|
Trance Energy 2005 (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
ik peins dat het filmke van marco v... niet marco v is... tenzij hij ook sunshine heeft gedraaid... op het einde hoor je de sunshine stemmetjes als ik me niet vergis.
Eerst en vooral, wil ik zeggen sorry dat jullie er zo laat waren. ma ik kan daar weinig aandoen ze... ik ga het ook niet op dat bokskes volk steken, want zonder hun was er ook geen bus. en vosselaar lag nu toch op de weg. jammer gewoonweg van die file.
enige puntjes dat ik nog wil vermelden:
1.gert ge moet u niet schuldig voelen... waart gij nie zat geweest had ik da leuk verpleegsterke niet terug tegengekomen.. en ik maak daar nu niet zo'n probleem van... twas toch leutig onders ons tijdens massive motion :cool:
2. het was een leuk feest. jammer dat iedereen soms zo opeen zat. de lasers in de "IN CHARGE" stage waren MEGA/VET/COOL
3. Ik vond de Beta-sfeer enorm leuk, ik heb me geweldig goed geamuseerd op de bus.
4.Ei: leuk je nog eens gebabbeld te hebben... ma wij hebben altijd wel een kort gesprek... sorry dat ik weer moest gaan pissen :D
5.Tom (meltoz)... man ge zijt ne leuke ket.. leuk om me te babbelen, en leuk om te pesten :D.... bedankt voor de geweldige terugreis :cool:
6. De rest was ook super leuk... sommige waren wat stilletjes.. ma da zal wel veranderen. :D
top momenten...
1.Vanessa paradis die samen met jonhny depp een eiland koopt :D
2.de Thrillseekers-sweet sorrow (ferry corsten remix) :D
3.al die geile wijfeeeeeu
4.Tette
5.Calipo sinaas :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
2.de Thrillseekers-sweet sorrow (ferry corsten remix) :D
3.al die geile wijfeeeeeu
|
Being upped as we type :p |
|
|
| Zehra |
| leuk feestje... thanks to all the beta's en al de rest voor de leuke sfeer! :) kga geen review schrijven want had een deal met meltoz! he writes review, ik zorg voor pix! :D |
|
|
| eieregooie |
http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gal...hlite%20023.jpg
ROFL
Owja... ik zie alweer een hoop nieuwe gezichten... Dus daar gaan we weer... Wie o wie is wie? :D
edit:
http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gallery/albums/TranceEnergy/Highlite%20059.jpg
nice ^^
http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gallery/albums/TranceEnergy/Highlite%20079.jpg
Chris heeft netjes zen oksels geschoren :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Owja... ik zie alweer een hoop nieuwe gezichten... Dus daar gaan we weer... Wie o wie is wie? :D |
kzal eens zien wa ik kan doen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Meltoz en neef Jochen
Gladius en neef Alexis
Dj Mindreaper en gevolg |
|
|
| Eagle` |
could it be
Tette ??????? :p

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha
deze is echt te strijk Kevin

wat de fook, gielen ???
 |
|
|
| Jasperovitsj |
M.I.K.E. - Massive motion |
|
|
| Kaidreas |
^een ferm stel neusgaten had die meid :cool:
damn wat liep ik er toen slonzig bij :toothless
jasper, stopt is met altijd zo vlak voor mij te posten gast... die ^kes hebben dan geen effect meer... :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
M.I.K.E. - Massive motion |
Sweet thx :)
Aaahhhh :) |
|
|
|
|