return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Trance Energy 2005 (pg. 24)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by FUSyke
Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
SilentEagle
Jasper (+ Zehra misschien, maar dat zal ze wss pas binnen een maand of zelfs later definitief kunnen zeggen)
Mindreaper + 3 vrienden
Jedi

=> Mij mag je van de lijst schrappen. De bus vertrekt nog efkes wat te ver voor mij. Ik ga de vrijdag naar "2 Become 1" en de zaterdag keer goed gaan eten voor valentijn:) Mannen amuseert ulder ma goe, hopelijk valt "2 Become 1" ook wat mee:)

fus antwerpen is toch nie ver jong. Met de auto is da voor u maximum een uur met de trein ook. Ga mee!

Dries mij mag je bij de lijst zetten. Tnx 4 the effort.

Opstapplaats aan Antwerpen Berchem of Antwerpen Centraal lijkt mij het beste.
_Jedi
ticketje vandaag in de bus gekregen.

.. khoud dat hier verder in het oog voor waar die opstapplaats van de bus precies gaat komen

@ Jasper = .. in Antwerpen dat word zoeken zenne, maar misschien mag/kan ik bij Jasper afspreken om dan samen naar die opstapplaats te gaan?

@ Fusyke (Kristof) desnoods pik ik u en Isaura samen op richting Antwerpen? Moet gij dan niet inzitten met het vervoer naar ginds?
djcresto
quote:
Originally posted by _Jedi
ticketje vandaag in de bus gekregen.

.. khoud dat hier verder in het oog voor waar die opstapplaats van de bus precies gaat komen

@ Jasper = .. in Antwerpen dat word zoeken zenne, maar misschien mag/kan ik bij Jasper afspreken om dan samen naar die opstapplaats te gaan?

@ Fusyke (Kristof) desnoods pik ik u en Isaura samen op richting Antwerpen? Moet gij dan niet inzitten met het vervoer naar ginds?

Denk dat ge veel langer zult mogen zoeken naar het huis van J dan naar het station van bv Berchem. En das em toch nog een kwartierke verder. Station van Berchem ligt vlak tegen de ring.
_Jedi
^tis omdat ik Jasper weet wonen (zal niet lang zoeken worden als ik mij dat nog herinner), .. maar als dat het Station van Berchem word als opstapplaats, des te makkelijker.
djcresto
quote:
Originally posted by _Jedi
^tis omdat ik Jasper weet wonen (zal niet lang zoeken worden als ik mij dat nog herinner), .. maar als dat het Station van Berchem word als opstapplaats, des te makkelijker.

das natuurlijk aan dries (of roy) om te beslissen. Maar ge zit der al vlak naast de autostrade richting Nederland. Dan zit ge direct op de goeie weg. En is denk ik vrij vlot te vinden voor iedereen.
Xilver
Eventueel kan ik 4 man van station van Antwerpen gaan halen om dan naar de opstapplaats te rijden, no problemo.
djmindreaper
quote:
Originally posted by Kaidreas
No problem dude. hope you are allready starting to feel like part of the family? :D
anyways.

Yep! :) And looking forward to partying with you guys!

Great news if the bus starts from Antwerp! :D
djmindreaper
quote:
Originally posted by djcresto
Opstapplaats aan Antwerpen Berchem of Antwerpen Centraal lijkt mij het beste.

The best for me and my 3 friends would be Antwerpen Berchem if that's possible, this is where I live! :)
djcresto
quote:
Originally posted by djmindreaper
The best for me and my 3 friends would be Antwerpen Berchem if that's possible, this is where I live! :)

oh where? I work in the boomgaardstraat, right across "brouwerij De Koninck"
djmindreaper
quote:
Originally posted by djcresto
oh where? I work in the boomgaardstraat, right across "brouwerij De Koninck"

Oh I know the street, that's just next to the Berchem station. I live further away towards the east (outside the ring), about 10 minutes walk from Berchem station. My street is called Valkenputstraat. I work from home :)

pooley
Bus ziet er wel goed uit, das gewoon handig.

Meer info is wel gewenst natuurlijk gelijk de uren enzo.
En hoeveel plaatsen zijn er nog over, ik + 2-4 is mogelijk
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver
Eventueel kan ik 4 man van station van Antwerpen gaan halen om dan naar de opstapplaats te rijden, no problemo.

Als dat het geval is ben ik terug serieus aant overwegen om mee te gaan :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Privacy Statement