|
Trance Energy 2005 (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| Hydra |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Ziet ge van deze reply ging ik van uit... en toen heb ik heel wat moeite voor u gedaan. en als ge nu iets of wa meer moeite hebt gedaan, en wat meer had gelezen... dan had ge misschien gezien wat er allemaal in die prijs zat. |
Ik had examens en had net gedaan eigenlijk. Geen krokus etc. Ik heb deze thread tijdens de examens niet gevolgd en had geen goesting om die effe helemaal door te lezen.
quote uit berichtje dat ik gepost heb hier ergens:
"sorry geen goesting om 10 pagina's effe te beginnen lezen ;)"
quote uit 2de berichtje:
"Ik hoop da ik het u niet moeilijk maak. Als dat wel zo is: zeg dan f*** off en neem de trein"
nog eentje:
"ohja en STEL dat er nog plaats is. Weet ik het nog niet zeker."
Lijkt me duidelijk genoeg toch?
| quote: | | dat was bus+ booze... ge moet nie liggen zeveren gast. |
zie hierboven... Ik dacht dat het enkel de bus was (leek me ook logisch).
| quote: |
Ik heb u trouwens een pm gestuurd met mijn nummer. en met de tijden dat ik eetpauzes heb... eetpauzes...denk denk... a die kerel die gaat niet naar school want dan hebben ze wel meer pauzes.... dus die moet werken... misschien heeft die geen internet... dus kan die geen toegang krijgen op het forum, dus kan die ook geen pm's lezen... ah... daaaarom dat hij me zijn nummer doorgeeft-----> logisch
had u verstand is ff 5 secondjes gebruikt jongen toch. |
Sorry, niet zover nagedacht.
| quote: | | ow ja... en ge moet er nu ook nie overblijven doordrammen e.. en tegen andere Beta's stay out of this... |
euh... ik hoorde op trance energy zelf van enkele beta's dat er iets van 'problemen' waren, maar als ik dan meer info vroeg zwegen ze. Blijkbaar weten er een hoop mensen dus toch al van, maarja ok... zoals ge wilt.
| quote: | | ik ben in een serieus slechte bui vandaag kerel, dus ge zijt met de verkeerde begonnen. |
... |
|
|
| Gladius |
Ik wist via Dries dat er een probleempje was, maar hij had geen goesting om der meer over te zeggen en kheb het daar dan maar bij gelaten.
Op het eerste zicht lijkt het mij gewoon en gebrek aan communicatie en als gevolg veel onduidelijkheid. Als ge zonodig op elkaars kap wilt zitten, doe het dan via pm ipv deze thread te hijacken =>.
1 ding zeg ik wel, dat Dries alles supergoed in goede banen heeft geleid, proficiat man, echt goed gedaan & voor herhaling vatbaar!
Allright, leuke reviews al, heb er niet veel aan toe te voegen. Al bij al goed feestje, alleen wat spijtig van mike natuurlijk =\. Rank1 sloeg beetje tegen eigenlijk, was idd wat onsamenhangend, maar toch zalige om airwave & superstrings noges terug te horen (btw die piano vond ik wel cool gevonden, alleen klonk het imo langs geen kanten door de boxen). Armin viel reuzegoed mee, uitschieters communication, motorcycle-around en exhale (manman, zoo hard beste plaat van system f). | quote: | | amai jah, dat moet wa geven. Exhale en/of Elevate van system F zou ook leuk zijn | lol =), u vraagt, wij draaien. (anders wel spijtig dat armin 7cities niet heeft gedraaid, waarvoor zo'n spandoek was gemaakt)
Man van de avond was voor mij de Ferry, zoals ik had verwacht. Waarmee hij opende vond ik zaaalig. Niet per sé het liedje, maar dat gezang int begin *rrrrr* kippevel. EDIT: het bleek Dead Can Dance - Sanvean te zijn.
Spijtiggenoeg maar kwartiertje van J00F mee kunnen pikken, maar twas toch de moeite, zalig hoe die kerel zich amuseert.
Leuk event, had toch net iets meer verwacht qua spectakel/show, en zoals jasper het zei miste het geheel 'hart'.
Over dat te laat komen, we hadden beter slechts 1 keer een stop gemaakt (was trouwens geen rook- maar een plas-pauze eh jasper, op de bus mocht ge roken), maar wss had het toch niets uitgemaakt, gezien de enorme file waarin we belandden. |
|
|
| TOR |
de eerste en waarschijnlijk ook de laatste editie van Trance Energy voor mij, vanwege twee redenen:
1. de reisduur. het was best gezellig op de bus en zo, maar in totaal ben ik 7 uur onderweg geweest naar Utrecht (17.30u thuis vertrokken, 00.30u aangekomen -> voor de zoveelste keer door een file een goeie DJ gemist :rolleyes: ). deze middag pas om 12.30u weer thuisgekomen. het lange reizen is me echt teveel aan het worden.
2. de grootte van het event. 30.000 man, voor mij is dat veel te overrompelend. ik voelde mij echt niet thuis tussen zo'n massa, vanwege de volgende redenen:
- er is geen connectie met het publiek. je hebt niet het gevoel tussen mensen te staan die een passie hebben voor muziek, maar veeleer tussen mensen die uitgaan om uit te gaan, die geen reet geven om de muziek.
- er is geen connectie met de DJ. de intimiteit is er niet, de elektriciteit. er zijn een paar erg sterke platen gepasseerd, maar ik heb geen enkel kippenvelmoment gehad, omdat je a.h.w. niet in de ziel van de DJ kon kijken.
dit alles betekent nu niet dat ik een barslechte avond heb beleefd, integendeel. het laatste deel van Armin's set was goed, net als 3/4 van Ferry's set en wat ik nog van J00F gezien heb. maar een dergelijke avond is niet meer voor herhaling vatbaar.
that said, ik zoek titels:
- nummer dat Ferry na Synaesthesia speelde :crazy:
- laatste nummer uit de set van J00F -> allerbeste nummer van de avond :eyespop: :eyespop:
ps: bedankt aan Dries en Roy voor de organisatie :) |
|
|
|
|