|
Trance Energy 2005 (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Er bestaat een kans dat ik met de trein moet... Daar heb ik dus echt ff geen zin in he... |
niet zeuren he :o , ik kom ook helemaal vanuit Eindhoven met de trein.
Ik ga denk ik van het begin tot Ferry in de main vertoeven, heb geen zin in alweeeeeeeer MIKE valt me kwa dj toch nog altijd klein beetje tegen en voor een half uurtje Filterheadz ben ik eigelijk ook nie te vangen,dan zijde bekans langer onderweg dan dat ge wat hoort.
Kwil Eddie en Judge nu ook eindelijk wel eens echt aant werk zien, want hebben altijd wel lekkere stevige setjes aan de tracklist te zien.
Rank 1 kan ook wel eens lekker zijn, al vielen ze (hij eigelijk) op Innercity wel wat tegen.
Opt einde nog even naar Katana, hopen dat hij al zijn eigen mixen en plaatjes draait maar zal wel niet vrees ik. Daarna zal ik wel veel te moe zijn om nog ergens te gaan stuiteren, miss Jochem Miller of Igor S, wie weet |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Er bestaat een kans dat ik met de trein moet... Daar heb ik dus echt ff geen zin in he... |
begrijpelijk openbaar vervoer is teh suck :nervous: |
|
|
| eieregooie |
| I'm spoiled :D |
|
|
| Kaidreas |
| jammer dat we u niet kunnen oppikken met de bus ei.. anders hadden we het zeker gedaan... kom anders ff naar berchem station??? goed? :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
jammer dat we u niet kunnen oppikken met de bus ei.. anders hadden we het zeker gedaan... kom anders ff naar berchem station??? goed? :D |
En hoe geraakt hij juist in Berchem Station Dries? :p |
|
|
| Kaidreas |
^eieren vervoer? :D
ps.. da was de mop e jasper ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
ps.. da was de mop e jasper ;) |
Neeee.....écht!!!?? :eyes: :p
Trouwens, al iets gehoord van de Roy ivm. vertrektijden? |
|
|
| Kaidreas |
| ^Had ik al niet gezegd, dat ik jullie dik in het zak heb gezet? :D |
|
|
| Eagle` |
^Had ik al niet gezegd, dat ik jullie dik in het zak heb gezet? :D |
ik dacht het ni josse, btw woonde gij ver van die opstapplaats dan kom ek mijn voiture bij u zette |
|
|
| Jasperovitsj |
^Had ik al niet gezegd, dat ik jullie dik in het zak heb gezet? :D |
Had ik al niet gezegd dat er wel iemand weet waar gij woont, en dat Tiger een schup heeft? :D |
|
|
| djcresto |
message to ei:
Met de trein naar Trance Energy?
Ga goed voorbereid op reis! Koop een weekendretour bij de kaartautomaat. Er is bij de conducteur geen kaartverkoop mogelijk en op station Utrecht Centraal vindt ingangscontrole plaats. Raadpleeg www.ns.nl of bel 0900-9292 (0,50 p.m.) voor je reismogelijkheden. |
|
|
|
|