|
Trance Energy 2005 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Ik wahct met ticketten kopen toch nog op die kerel van partybus. Of is het geen probleem voor hem om de tickets als het ware over te kopen van de mensen die wel meegaan met de bus maar er al één hadden? Of betalen die mensen dan gewoon de reis- en drankkosten van de bus? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Gladius
tom geraak jij nog aan ticketten? of iemand anders? heb er nog 2 nodig =| |
Mja nu zittek wa in de knoop wel, kga dan mee met die bus waarover Dries spreekt... Maar eigenlijk zou'k het liever zien dat de ticketten en de busreis apart te betalen zijn.
Dries, check da is met Roy als ge wilt. Als we ons ticketten zelf kopen, hoe dat da dan zit? |
|
|
| djcresto |
| mijn ticket is vandaag in de bus gevallen |
|
|
| Kaidreas |
er is niets verkeerd met een ticket kopen e.
ik heb het mijne tenslotte ook al.
roy biedt gewoon aan. moest ge geen ticket hebben en gewilt meerijden. dan schrijft hij het aantal tickets op en gaat hij ze halen in holland. zoals hij dat altijd doet. maar dan is er wel aan verbonden dat ge meerijd met die bus. alle zo heb ik het altijd verstaan. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
er is niets verkeerd met een ticket kopen e.
ik heb het mijne tenslotte ook al.
roy biedt gewoon aan. moest ge geen ticket hebben en gewilt meerijden. dan schrijft hij het aantal tickets op en gaat hij ze halen in holland. zoals hij dat altijd doet. maar dan is er wel aan verbonden dat ge meerijd met die bus. alle zo heb ik het altijd verstaan. |
Maar ge moogt ook gewoon meerijden als ge al een ticket hebt? En zo ja, hoeveel moet ge dan betalen? |
|
|
| Kaidreas |
| ja... ws de prijs min het ticket----> [Bart simpson mode]I am so smart, I am so smart. Everybody loves me... I am so smart[/Bart simpson mode] |
|
|
| Pumaz |
[Bart simpson mode]I am so smart, I am so smart. Everybody loves me... I am so smart[/Bart simpson mode] |
Volgens mij is het "I am so great" :p |
|
|
| Kaidreas |
^mja twas een remix van de homer simpson versie met die van Bart.
en dan nog in de Kaidreas -up edit :cool: :D |
|
|
| Dark Apostle |
^mja twas een remix van de homer simpson versie met die van Bart.
en dan nog in de Kaidreas -up edit :cool: :D |
Start producing bitch.
Heb toch een beetje hartzeer dat ik niet mee kan:sadgreen: , langs de andere kant is het ook wel fijn om met u vriendin weg te zijn, maar nogeens op TE zijn en onze Jean zien had ook wel zeer emotioneel kunnen worden :haha: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by djcresto
mijn ticket is vandaag in de bus gevallen |
M'n tickets zijn gisteren ook in de bus gevallen... Voor mij is't eigenlijk eendert hoe we ginder geraken, enfin wel met een bus te verstaan :). Hoop da er alleszins geen probleem van gemaakt worden indien we ons ticket wel al hebben :o |
|
|
| FUSyke |
| Iedereen gaat met de bus van Roy die uit de kempen vertrekt? Mja, dan zeg ik af want ik zie het niet zitten om s'morgens nog van de kempen naar huis te rijden:confused: Ik ga mss nog naar 2Become1. Het zal wachten zijn op Sensation BE |
|
|
| FredNova |
bij mij ist nogsteeds 50/50 (gaan/niet gaan)
line up is super!
maar we zijn vakantie naar Ibiza aant vastleggen... en dat gaat veeeel kosten :toothless |
|
|
|
|