|
Trance Energy 2005 (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
mja... leuk dat we al kunnen vertrekken om 19.30... maar das zal moeilijk gaan zonder bus :D
de bus is er pas om 19.45 |
Amai, echt opstappen en vertrekken dus :toothless
En dat die pipo's in Vosselaar ook maar direct opstappen, want ik wil zo weinig mogelijk tijd verliezen...:whip: |
|
|
| Kaidreas |
^Seg joenge veeleisende :D
Geeft ze ne vinger, en ze nemen een arm. |
|
|
| djcresto |
| wie neemt er zn fototoestel mee?:D |
|
|
| TOR |
| ik wil vooral niet in een file terecht komen :( |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by djcresto
wie neemt er zn fototoestel mee?:D |
haar fototoestel? :D |
|
|
| Kaidreas |
| Ik neem misschien men videocameraatje mee... ben nog niet zeker.. ma das wel enkel voor op de bus. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Neemt er iemand een - liefst niet-permanente :p - stift mee om "BeTA" op onze handen te schrijven? :toothless |
|
|
| TOR |
| ^ volstaat een T-shirt niet meer? :o |
|
|
| Kaidreas |
^Kalf... daar kunt ge niet mee schrijven :rolleyes:
:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
^ volstaat een T-shirt niet meer? :o |
Voor mij wel, maar kweet ni wie er nog allemaal een t-shirt ga aandoen :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
@ mikevee... Joy. gaat ge mee met ons Bus?
|
Ik ga zelf met de auto. |
|
|
| Meltoz |
Klinkt hier allemaal héél lekker, krijg ook al meer dan zin in dit feesje als ik ulle zo allemaal bezig hoor :D Zoveel energie ga'k wel ni bij hebben, want kom morgen nog van Zwitserland af, dus ga da nog wrel voelen, maar ben wel SUPER dat Dries da busje voor ons heeft kunnen strikken /Duimpjes op Echt wreed mercie man, me happy :D :happy2: :happy2:
Ik neem m'n digitaal geval ook mee, vin't altijd behoorlijk gek dat ID-T in hun nieuwsbrieven zegt dat zo'n dingen niet toegestaan zijn en as ge der dan aankomt loopt iedereen daar met zijn eigen cam rondt, krijg'k het wel behoorlijk van :whip:
T-shirt ga ok aandoen, hoop eigenlijk dat zoveel mogelijk BeTa's hun T-shirt aandoen, want we zijn toch één grote TRANCE familie of vergis'k mij :o Enfin ik zal er zeker staan om 19u30, beetje reserve inbouwen, want wil dit feesje voor geen geld missen!!!! :happy2: :crazy: |
|
|
|
|