return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Trance Energy 2005 (pg. 15)
View this Thread in Original format
FUSyke
Met Partybus zal het wss we lduurder zijn dan als we zelf een bus huren. De voordelen zijn dat er meerdere opstapplaatsen zijn en dat jezelf niet meer achter een ticket moet gaan; zij doen dit voor jou.

Als er niet genoeg volk is voor de bus dan gaan ze met de trein. Ik heb gehoord dat het station van Utrecht niet ver van TE is dus dat zou ook nog een optie kunnen zijn voor ons.
TOR
^ de prijs voor een treinticket is ongeveer dezelfde als de prijzen van Partybus hierboven.

met de trein ben je er sneller natuurlijk.
Aurélie
Mij mag je vd lijst schrappen , we gaan met de auto. Greetz
FUSyke
Gaan we anders niet stemmen over wat de beste oplossing gaat zijn voor het vervoer naar TE?

De verschillende keuzemogelijkheden:

1) Het voorstel van Tiger777: 675€ moet da ongeveer kosten zo'n bus... Als we met 30 zijn komt da schappelijk uit op ongeveer 25€/persoon.

Ik heb gevraagd of de bus kan mensen oppikken in Afflighem(voor mensen overal tussen brussel en aalst is da vrij gemakkelijk, de bus vertrekt daar toch) en dat ie noges mensen oppikt in Antwerpen: centraal dus.

2) Partybus: ongeveer 30€ voor de bus.

3) Met de trein: kost ook ongeveer 30€.

4) Kaidreas ging ook nog eens horen voor een bus; heb jij daar al meer nieuws over?

En gaan we wel aan 30 man geraken voor een bus? Hier op het forum hebben we 'nog maar' 15 à 17 man die meegaan. Ik heb het gisteren met Jedi er eens over gehad en hij had gehoord dat er op het forum van D4M nog mensen waren die eventueel wel met de bus wilden meerijden. Kunnen we anders geen kleiner buske huren, zo'n buske voor de werknemers mee op te halen?
Xilver
Is wel serieus duur. Als ik met de auto ga, kan er 4 man mee, en de diesel kost iets van een 16€ heen en terug. Nuja, er rijden niet veel mensen met de auto hier I guess.
djcresto
Hierover gaan stemmen lijkt mij vrij nutteloos. Je moet gewoon van de mensen zeker weten of ze gaan of niet. Ik heb men ticket al besteld dus ik ga zeker. De trein zal voor sommigen wel geen 30 euro zijn. Tis weekend dus goedkoper, die keer naar Den Haag was ook geen 30 euro van in Antwerpen en Utrecht is toch wel ietsje dichter. Enja bij sommige busmaatschappijen heb je bussen vanaf 8 personen tot 70-80. Als je ff goed zoekt vind je waarschijnlijk wel iets.
djcresto
quote:
Originally posted by Xilver
Is wel serieus duur. Als ik met de auto ga, kan er 4 man mee, en de diesel kost iets van een 16€ heen en terug. Nuja, er rijden niet veel mensen met de auto hier I guess.

Tegen dan nog niet, en met een voorlopig mag ik nog nie naar tbuitenland.
SilentEagle
Ik kan eventueel wel rijden... Das 1 volle naftbak van ongeveer 35 euro... vier mensen, mezelf inbegrepen, is nog geen tien per persoon. Lijkt me iets redelijker dan met de trein of bus, tot hiertoe... Het geld da we uitsparen kunnen we mss besteden aan Beta-windowstickers voor de Beta-karavaan. :)
Xilver
Ne volle naftbak? Damn met wa voor een monster rijdt gij :) Ik doe 600km op 35€
Jasperovitsj
Ik ga ook zeker, maar voor vervoer wil ik echt wel voor de goedkoopste oplossing gaan...

Misschien is even zien wie er eventueel wel wil en kan rijden, dan kunnen we zien wat het beste alternatief is, bus of auto.

Tot nu toe hebben we dan denk ik:

Xilver + 4 personen
SilentEagle + 4 personen

En wie hebben we dan nog die kan rijden én wou meegaan? Jedi, Meltoz,...?
Als zij dat allemaal zien zitten kunnen we desnoods nog altijd een Beta-konvooi oprganiseren...

FUSyke
quote:
Originally posted by djcresto
Hierover gaan stemmen lijkt mij vrij nutteloos. Je moet gewoon van de mensen zeker weten of ze gaan of niet. Ik heb men ticket al besteld dus ik ga zeker. De trein zal voor sommigen wel geen 30 euro zijn. Tis weekend dus goedkoper, die keer naar Den Haag was ook geen 30 euro van in Antwerpen en Utrecht is toch wel ietsje dichter. Enja bij sommige busmaatschappijen heb je bussen vanaf 8 personen tot 70-80. Als je ff goed zoekt vind je waarschijnlijk wel iets.

Het ging er gewoon over dat ik ff wilde weten wat iedereen nu gaat doen. Nu zie ik dat de meesten het wel zien zitten om met de auto te gaan. Is natuurlijk veel goedkoper. Ik kan ook wel rijden maar met mijn ongeluk in gedachten, laat mijn moeder mij voor het ogenblik nog niet naar Holland rijden. En mij met iemand anders laten meerijden ziet mijn ma ook niet zitten:rolleyes: :whip: Mja kan haar wel verstaan maar nu zal ik wel met de bus/trein naar Utrecht moeten. Hopelijk ben ik niet heel alleen:sadgreen:
Kaidreas
^nope ik ben zeker eerder voor een bus dan voor een trip met de auto.
no fence tom.

1. Normaliter zit er een ervaren buschauffeur achter het stuur. die zeker is uitgeslapen 's morgen, en die niet heeft gedronken (kzeg niet dat iemand anders dat wel doet)
2.Er zal zeker en vast een dikke sfeer zijn, en dit hoeven niet alleen beta mensen te zijn e, als er trance-minded mensen van d4m meegaan is da ook goe, wordt de prijs nog minder
3. er kan gedronken worden (niet dat het een prioriteit is, maar sommige mensen hebben dat nodig om los te komen)
4. 's morgens kunt ge allemaal slapen in de bus
5.als ge met de auto rijdt zijt ge bijna evenveel kwijt ze mannekes.

maakt nie uit wat er gezegd wordt ze, ik zal dinsdag is bellen naar busmaatschappijen. (morgen moet ik hout gaan kappen dus genen tijd) maar tis nog een maand tijd ze.
en ik heb bovendien zelf men ticket nog niet.

nooit panikeren mensen. ome willem zei altijd: alles op zen tijd.. (tot hij werd overreden door een bus) :D ---> garfield mop :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Privacy Statement