|
Trance Energy 2005 (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
Review:
Kwart voor 7 ofzo berchem aangekomen,na nog wa ongemakken met de plaatselijke reinigingsdienst( de manne van de gemeente zen der begot niks tege) en het traditionele wachten op ne persoon die weer te laat is (ja johan ge waart te laat paljas :p )nam leider dries de zaak in handen om ons op den bus te krijgen. D'office da we weer ni waren waar me moeste zijn, den bus stond aan den andere kant vant station.
Alle soit rond den 9ene zaten we in dieen bus zeker, hup richting Utrecht, na eerst nog tussestopke voor wa Illusion gespuis ;) op te halen in Vorselaar int cafe Blokske ofzoiet, ik herriner me de naam al nemi van da kot. Waren we dan voorgoed vertrokke naar de Noordelijke Nederlanden. Ma aangezien er nog tssstoppen onderweg voorzien waren, wast al snel duidelijk da M.I.K.E., Ronald van Gelderen, Filterheads voor de noste keer zo zijn.
Na heel wa gezuip, gebabbel, gelach en file onderweg, palen omver gereden te hebben en nog vanalle stoten ware we rond den twaalve peisk eindelijk aangekomen. Tssdoor had Gert een goe glaske gedronken wa hem ni goe bekomen is (heeft later nog 2 uur in dne EHBO gezeten, ma na Armin was hem weer back in Action :) )
Qua organisatie wast eigelijk vrij goe geregeld, ge waart op 5 minuten binnen eigelijk in da kot, alle ja kot die jaarbeurs was ffs ing huge, nog nooit zoiet groot gezien :eyespop:
Alle dus direct na de main vertrokken waar waar we nog net The Judge en Eddi Halliwel zagen eindigen voor, Rank 1 begon aan hun live performance: met tracks als Airwave, Sensation Anthem 2003, Beats @ Rank1.com en den b-kant van diee release is da After Me (alle me zo ne male vocal in, johan help me out ge wist het). Alle soit was wel kewl enzo, ma nu ook ni waar mijnen bek van ope valt zo ne live-set.
Alle twas ondertss tijd voor Armin, vroeg me tot gisteren nog steeds af wat ie op T.E. zou komen doen. Laatste sets die ik me van Armin herrinerde waren van die fluffy pingel-pangel mcprog set bedoeningen, wat me eigelijk ni echt aanstaat. Wel gistere heeft ie toch een set neetgezet voor de naam Trance Energy waardig. Heel strakke set, goeie drive in zen set je stond geen minuut stil,( ook Freezel, die het ook heel erg naar zen zin had blijkbaar :) , nog gezien nog een hoop andere nederlanders). Ie begon met zen eigenste Remix van 24 - The Longest day (edit ???, die vocal samples klonken anders. Verder herriner ik me nog tunes als K vs A - Made of Sun (Hard Dub), Ridgewalkers ft. El - Find (K vs Albert Remix), Communication Part 3, nieuwe M.I.K.E. en tenslotte sloot ie geweldig af met Exhale, wtf ik werd echt zot toen ie daar mee afsloot :tongue2 :eyespop: Ik wist da exhale een geweldig nr was maar live is toch nog zo veel beter.
Alle na Armin was het aan zen compaan waarmee ie laatste nr heeft geproduced, nl Ferry Corsten, moet zeggen buiten eerste nr heb ik er niet veel van gehoord omda ik dan na In Charge zaal gegaan zen. Van hore zeggen dat ie weer veel eige werk/remixes draaide zoals It's Time (Flashover Remix), rock your body rock, right of way, Synaethesia 2004 (FC Remix), alle ge wet wel de ganse reutemeteut ...
Ondertss zat kik dus in de In Charge zaal, waar Marco V bezig was aan het laatste half-urke van zenne set, een van de beste sets die ik van hem al gehoord heb, rechtoe-rechtaan stevige tech-trance zoals we gewoon zijn, de zaal ging total loss, ook hier. Half uurtje was het aan john zen buurt mijn favo waarom ik naar utrecht afgezakt ben. Weer stevige goa stuff van de beste man en weer een hoop onbekende dingen, du-uh, toch een paar tracks die ik herkende als zen collab met Miika kuisma - Twisted, kut dat net toen de rechter master uitviel, waren daarvoor nog paar problemen met de installatie maar goed probleem was net op tijd weer gefixed zodat Twisted niet geheel aan waarde inbond, verder dacht ik ook nog Steve Birch - Spaced Out en een of andere Astrix tune herkend te hebben, could be wrong though. Hadden nog met een of ander stuk karton Joof Vs Mike-Dame Blanche en Eletric Universe - The Prayer aangevraagd maar die hebben we spijtig genoeg niet gekregen. Geen nood ik ging uit me dak als vanouds van begin tot einde bij de heer Fleming, kortom weer top :D
Daarna nog 5 minuten Igor S meegepikt ma da was ook 5 minuten om snel te vergeten precies. Nog wat rondgelopen/rondgehangen daar na en rond 6 ongeveer richting bus gestapt om weer richting belgië te bolle.
Many thx to (leider ;) ) Dries en compaan/agrariër Tom (ge wordt nog nen echt fons ;) ) andere Tom & vriend, Zehra & Jasper, Johan & neef,Kevin en last but not least Gert voor de geweldige avond, heel wa afgelache, up to volgende party zouk zegge. Special thx to Roy voor de busorganisatie
+ punten:
sets van zowel Armin, Marco V als J'00'F waren geweldig imo
bustrip
gert met een stuk in zen klote :p
humor int algemeen
id&t organisatie
zaalinkleding
lasers in de In Charge zaal, wicked
booz avolonté op den bus voor de gratuit
-punten:
gerty die 2 uur in den EHBO gezeten heeft
water da 2 cm hoog stond in de wc's, wtf .....
mike gemist, zodoende da we icone remix van twixt ni hebbe kunne afgeven en da kaart voor zijne kleine
opmerking: die jaarbeurs is e ing huge kot
Greats eigeel |
|
|
| Freezel |
| Je ging zelf ook aardig los op Armin en JOOF :D Was tof je ontmoet te hebben :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Freezel
Je ging zelf ook aardig los op Armin en JOOF :D Was tof je ontmoet te hebben :) |
idem :) |
|
|
| FUSyke |
| Het is wel klote dat jullie M.I.K.E. & Filterheadz hebben gemist. Voor de rest leek het ginder wel ok:) |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by Eagle`
lasers in de In Charge zaal, wicked |
amai nog nie
Ik dacht eerst: waarom hebben ze daar nu een muur spiegelbollen verspild, er staat niet eens een lamp op te schijnen. Toen zetten ze dus de laser aan :eyespop: :eyespop:
De bediening van het licht in de main hall was trouwens ook super. Zelden heb ik het licht zo goed zien meegaan met de muziek. Dikke pluim voor de mannen van 't licht  |
|
|
| Jasperovitsj |
Ook tijd voor en reviewje peins ik:
Rond 18u met Zehra richting Berchem vertrokken, en daar eerst een pita met Gert gaan steken. Daarna richting station, waar de eerste Beta's al paraat stonden. Geleidelijk aan sijpelde iedereen binnen, en tegen 19u45 konden we - na een stuk omweg - eindelijk op de bus richting Utrecht. Spijtig genoeg was de gatis drank nog niet aan boord, dus met een droge keel moesten we het eerste deel van de reis aanvangen. Dan in het oer-Kempische "Vosseleir" de rest van de bende opgepikt, en die hadden gelukkig wel de drank bij! Terwijl die meteen soldaat gemaakt werd trokken we dan verder richting Utrecht.
Natuurlijk moesten die kerels van de andere groep persé een rookpauze houden, waardoor we in totaal bijna een half uur verloren. Zonder die pauzes hadden we misschien de file misgelopen, who knows...
Anyway, tegen 22u arriveerden we in Utrecht, maar vanaf we de uitrit namen was het zo ver: file! :whip:
Hoe verder we schuifelden, hoe meer en meer we van M.I.K.E.'s set misten. Toen bleek zelfs dat we ook de Filterheadz volledig zouden missen, en toen was m'n avond al meteen een stuk minder geslaagd, nog voor hij begonnen was...:sadgreen:
Uiteindelijk - na het nodige avontuurlijk gemanouvreer van de buschauffer - de parking op en meteen door de kou en de regen richting ingang. We waren gelukkig snel binnen, dus meteen naar de Main hall afgezakt, waar Judge Jules en Eddie Halliwell bezig waren aan het einde van hun set. Dan was het de beurt aan Rank 1 live, die echter heel rustig en bijna saai begonnen aan hun live. Dan was er wel een mooi stuk met Benno die int midden van de zaal op een verhoog live een piano-stuk ten berde gaf. Jammer genoeg moest hij dan helemaal terug naar de booth lopen, waardoor de act bijna 5 minuten totaal niks voorstelde. Dan voerden ze het tempo wat op met onder andere Airwave (toch kicken om dat live te horen anders :eyes: ), maar toch sloeg het een beetje tegen als ik eerlijk moet zijn.
Na Rank 1 was het de beurt aan Armin, die opende met zijn 24 remix. het was de eerste keer dat ik die hoorde, en hij beviel me best. Armin speelde best een strakke set, met enkele lekkere trackjes en fijne classics. Hij draaide gelukkig toch ook de plaat die m'n deels mislukte avond kon goedmaken: Massive Motion. Echt een bom, go M.I.K.E.!! :crazy:
Jammer genoeg Exhale gemist vanwege obligate plaspauze, maar gelukkig net op tijd terug om Ferry te zien. Die speelde weeral een fijne set, met - zoals gewoonlijk - veel eigen werk, maar dat sloeg niet tegen, alles behalve!! Persoonlijk hoogtepunt voor mij waren zijn Force Of Gravity bootleg en zijn remix van Barber's Adagio for strings. En Tiesto's remix mag dan wel een dansvloerbom zijn, Ferry's mix heeft een schoonheid die Tiesto nooit zou kunnen bereiken...
Omdat niemand in het gezelschap echt zin had in een portie Gielen zijn we wat verder gaan zien. Eerst nog een hamburger in ons kas geslagen, en dan naar de In Charge room waar JOOF aan het laatste deel van zijn set bezig was. En ook al draait hij bijna alleen onbekende tracks, er zit zoveel energie in zijn muziek en zijn performance dat je gewoon niet kan blijven stilstaan! :crazy:
Ook de laser-effects waren supercool, peje af voor de designers en LJ's daar!
Na JOOF nam Igor S zijn plaats in achter de decks, en die begon meteen met serieus gebeuk. Niet echt Beta-stijl, en omdat de vermoeidheid bij iedereen toch begon te wegen zijn we uiteindelijk rond 6u15 terug naar de bus gegaan. Tegen 7u45 dan terug vertrokken daar, en uiteindelijk tegen 11u terug thuis in Schoten.
Om te besluiten: het was best een leuk feestje, maar dan vooral door het gezelschap. Het had voor mij persoonlijk veel leuker geweest moest ik Mike en de Filterheadz hebben gezien, maar sowieso vond ik dat er niet echt "ziel" zat in het evenement. Wel enkele kippenvelmomenten gehad, maar véél minder dan bijvoorbeeld op Dance Valley. Dus ik ben er vrij zeker van dat dit zowel de eerste als de laatste keer was voor mij. Ik heb TE eens meegemaakt, maar één keer is voor mij meer dan genoeg...
In ieder geval bedankt aan alle aanwezige Beta's, ondanks de vertraging hebben we toch serieus wat leut gemaakt op de bus, en dat had toch ook zo z'n charme! :D
Vooral merci aan Dries die het allemaal voor ons heeft gearrangeerd en een goeie leider was op de avond zelf! ;)
Op naar de Beta party nu, kheb er zin in gekregen! :toothless |
|
|
| Xilver |
| Yep yep 't was zeer vetjes ;) Heb me serieus geamuseerd op de bus ook :D |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Anyway, tegen 22u arriveerden we in Utrecht, maar vanaf we de uitrit namen was het zo ver: file! :whip:
|
Vreemd, om 22.30 reed ik van de autostrade, dan 20 min file voor op de parking te geraken, zodat ik om 23u binnen was. :conf: |
|
|
| Meltoz |
Tsjonge wa e reviews :eyespop: daar heb ik eigenlijk ni veel meer aan toe te voegen...
Eerste optreden wa we konden meepikken was da van Rank 1, kerels hebben na hunne cd "Symsonic" bij mij toch e speciaal plaatske zene, bovenvermelde héérlijke nummers passeerden de revue & sloten dan uiteindelijk af met e old classic "superstrings", die lasers man die waren toch :eyes: :crazy: :eyes: deed me echt ff terug denken aan die videoclip van vroeger :) Vond het wel spijtig dat ze track per track deden en dat er niet echt één verhaal in zat, in het begin ook wel e beetje traag van opbouw, maar geleidelijk aan kwamen de beats er DOOR, met het toch wel :crazy: héérlijke TE ANTHEM, mmm :crazy: en After Me, had deze gisterenmiddag nog snel opgelegd thuis, want ze moesten hem maar is spelen, en zowaar :o :D
Dan kwam "Armain'ke", met een soort typisch setje van hem, weliswaar iets meer "ENERGETISCHER" :D dan normaal, maar BONNE genoeg :) E misschien voorspelbare start met zijn eigen productie en dan gevolgd door de héérlijke Kyau vs Albert remix van "Find" :crazy: , ging daarna snel over naar het is hardere werk, dacht zelfs e paar Fred Baker producties "Fred Baker vs The Keyboard Kids - All Of Us (Fred Baker Remix) of Fred Baker - Total Blackout, Fred Baker vs Nyram - Confirmation" gehoord te hebben, die All of Us is echt e :eyes: :crazy: BOMMEKE :crazy: :eyes: hoor!!! en als kers op de taart de nieuwe Armin "Birth of an Angel", wist Kevin mij te vertellen, sta verbaast wa die kerel allemaal van muziek weet, TOP TOR :D! Enfin genoeg gezien van Armin en dan ff afgezkt naar Marco V, :eyespop: jawadde net binnegekome als c:\del*mp3 bezig was, nog altijd iets van de betere hardere :D SUPER setje was Marco bezig, zoals Eagle al zei, op en top Tech-Trance, RRRRRR :crazy: Heeft echt e hard setje neergezet daar, had me periodes zelfs iets of wa moeilijkheden met slikken, omda de beats der zo an't beuken waren :o Opnieuw heeft hij mij absoluut niet teleurgesteld :happy2: Om 3u30 dan teruggekeerd naar de Main Stage om Ferry te gaan beluisteren, echt zalige setjes dat die man neerzet, puur genot gewoon :crazy: Kippevelmomenten net als Jasper bij "The Thrilseekers - Synthanesia (Ferry Corsten Remix), BT feat. JC Chasez - The Force Of Gravity (Ferry Corsten Remake, William Orbit - Adagio for strings (Ferry Corsten Remix) en natuurlijk Ferry Corsten - Sweet Sorrow (The Thrillseekers Remix)" :crazy: Was weer veel van zijn eigen producties, maar hou der echt wel van, smullen :happy2:
Hierna had'k het wel gezien eigenlijk, nog J OO F meegepikt, kerel straalde gewoon, schitterend :D hierna na nog wat rondgehang met de BeTa's naar de bus teruggekeerd en e beetje gepit, tot we aan de terugreis begonne en dan nog wel leut gemaakt op de bus :D Gertje was toch wel super ze man, nog nooit eigenlijk iemand zo wit gezien, met van die rode appeltjes, LOL :haha: Ik hoop dat je toch nog wa hebt genoten van je avondje Gert ;)
Wil iedereen Bedanken die mee was: Tom, Zehra, Jasper, Jochen, Alexis, Kevin, Gert, Johan, Michael en last nut not least Dries, echt super geregeld man, niks op aan te merken, taak als reisleider perfect volbracht man, echt merciekes :D Seg toevallig ni aan de chauffeur zijn sandwiches gekomen he man ;) :p
Was e super feesje, THANK YOU :happy2: :happy2: |
|
|
| Hydra |
Oh my god wat is dat hier allemaal in mijne pm Inbox... Blijkbaar nen hoop kwaad over mij verteld achter mijne rug. Plezant. Er zijn natuurlijk altijd wel 2 kanten aan een verhaal.
Als iemand mij meer info kan geven ofzo... msg me. En alvast bedankt. |
|
|
| Kaidreas |
^wtf nen hoop kwaad verteld. daar kan ik niet aan uit eigenlijk. enige die ik heb ingelicht was tom(xilver omdat ik hem goed ken) en ze vroegen op de bus, waar dat gij zat... ik zei, die ging ineens niet meer mee, ma da zijn ulle zaken niet.
kwaad? plz. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Hydra
ja we zijn zeker dat we gaan kaidreas. En we hebben al tickets. Reden dat ik er niet vroeger mee af kom is
1) examens
2) het maakt me ni veel uit. Ik zie nu net dat de bus 5 euro goedkoper uitkomt en het lijkt me wel gezellig :)
ohja en STEL dat er nog plaats is. Weet ik het nog niet zeker. waarschijnlijk wel denk ik. Ik weet namelijk niet waar de bus exact stopt. maar Antwerpen is normaal gezien wel ok.
Ik hoop da ik het u niet moeilijk maak. Als dat wel zo is: zeg dan f*** off en neem de trein :D |
Ziet ge van deze reply ging ik van uit... en toen heb ik heel wat moeite voor u gedaan. en als ge nu iets of wa meer moeite hebt gedaan, en wat meer had gelezen... dan had ge misschien gezien wat er allemaal in die prijs zat.
dat was bus+ booze... ge moet nie liggen zeveren gast.
Ik heb u trouwens een pm gestuurd met mijn nummer. en met de tijden dat ik eetpauzes heb... eetpauzes...denk denk... a die kerel die gaat niet naar school want dan hebben ze wel meer pauzes.... dus die moet werken... misschien heeft die geen internet... dus kan die geen toegang krijgen op het forum, dus kan die ook geen pm's lezen... ah... daaaarom dat hij me zijn nummer doorgeeft-----> logisch
had u verstand is ff 5 secondjes gebruikt jongen toch.
voila se.. daar gaat het om.. en van kwade pm's in je inbox... daar weet ik niks van.
ow ja... en ge moet er nu ook nie overblijven doordrammen e.. en tegen andere Beta's stay out of this...
ik ben in een serieus slechte bui vandaag kerel, dus ge zijt met de verkeerde begonnen. |
|
|
|
|