|
Trance Energy 2005 (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Eagle`
als gij den essence betaalt :D |
Hehe, ik heb toch nog een strippenkaart over en daar kunnen wel 2 personen op :D |
|
|
| pooley |
| Kan zijn dak ff een pintje kom drinken, misschien ook niet |
|
|
| pooley |
| en wie van de betas gaat er nu? |
|
|
| Zehra |
Bus:
Zehra
jasper
Kaidreas
Djmindreaper + 3
Xilver
Meltoz+1
Gladius + 1
Eagle
Cresto
Tor
Niet met bus:
ei
freezel
kelly
Pheatus
Hydra
Aurélie
Buoyant + Giesber + Xcape +2
lost_in_trance +1 (met de trein)
en gij pool? |
|
|
| pooley |
| Krijg er zin in :) |
|
|
| FredNova |
veel plezier straks! (dit jaar zal ik er niet bij zijn)
ik wacht op de foto's en de reports!!! |
|
|
| Kaidreas |
| ^Spijtig pimp... mja er komen nog genoeg feesjeuhs:cool: |
|
|
| Meltoz |
Begin er ook al hééééél véééél zin in te krijgen, ENERGETISCH ( :conf: mooi nederlandstalig woord? Moet maar :p ) feesje :happy2:
Kwam wel gister tot de constatate da'k m'ne oplader voor m'ne digitale cam in Zwitserland laten liggen heb bij m'n familie, dus waarschijnlijk neem'k'em ni mee :sadgreen: Maja, zal m'n feestvreugde straks nie vergallen zene, alleen wa minder pics dus, zal dan e langer reviewke worden he ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Begin er ook al hééééél véééél zin in te krijgen, ENERGETISCH( :conf: mooi nederlandstalige woord? Moet maar :p ) feesje :happy2:
Kwam wel gister tot de constatate da'k m'ne oplader voor m'ne digitale cam in Zwitserland laten liggen heb bij m'n familie, dus waarschijnlijk neem'k'em ni mee :sadgreen: Maja, zal m'n feestvreugde straks nie vergallen zene, alleen wa minder pics dus, zal dan e langer reviewke worden he ;) |
ik neem pix, gij schrijft een review ;) deal?! :D |
|
|
| Nyah |
| Leute, amuseer jullie vanavond! Ik zal een poging doen om wat te blokken, alhoewel mijn goesting ni echt gaat meewerken vrees ik.. 4 u slaap gehad, ook wel moe - een mens heeft toch get over voor zijn huisdier he ;) |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Nyah
Leute, amuseer jullie vanavond! Ik zal een poging doen om wat te blokken, alhoewel mijn goesting ni echt gaat meewerken vrees ik.. 4 u slaap gehad, ook wel moe - een mens heeft toch get over voor zijn huisdier he ;) |
*hug* |
|
|
|
|