|
Trance Energy 2005 (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| The Trance Energy pirate has hit our shores :p |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
The Trance Energy pirate has hit our shores :p |
Bettr believe it, man!!! :thepirate |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
YARR! |
Harrr!!!! :thepirate
The day is upon us, gentlemen. Are you ready!?!? :crazy:
:thepirate |
|
|
| Jasperovitsj |
^ We sure are matey!! :thepirate
*cracks another bottle of rhum* |
|
|
| Xilver |
| GROG!! GROG!! GROG!! |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ We sure are matey!! :thepirate
*cracks another bottle of rhum* |
 |
|
|
| GillouStyle03 |
ON SALE
Selling 1 ticket ! (or even TWO)
Tél : +33 (0)6 25 45 42 01 |
|
|
| Kaidreas |
@jasper:
1. Goed, enkele cd'tje van uwen kant mag wel.. ma laat ons het hierbij houden natuurlijk. we kunnen moeilijk allemaal cd's gaan meenemen voor die busrit.
2. Ja ik ben ws een stuk vroeger in antwerpen. ik moet voor iemand ws nog een kaart fixen... + rondwandelen in anvers is wel fun.
@ Tor... we Vertrekken in berchem om 19.45 dat betekent om 20.30 vertrekken in Vosselaar, zonder bijkomstige problemen moeten we normaliter arriveren om 22.00/22.30 dat is toch een redelijk proper uur.. niet?
Vosselaar ligt richting holland .. dus veel tijd verliest ge daar niet mee.
@ mikevee... Joy. gaat ge mee met ons Bus?
@Eigeel: Sorry dude voor die auto troubles. kwou dat ik je kon helpen.. ik ken iemand dat vlak aan Berchem station woont, maar ja dan staat je auto nog op straat hoor.
@ Iedereen.
we hebben een bus van 50 Man en we zijn met ongeveer een totaal van 30 man, als hydra en die groep nog meegaan, wordt dat 34
genoeg plaats.
@ iedereen² Ik heb stevig Zin in een VET feesje... dus Zorg maar dat ge allemaal zijt uigeslapen, want ik heb opt moment al energie voor 100 man :cool: :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
@ Tor... we Vertrekken in berchem om 19.45 dat betekend om 20.30 vertrekken in Vosselaar, zonder bijkomstige problemen moeten we normaliter arriveren om 22.00/22.30 dat is toch een redelijk proper uur.. niet?
Vosselaar ligt richting holland al.. dus veel tijd verliest ge daar niet mee.
|
Als we toch allemaal om 19u30 in Berchem zijn kunnen we gelijk dan al vertrekken hé, hoe meer we van Mike's set kunnen horen, hoe beter! Want zelfs al komen we om 22u aan, tegen dat we goed en wel binnen zijn ist al gemakkelijk 22u30... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
dus Zorg maar dat ge allemaal zijt uigeslapen, want ik heb opt moment al energie voor 100 man :cool: :whip: |
dan zul je net slecht slapen, met al die adrenaline :p
heb er ook zin in :D |
|
|
| Kaidreas |
mja... leuk dat we al kunnen vertrekken om 19.30... maar das zal moeilijk gaan zonder bus :D
de bus is er pas om 19.45 |
|
|
|
|