|
Trance Energy 2005 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
lol krijg hier net een offerte binnen van www.fun-cars.be
kvond al dat hun buskes er nogal luxueus uitzagen. 815 euro voor 16 man, alles inbegrepen is net iets teveel zeker :p
Trouwens fus zijt ge zeker dat die offerte van Lauwers voor 30 man is? Ik kreeg dezelfde offerte en deed eveneens een vraag voor hun buske van 18 man. Vind het trouwens raar dat die in Gent zou passeren gezien hun bussen meestal in Kontich vertrekken. Nuja ik wacht hier op nog zeker een 6tal offertes. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
Trouwens fus zijt ge zeker dat die offerte van Lauwers voor 30 man is? Ik kreeg dezelfde offerte en deed eveneens een vraag voor hun buske van 18 man. Vind het trouwens raar dat die in Gent zou passeren gezien hun bussen meestal in Kontich vertrekken. Nuja ik wacht hier op nog zeker een 6tal offertes. |
Ben al keer mee Lauwers meegereden naar Duitsland. De eerste opstapplaats was Wetteren en dan zo naar Antwerpen. Dus dat zal nu ook wel gaan. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ben al keer mee Lauwers meegereden naar Duitsland. De eerste opstapplaats was Wetteren en dan zo naar Antwerpen. Dus dat zal nu ook wel gaan. |
langs Gent zou eigenlijk heel goed uitkomen voor me :)
maar goed, veel maakt het niet uit. ik pas me wel aan aan :) |
|
|
| djcresto |
Lauwers gebruikt als centraal vertrekpunt ergens iets in Kontich. Toch voor hun reizen in de zomer. Ben er vorig jaar mee naar Lloret geweest. Was trouwens dik in orde, goei en snelle chauffeurs.
Kzou het van die mannen onlogisch vinden om in Antwerpen te vertrekken dan naar Gent te gaan en dan weer naar Antwerpen te rijden. Nuja als ze dat doen voor dezelfde prijs is dat mooi meegenomen. Maar dat kunnen we wel nog zien. |
|
|
| djmindreaper |
Hi guys,
I hesitate a bit between Trance Energy (great line-up this year) and that party "Two Become One" in Antwerp which is held during the same weekend (also a good line-up). I live in Antwerp so obviously it would be more convenient for me to go to the party in Antwerp.
I know what to expect with Trance Energy (I've already been there twice) and I'm sure Two Become One will be much smaller but size doesn't matter to me, all I want is a good party atmosphere.
Are most of you guys going to TE? Do you think the party in Antwerp will be fun too? Is the venue in Antwerp good? (I've never been there) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by djmindreaper
Hi guys,
I hesitate a bit between Trance Energy (great line-up this year) and that party "Two Become One" in Antwerp which is held during the same weekend (also a good line-up). I live in Antwerp so obviously it would be more convenient for me to go to the party in Antwerp.
I know what to expect with Trance Energy (I've already been there twice) and I'm sure Two Become One will be much smaller but size doesn't matter to me, all I want is a good party atmosphere.
Are most of you guys going to TE? Do you think the party in Antwerp will be fun too? Is the venue in Antwerp good? (I've never been there) |
Trance Energy all the way. The line-up of TE is :eyes: :crazy:
We (some beta's) will probably rent a bus to go to Trance Energy. You can come along with us :D |
|
|
| FUSyke |
Ik heb bij Lauwers ook voor een offerte gevraagd:
Hierbij onze prijsofferte voor een autocar 30pl op zaterdag/zondag 12-13/02/05 van Gent naar Utrecht (van 20h00 tot 09h00) :
512 € (btw incl.)
Dat maakt 17€/persoon |
Ik heb het nog keer gevraagd voor een kleinere bus maar dit gaat niet.
Voor de bus met 30 plaatsen is het dus 512€ met als opstapplaatsen Gent en Antwerpen. |
|
|
| djmindreaper |
| quote: | Originally posted by djcresto
Trance Energy all the way. The line-up of TE is :eyes: :crazy:
We (some beta's) will probably rent a bus to go to Trance Energy. You can come along with us :D |
In this case TE it is for me! :D
This bus idea is great. I would be coming with 3 or 4 friends (3 for sure), who would travel with me.
Can I buy tickets for TE at a Free Record Shop here in Antwerp or do I have to order them through the net? |
|
|
| Jasperovitsj |
Dan ziet het lijstje er zo al uit:
Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
SilentEagle
Jasper (+ Zehra misschien, maar dat zal ze wss pas binnen een maand of zelfs later definitief kunnen zeggen)
Mindreaper + 3 vrienden
en wat met Fusyke en Kaidreas? Mag ik aannemen dat jullie ook zeker mee met een bus willen? |
|
|
| FUSyke |
Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
SilentEagle
Jasper (+ Zehra misschien, maar dat zal ze wss pas binnen een maand of zelfs later definitief kunnen zeggen)
Mindreaper + 3 vrienden
FUSyke + Isaura
Nu nog hopen dat de bus in mijn omgeving stopt:D
Jedi zei me ook dat hij ging meegaan dus hij zal zich binnenkort ook wel bij het lijstje voegen. |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by djmindreaper
In this case TE it is for me! :D
This bus idea is great. I would be coming with 3 or 4 friends (3 for sure), who would travel with me.
Can I buy tickets for TE at a Free Record Shop here in Antwerp or do I have to order them through the net? |
You can buy the tickets at the following site: www.ticketbox.nl I don't think it's possible to buy tickets here in Belgium, sorry mate... |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dan ziet het lijstje er zo al uit:
Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
SilentEagle
Mindreaper + 3 vrienden
en wat met Fusyke en Kaidreas? Mag ik aannemen dat jullie ook zeker mee met een bus willen? |
Jasper ge moet Zehra echt wel kunnen overtuigen nie :o Want ik denk ni da gij't sloefke zijt he ;) Ma ge moet ze echt meepakken, want ik denk da elke BeTa wel een stukje van haar energy nodig heeft :) Dus doe je best ket!!! |
|
|
|
|