|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions) (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Star |
טוב קודם כל אני לא חדש פה אני מאלו שמציצים בלי להגיב חחח
עכשיועם כבר ארמין הגדול
ופעם שעברה שהוא היה
היתה מסיבה ענקית
המון אנרגיות טובות
אחלה של מסיבה חוץ מכה פדיחות אבל חפיף שיהיה
קחו טיפ קטן אלו שאין להם 23
המפתח לכניסה לארועים כאלו
זה
מכירה מוקדמת
מקווה שהבנתם!!!!
עכשיו אני אישית
מעדיף מסיבה כזאת במקום פתוח לא בזמיר לא בדום ולא נעליים רק מקום פתוח
אה עוד משהו קטן שלא קשור כל כך
אבל אם יש פה אחד בשם
ALEX E
אז עכשיו אני מקווה שהבנת מי אני בנוגע לשאלה שלך אתמול.
!!!!! |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Star
טוב קודם כל אני לא חדש פה אני מאלו שמציצים בלי להגיב חחח
עכשיועם כבר ארמין הגדול
ופעם שעברה שהוא היה
היתה מסיבה ענקית
המון אנרגיות טובות
אחלה של מסיבה חוץ מכה פדיחות אבל חפיף שיהיה
קחו טיפ קטן אלו שאין להם 23
המפתח לכניסה לארועים כאלו
זה
מכירה מוקדמת
מקווה שהבנתם!!!!
עכשיו אני אישית
מעדיף מסיבה כזאת במקום פתוח לא בזמיר לא בדום ולא נעליים רק מקום פתוח
אה עוד משהו קטן שלא קשור כל כך
אבל אם יש פה אחד בשם
ALEX E
אז עכשיו אני מקווה שהבנת מי אני בנוגע לשאלה שלך אתמול.
!!!!! |
ברוך הבא אח שלי
נ.ב
איזה פדיחות היום שם? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
שזה סיכוי של אחד לשלוש...
טוב יש עוד זמן נדבר איתך על בשבוע שבועיים לפני המסיבה
מתי שתהיה בבית |
האמת זה סיכוי אחד לשתיים
או שאני יוצא או שלא :)
ודרך אגב... שאלתי את חבר שלי על זה אתמול... הוא אמר שהוא ל יודע... אבל לך תדע
הוא מדי פעם קופץ פה לפורומים... אבל לא שולח הודעות משום מה |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by yaman
ברוך הבא אח שלי
נ.ב
איזה פדיחות היום שם? |
אמממ
אני לא יודע עם אני יכול להגיד אבל היו כמה פדיחות מהכיוון של המחמם של ארמין !!!
מי שקלט קלט |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Star
אמממ
אני לא יודע עם אני יכול להגיד אבל היו כמה פדיחות מהכיוון של המחמם של ארמין !!!
מי שקלט קלט |
אני בטוח שאף אחד לא שמע את המחמם
לדעתי הפעם יהיה תותח אם יביאו לארמין לנגן ככה 6 שעות |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Star
אה עוד משהו קטן שלא קשור כל כך
אבל אם יש פה אחד בשם
ALEX E
אז עכשיו אני מקווה שהבנת מי אני בנוגע לשאלה שלך אתמול.
!!!!! |
א' שם בדוי??חחחח
רק בגלל המשפט של ה"מציץ ולא מגיב" הבנתי שזה אתה:D |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
א' שם בדוי??חחחח
רק בגלל המשפט של ה"מציץ ולא מגיב" הבנתי שזה אתה:D |
חחח אתה בסדר
אתה!!!!1:whip: :whip: :whip: |
|
|
| taltul |
חבר'ה נדפקנו... המסיבה תהיה בדום...
אני מתכוון כמובן לאלה שאין להם 22...קיצר נחיה ונקווה לאיזו קומבינה אולי...
:( |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by taltul
חבר'ה נדפקנו... המסיבה תהיה בדום...
אני מתכוון כמובן לאלה שאין להם 22...קיצר נחיה ונקווה לאיזו קומבינה אולי...
:( |
זה סגור ?? בטוח שזה יהיה בדום ??? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
איזה זין!!!
שוב יהיה צפוף מוות ולא יהיה ניתן להנות כמו שצריך...:sadgreen: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
איזה זין!!!
שוב יהיה צפוף מוות ולא יהיה ניתן להנות כמו שצריך...:sadgreen: |
:) ?כל אחד והבאסה שלו, אה |
|
|
| princess cc |
well...i have a confession...
אני מאלו שבחרו בדום, צ'טערת אבל אבל
לא בחרתי פלמחים כי אומנם זה סבבה, מסיבת טבע , תחת כיפת השמיים וזה אבל זו פאקינג חתיכת נסיעה!
זמיר-קטןןן מידי גם ככה בערבי שישי רגילים אין שם מקום לזוז אז שלא לדבר על ארמין
וטיאלוי- ממממממממ לא ידעתי מה זה עד יום שישי האחרון אבל אז זה כבר היה טו לייט!
אז בחרתי בדום...
הייתי שמחה אם היו עושים את זה בפארק הירקון כמו בעצמאות היה פצצות, המקום והאוירה... אחת המסיבות הטובות שהייתי בהן... [אבל כשחושבים על זה אני אומרת את זה על כל מסיבה אז אל תקחו אותי יותר מידי ברצינות]
קיצר יהיה טוף... כדאי לבוא
ולכל הצעירים למינהם שלא יכולים להכנס מפאת גילם הצעיר אז... ממממממ אז אתם מוזמנים לבוא איתנו, בגיל שלנו כבר לא מבקשים תעודות זהות...
:D :D :D |
|
|
|
|