה לא שמעתי את הטראק שבחתימה שלך
לגביי סהרה - טראק טוב אבל לא היציאה הכי גדולה של השנה
לדעתי טראק השנה או לפחות באלו שיהיו ברשימה
הוא
Super 8 - Cr8 |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by yaman
מוזר
ואללה לא שמעתי את הטראק שבחתימה שלך
לגביי סהרה - טראק טוב אבל לא היציאה הכי גדולה של השנה
לדעתי טראק השנה או לפחות באלו שיהיו ברשימה
הוא
Super 8 - Cr8 |
לא אמרתי שזה הכי טוב אבל זה אחד הטובים היחידים... |
|
|
| yaman |
וואללה אני אנסה להוריד את הטראק שלך
אולי הוא באמת טוב |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by yaman
וואללה אני אנסה להוריד את הטראק שלך
אולי הוא באמת טוב |
הכי טוב!!
הולכים מכות מחר אם אתה לא אוהב אותן
:) |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Viber
הכי טוב!!
הולכים מכות מחר אם אתה לא אוהב אותן
:) |
יאלללללללללללללללללללללללללללללללללללללללה! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by yaman
יאלללללללללללללללללללללללללללללללללללללללה! |
מה לא אהבת??!!!!!
עכשיו אני תופס אוטובוס לעיר!!! |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Viber
מה לא אהבת??!!!!!
עכשיו אני תופס אוטובוס לעיר!!! |
חכה עוד לא הורדתי
איפה שמעת אותו? |
|
|
|
|