|
Trance Energy 2005 (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Nyah
Leute, amuseer jullie vanavond! Ik zal een poging doen om wat te blokken, alhoewel mijn goesting ni echt gaat meewerken vrees ik.. 4 u slaap gehad, ook wel moe - een mens heeft toch get over voor zijn huisdier he ;) |
Gaat t nu over dat hondje of over Johan :conf:
:disbelief :tongue2 |
|
|
| Kaidreas |
tis begot 2 uur... en ik ga me al klaar maken...
jiiiiiiiiha kheb er zin in :cool: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Gaat t nu over dat hondje of over Johan :conf:
:disbelief :tongue2 |
hehe, mijn hondje idd :D ;) |
|
|
| Pheatus |
+1
douchke pakken en dan vertrekken richting Essen (waar Hydra woont).
hopelijk geen files rond aaaaantwerpe
:rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| Ik wou dat ik nu al kon gaan klaar maken... (ahum) Maar t duurt nog zooooo lang :/ |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Zehra
ik neem pix, gij schrijft een review ;) deal?! :D |
Yep yep yep :happy2: :happy2: We've a DEAL my lady ;) :D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Nyah
Leute, amuseer jullie vanavond! Ik zal een poging doen om wat te blokken, alhoewel mijn goesting ni echt gaat meewerken vrees ik.. 4 u slaap gehad, ook wel moe - een mens heeft toch get over voor zijn huisdier he ;) |
We zullen allemaal e stukje meefeesten voor je en ik denk da't grootste deel van Zehra zal komen :D ;) |
|
|
| FUSyke |
| Aan iedereen die vanavond gaat wens ik een zeer leuke avond toe:) Schiet maar genoeg pix en filmpjes zo dat ik kan zien wat ik heb gemist |
|
|
| djcresto |
| Iemand zin om voor het vertrek in Berchem nog een pittake te gaan eten? Zo tegen een uur of half 7 ofzo? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by djcresto
Iemand zin om voor het vertrek in Berchem nog een pittake te gaan eten? Zo tegen een uur of half 7 ofzo? |
Zullen pas rond 19u07 arriveren in Berchem, dus vrees da'k zal moeten passen... Nie te veel look eten he Gertje ;) :p |
|
|
| Eagle` |
| precies geen goeste ne meer |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Iemand zin om voor het vertrek in Berchem nog een pittake te gaan eten? Zo tegen een uur of half 7 ofzo? |
Ja, wij (Z en ik) gaan rond 6u half 7 een Pita eten in Antwerpen, care to join us? Of we kunnen ook wa vroeger naar Berchem afzakken en daar ne pita eten, als er daar ook pita-koten zijn? |
|
|
|
|