|
Trance Energy 2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
Stelleke vorte elitisten!!!:whip: :p , soms mag het toch eens leutvermaak zijn.:crazy: :haha:
Zolang Wout (met Sylver als act) of Regi (met Milk Inc. als act) niet op de Mainstage staan zal je met niet TE hard horen klagen over TE.
Hopelijk is DJ Jean weggebonjourd naar de Maintenance :D |
|
|
| Hydra |
Raar dat armin komt... Ik vind zijn muziek echt heel goed maareuh... het is wel trance ENERGY en energy is nu niet bepaald het gevoel dat zijn muziek me geeft :)
Marco V, NU-NRG, G&M project, ferry corsten, ... zijn toch mensen die me veel geschikter lijken. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Hydra
Raar dat armin komt... Ik vind zijn muziek echt heel goed maareuh... het is wel trance ENERGY en energy is nu niet bepaald het gevoel dat zijn muziek me geeft :)
Marco V, NU-NRG, G&M project, ferry corsten, ... zijn toch mensen die me veel geschikter lijken. |
Dat Ferry Corsten maar thuis laten bij zijn vrouwke, hoewel...kan met niet eeuwig blijven baseren op een set van nu reeds 4 jaar terug, miss heeft hij nu wel meer voeling met het publiek gekregen... |
|
|
| blade1982 |
Ben vorig jaar ook naar TE geweest en was toen bangelijk ik hoop dat het dit jaar net zo goed word :stongue:
Alleen Johan vond ik persoonlijk het slechts :confused:
maja hij is ook zo goed als resedent op de TE party's dus dat zal nie snel veranderen
gr |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by TOR
och ja klopt Armin draait geen trance |
Ik vind het eigenlijk ook maar een beetje slap gelul, maar ja als mensen nu al weten dat ze er niet naartoe gaan, kunnen ze natuurlijk zoveel kritiek geven als ze willen, want das nu eenmaal altijd het makkelijkste.
Johan Gielen mag van mij ook best komen, ook al draait hij soms vreemd of alleen de hitjes, hij heeft mij vorig jaar op Innercity wel een van de mooiste trance/feest momenten laten beleven, toen ik als een gek op Nu-Nrg - Connective begon te flippen.
Maar goed zever maar zoveel als ge wil hoor, maar misschien moeten sommige mensen hier niet altijd doen alsof ze de Koning zijn.
Nè das eruit. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Buoyant
maar misschien moeten sommige mensen hier niet altijd doen alsof ze de Koning zijn.
|
Af en toe mag het toch nog wel hé? :clown: ;) |
|
|
| Freezel |
MAIN STAGE
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank 1 LIVE
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
IN CHARGE STAGE BY MARCO V
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz LIVE
John 00 Flemming
Igor S
MADHOUSE STAGE BY DJ JEAN
DJ Jean
Randy Katana
Jochen Miller
E-Craig
G-Spott LIVE
Jurgen |
|
|
| Xilver |
^ Yep, I'm going
fo sho, dawg |
|
|
| Freezel |
| Straks ff kaarten halen :D Echt een ijzersterke line up met interessante namen :) |
|
|
| Xilver |
| Hoe loopt dat meestal met die TE kaarten? Zijn die snel uitverkocht? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Xilver
Hoe loopt dat meestal met die TE kaarten? Zijn die snel uitverkocht? |
TE is altijd uitverkocht, meestal tot 2 weken van te voren. Maar nu is de line up echt super, dus wacht niet te lang ;) |
|
|
| Xilver |
| Got it, zal dan ineens morgen als ik de kaartjes voor Arise ga kopen, ineens voor TE kopen. |
|
|
|
|