return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Trance Energy 2005 (pg. 43)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by eieregooie
Lol, stel je nie aan man, tis nie dat je een auto van een ton rijdt he ;)

Audi is redelijk in trek voor te pikken, auto is niet meer verzekert tegen diefstal vanwege leeftijd, ken antwerpen niet ...

Heeft niks met waarde te maken van de auto
djcresto
mijne velo staat al 3 jaar aant station van Berchem en hij is nog altijd nie gepikt. Soms viel zelfs men slot vanzelf open.
Eagle`
Ik stel me niet aan, ervaring leert me anders

Ei, ik veronderstel da je zelf al ondervonden hebt da geen auto hebben = teh horror, je auto is je vrijheid !!! Je gaat naartoe waar ge wilt en ge keert terug wanneer je wilt.

Openbaar vervoer is geen oplossing (als ge ergens natoe gaat en ge wilt terug naar huis=ramp) treinen of bussen of trams rijden niet snachts (vb. Vorige zomer: Rond 11.30 savond's vertrokken van Dancevalley, na 12 uur geen treinen meer naar Antwerpen, 5 uur rondgehangen in Rotterdam, fun, NOOOOOOOOOOT).

Bovendien is openbaarvervoer (=treinen) gewoon duur
eieregooie
Auto's zijn sowieso niet meer in trek. Onderdelen daarentegen des te meer...
eieregooie
quote:
Originally posted by Eagle`
Ik stel me niet aan, ervaring leert me anders

Ei, ik veronderstel da je zelf al ondervonden hebt da geen auto hebben = teh horror, je auto is je vrijheid !!! Je gaat naartoe waar ge wilt en ge keert terug wanneer je wilt.

Openbaar vervoer is geen oplossing (als ge ergens natoe gaat en ge wilt terug naar huis=ramp) treinen of bussen of trams rijden niet snachts (vb. Vorige zomer: Rond 11.30 savond's vertrokken van Dancevalley, na 12 uur geen treinen meer naar Antwerpen, 5 uur rondgehangen in Rotterdam, fun, NOOOOOOOOOOT).

Bovendien is openbaarvervoer (=treinen) gewoon duur

Dat is ook zo Egel, maar dan moet je natuurlijk wel van die vrijheid gebruik maken, en niet alsnog met het OV half antwerpen door gaan omdat je bang bent dattrie misschien gepikt gaat worden. Dan heb je er nog niks aan imo...
Eagle`
punt!

zal dan waarschijnlijk toch een heen-retourtje brussel-antwerpen worden :(
djmindreaper
OK guys, I'll be at Berchem Station with my friends at 19:30 at the latest! :)

Where is the exact meeting point? In front of the train station, where the taxis wait in line? Or somewhere else?
Xilver
Ik zal mijne bak toch ook aan 't station moeten zetten, da'k 's morgens ni eerst de bus opmoet ofzo. Ge kunt ondergronds parkeren daar, die is bewaakt, maar kost wel geld, of ge kunt wa verder op de Singel staan. Da em gepikt wordt, daar moet ge IMO geen schrik voor hebben. Wat ge wel kunt doen is al uw spullen uit uwen auto laten, en handschoenkastje laten openstaan, zodat ge laat zien da er niks inzit.
Xilver
quote:
Originally posted by djmindreaper
OK guys, I'll be at Berchem Station with my friends at 19:30 at the latest! :)

Where is the exact meeting point? In front of the train station, where the taxis wait in line? Or somewhere else?

Inside the station, where the tickets are being sold, and where the Free Record Shop is.
djcresto
quote:
Originally posted by Xilver
Ik zal mijne bak toch ook aan 't station moeten zetten, da'k 's morgens ni eerst de bus opmoet ofzo. Ge kunt ondergronds parkeren daar, die is bewaakt, maar kost wel geld, of ge kunt wa verder op de Singel staan. Da em gepikt wordt, daar moet ge IMO geen schrik voor hebben. Wat ge wel kunt doen is al uw spullen uit uwen auto laten, en handschoenkastje laten openstaan, zodat ge laat zien da er niks inzit.

+1

Jasperovitsj
Gaat er iemand vroeger naar Antwerpen zelf? Zehra en ik komen met de bus naar Antwerpen en nemen dan de trein naar Berchem. Maar we willen gerust wa vroeger naar 't Stad afzakken om nog gezellig een hapke te eten ofzo? :)
DarkAngel
:thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Privacy Statement