return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Check die Films!!! - Part VI
View this Thread in Original format
TimeportE
goededag heren en dames.. weer een nieuw deeltje van check die films thread.. ik zelf heb laatste tijd alleen maar slechte films gezien eigenlijk: cruel intentions II, driven en gister under siege 2 (jeeeh steven segal)!

maar dit vinden denk ik vele hier een interessante film (hijs nog niet uit, de trailer is net nieuw)

It's All Gone Pete Tong
eXos
Heb de film ROBOTS gekeken.

Erg leuke animatie-film.
HiGH_NrG
Waarom een nieuw deel?

Aangezien er al een andere is?

http://www.tranceaddict.com/forums/...018#post4187018
TimeportE
omdat ik om de zoveel tijd een nieuw deel aanmaak om het overzichtelijker te houden misschien? dat was ook al nummertje 5?!
Ding Chavez
quote:
Originally posted by TimeportE
maar dit vinden denk ik vele hier een interessante film (hijs nog niet uit, de trailer is net nieuw)

It's All Gone Pete Tong

Dennis the pennis :toothless
En werkt tijs alweer aan een nieuwe carriere move??
New Wave
Ben nu The Pandora Machine aan het kijken en het is echt een kutfilm.
MaGiK54
De Incredibles van het weekend gezien, één van de leukste van Pixar.
AversusZ
The Manchurian Candidate gekeken gisteren. Ik had had hem al een tij geleden op DVD gebrand maar nog niet gekeken omdat het mij niet echt aantrok ik vond het uiteindelijke toch een aardige en spannende film.
TimeportE
gister billy elliot gezien.. had em al eens eerder gezien maar dat was toch een tijdje geleden.. het is en blijft een erg leuke en goede film! het gaat over een jongen die opgroeid in een klein dorp in engeland. hij woont samen met pap en broer die beide staken tijdens de kolenmijn crisis staken. billy moet boksen van zijn paps maar gaat liever op ballet etc etc.. gaat dat zien! :)
TranceZoner
Las vandaag ook dat Bruce Willis nog 1 maal mee zal doen aan een nieuwe Die Hard :D

Er stond echter ook bij dat hij dan niet de persoon John McClane zal spelen, vaaaag. Maarja, Die Hard vind ik nog steeds een vette serie, dus ben benieuwd :D

Asperge
Ik heb net The Aviator gekeken, goede pakkende film met puike acteerprestaties, sterk verhaal en alles mooi in beeld gebracht. Zeker een aanrader.

8tje:)
jp
Heb net Russian Party - Rocco Ravishes Russia bekeken en ik ben zwaar teleurgesteld. Rocco's 'acteer' prestaties waren dan wel weer van een hoog niveau, de vrouwen daarentegen vielen zwaar tegen. Niemand die de film bekeken heeft werd er enigszins nat of hard van.

In tegenstellling tot klassiekers als Rocco invades Poland en Live in Prague werd er duidelijk gebruikt gemaakt van acteurs in plaats van her en der van de straat geplukte geile dellen die voor een paar Euro alles met zich laten doen.

Een goede film in dit genre is al moeilijk te vinden. Rocco Siffredi kon de kritische test tot nu toe altijd doorstaan. Deze flutflim zal helaas niet in de DVD collectie worden bijgezet. Het is eigenlijk onbegrijpelijk, een land met een potentieel aanbod van meer dan 80 miljoen vrouwen en dan niet eens de moeite nemen om een fatsoenlijke voorselectie te maken.

2/10
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement