|
Trance Energy 2005 (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
^die is inderdaad wel vet eigenlijk
btw ben jij er ook bij mikevee? |
|
|
| djcresto |
| Heb jules al een paar keer aant werk gezien. Slecht vind ik hem zeker niet. Draait nog goeie setjes, soms wel op het randeke van cheezy stuff. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
btw ben jij er ook bij mikevee? |
Nope. Niemand van men vrienden wilt nog meegaan naar events in NL, het allemaal wat beu. :( |
|
|
| eieregooie |
Jules is wel oke, en Halliwel is scratch koning als ik mij niet vergis :) Maar met deze line-up kunnen we dus wel lekker vroeg naar huis :p
Ow, ik ga met de auto ook :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ziet er über-cewl uit! :eyes:
Eerst M.I.K.E. in de kleine zaal, dan de Filterheadz live, die net op tijd klaar zijn voor Rank 1 live, dan Ferry en Armin en tegen 4u naar JOOF! |
+1
en afsluiten met Yoji :D lekker beuqeeuuuuh :p |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ziet er über-cewl uit! :eyes:
Eerst M.I.K.E. in de kleine zaal, dan de Filterheadz live, die net op tijd klaar zijn voor Rank 1 live, dan Ferry en Armin en tegen 4u naar JOOF! Dit maakt de crappy timetable van de In Charge room toch wat goed, nu kan ik ook iedere DJ zien die ik wou zien... |
Goed plan :D Yoji hoef ik echt niet te zien, vond het al een drama toen ik werd meegesleept naar hem op DV :p Ga wel afsluiten bij Igor S of in de DJ Sjan zaal :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^Damn, de ronald tijdens de mike, da wordt keuzes maken..
anyways jugde jules hoe is die eigenlijk, naar het schijnt zijn zen sets wel dikke leut, ma kan ie geen reet mixen.:) |
heb dieen ooit gezien op brussels is burning en daarmee is weer alles gezegd, maw ik weet er nog de kloten van |
|
|
| djcresto |
| Dries, wanneer krijgen wij contrete info over het vertrek? en de excacte opstapplaats?:o |
|
|
| Hydra |
Ik heb Judge Jules op een Trance Energy 2001 in Heerenveen gezien (en gehoord natuurlijk) hahaha wat ben ik toch een grapjas. euhm ok...
Ik heb zijn setje hier nog op CD staan en ik heb het effe doorgespoeld. Ik kan het omschrijven als een mix van iets commerciëlere en stevigere nummers. Die commerciële kan ik natuurlijk gemakkelijk opnoemen:
PPK - resurrection
Yves Deruyter - Back To Earth
DJ Tiesto - Urban Train
Tillmann Uhrmacher - On The Run
Brainbug - nightmare
Push - The Legacy
Three Drives - Sunset On Ibiza
Hopelijk geeft dit geen verkeerd beeld. Ik heb een hoop goede (en hardere) nummers tegengekomen waarvan ik de naam niet weet.
Misschien zegt dit voor jullie allemaal niet veel, maar ik weet wel nog dat ik toen van hem erg onder de indruk was (ook van Scott Bond trouwens). Ik kan er in komen dat veel tranceaddicts er kritiek op kunnen en zullen geven, maar de sfeer tijdens zijn set was echt ongelooflijk. En daar gaat het bij mij om. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by djcresto
Dries, wanneer krijgen wij contrete info over het vertrek? en de excacte opstapplaats?:o |
Niet, ik heb ulle allemaal lekker afgezopen, en ik ben nu een pak rijker. :o |
|
|
|
|