|
Trance Energy 2005 (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Jasper & Zehra tof koppel!! |
Cheers :) |
|
|
| djcresto |
| nice pics Z en Ei |
|
|
| MikeVee |
| :eek: Zie ik mezelf daar staan op de achtergrond bij een paar foto's, moet dus vlakbij gestaan hebben tijdens Armin & Ferry |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by MikeVee
:eek: Zie ik mezelf daar staan op de achtergrond bij een paar foto's, moet dus vlakbij gestaan hebben tijdens Armin & Ferry |
laat eens zien :) |
|
|
| MikeVee |
 |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
...
enige puntjes dat ik nog wil vermelden:
...
3. Ik vond de Beta-sfeer enorm leuk, ik heb me geweldig goed geamuseerd op de bus.
...
5.Tom (meltoz)... man ge zijt ne leuke ket.. leuk om me te babbelen, en leuk om te pesten :D.... bedankt voor de geweldige terugreis :cool:
6. De rest was ook super leuk... sommige waren wat stilletjes.. ma da zal wel veranderen. :D
top momenten...
1.Vanessa paradis die samen met jonhny depp een eiland koopt :D
2.de Thrillseekers-sweet sorrow (ferry corsten remix) :D
... |
He he :D :D You're welcome man, heb me echt reuze geamuseerd in de terug reis, pesten en plagen was echt fun :D :D, we hebben ons goe geamuseerd he man, echt wree mercie daarvoor, daardoor kon'k de slaap gewoon ni vatten... en dan da verhaaltje van Vanessa Paradis, was echt zalig gevonden, heb er nog vaak aan moeten terugdenken :haha: :haha: en dan ja "Sweet sorrow" was echt ff gaan he, zalige plaat :crazy: Kortweg Dries, ge hebt da allemaal super geregeld, maar ge weet toch wa ze zegge he, ene keer da ge iet goe doe, moogde da nog doen he ;) Schol man!! :) |
|
|
| Xilver |
| Twas a lot of fun, niet in het minst de busreis, heb me super geamuseerd :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by djcresto
nice pics Z en Ei |
Yep, echt e paar vette foto's bij, chance da we ulle toch hebbe zene mannekes ;) :)
Z & Japser zijn idd e tof koppel, perfecte mix van Trance & Progressive ;) :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Yep, echt e paar vette foto's bij, chance da we ulle toch hebbe zene mannekes ;) :)
Z & Japser zijn idd e tof koppel, perfecte mix van Trance & Progressive ;) :D |
 |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
|
ROFLOL :haha: :haha: :haha: |
|
|
| djcresto |
dit denken wij over Igor S: