|
Trance Energy 2005 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| ^ahja :o was ik al vergeten |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^ahja :o was ik al vergeten |
idd zo zat waard ge :p |
|
|
| djcresto |
Ik heb hier ondertussen een offerte of 8 gedaan denk ik. Ik denk te mogen veronderstellen dat we definitief met een bus gaan. Ik denk wel dat we zeker zo een bus van 18 personen moeten gevuld krijgen. Dus start ik hier nu een roll call wie er zeker allemaal meegaat. Bij de offerteaanvraag heb ik meestal rekening gehouden met vertrek in Antwerpen. Indien er voldoende interesse is en de prijs haalbaar kunnen er misschien ook stops gehouden worden in bv Hasselt, Leuven. Dus wie gaat er zeker mee? Zet je naam hieronder:
Cresto |
|
|
| FUSyke |
Ik heb bij Lauwers ook voor een offerte gevraagd:
Hierbij onze prijsofferte voor een autocar 30pl op zaterdag/zondag 12-13/02/05 van Gent naar Utrecht (van 20h00 tot 09h00) :
512 € (btw incl.)
Dat maakt 17€/persoon |
|
|
| Meltoz |
Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
Zijn we al met 4
Hoe meer mensen er mee gaan hoe beter, maar ik denk dat we enkel aan die 18 personen zullen geraken... |
|
|
| TOR |
Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
Zijn we al met 5
mijn compagnon heeft gepast :o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik heb bij Lauwers ook voor een offerte gevraagd:
Hierbij onze prijsofferte voor een autocar 30pl op zaterdag/zondag 12-13/02/05 van Gent naar Utrecht (van 20h00 tot 09h00) :
512 € (btw incl.)
Dat maakt 17€/persoon |
lol, kheb dezelfde offerte gekregen :d
30 man lijkt me wel te hoog gegrepen, of mits stops bv in Leuven en Limburg is dit mss haalbaar maar veel kans direct ff duurder. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
lol, kheb dezelfde offerte gekregen :d
30 man lijkt me wel te hoog gegrepen, of mits stops bv in Leuven en Limburg is dit mss haalbaar maar veel kans direct ff duurder. |
Ik had een offerte gevraagd voor een buske van 18 man en ik krijg een voor 30man. Eentje voor 18 personen lijkt mij ook het meest haalbare. Het voordeel voor mij: hij stopt ook in Gent:D |
|
|
| SilentEagle |
Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
SilentEagle
En toen waren ze al met zes... |
|
|
| Jasperovitsj |
Cresto
Xilver
Meltoz + Jochen (neef)
TOR
SilentEagle
Jasper (+ Zehra misschien, maar dat zal ze wss pas binnen een maand of zelfs later definitief kunnen zeggen) |
|
|
|
|