|
Check die Films!!! - Part VI (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Zojuist weer een paar klassiekers gekocht voor weinig bij Free Record Shop:
- Reservoir Dogs (via lezersactie van Veronica Magazine voor 3 euro!)
- Fear and Loathing in Las Vegas
- Natural Born Killers
- Ali G Aiii (3 voor 15 euro) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Zojuist weer een paar klassiekers gekocht voor weinig bij Free Record Shop:
- Reservoir Dogs (via lezersactie van Veronica Magazine voor 3 euro!)
- Fear and Loathing in Las Vegas
- Natural Born Killers
- Ali G Aiii (3 voor 15 euro) |
LOL, das toeavallig, ik ook!
Gekocht:
- Fear and Loathing in Las Vegas
- Southpark the movie
- Ali G in da house (alle 3 voor 15 euro)
Daarnaast 187 met Samuel l. Jackon en Notting Hill samen met the Shawshank redemption voor 15 euro. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by @win
In dit soort genre horen geen 'moeilijke' films waarin je hersenen constant gekraakt worden. In dit genre hoort gewoon een episch verhaal met prachtige (actie)scenes. Gladiator en Troy zijn films die daar beide in slagen! Maar goed zo zie ik het dan maar :) |
Bij films zoals Troy, Braveheart vind ik juist het visuele erg belangrijk. Mooie landschappen/kledingdracht, gevechten, spektakel, etc!
Ik ben altijd al een fan geweest van de oudheid, kastelen/ridders, etc
Ik heb altijd een zwak voor zo'n films. Mij boeit het verhaal dan gewoon veel minder, voor een goed verhaal ga ik wel een boek lezen. Ik heb Kingdom of Heaven nog niet gezien, maar ga 'm zeker ook kijken. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Btw, Code46 moet ook goed zijn Sjinees. |
Al gezien inmiddels? |
|
|
| @win |
Ik heb ook al Fear and Loathing in Las Vegas gekocht :p
Verder laatst gekocht:
-Der Untergang
-The Usual Suspects
-Gangs of New York
-U-571 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
Al gezien inmiddels? |
Nope, moet ik nog. |
|
|
| Timothy |
| Ik heb The godfather trilogy helemaal gekeken gisteren. :wtf: ( elk van de 3 delen duurde zo'n 2 a 3 uur ) Deel 1 en deel 2 waren meesterlijk maar deel 3 vond ik zeer tegenvallen. Ik had achteraf deel 1 en deel 2 beter los kunnen kopen zonder deel 3 want dat zou een stuk goedkoper geweest zijn. :( |
|
|
| basvh |
| Het duurde even voordat ik deel 3 van the godfather kon waarderen. Je moet hem een paar keer zien en uiteindelijk zie je de ironie in het verhaal. |
|
|
| Tim81 |
Godfather I, II, III zijn nu 9,99 per stuk bij FRS!
Eigenlijk mag je deze trilogie voor dat geld niet laten liggen... Ik heb hem nog als videobox :toothless |
|
|
| marciemarcs |
Vandaag heb ik de nieuwe revue gekocht en daar zat de dvd Jackie Brown bij.. (blad kost 2.50)
Verder heb ik afgelopen week Das Experiment gezien echt een dikke aanrader! Ook nog Hostage gezien en dat is een typische 'niet nadenk actie film' .Voor een Bruce Willis film is ie erg goed en hij is wel mooi gemaakt |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Godfather I, II, III zijn nu 9,99 per stuk bij FRS!
Eigenlijk mag je deze trilogie voor dat geld niet laten liggen... Ik heb hem nog als videobox :toothless |
Die zaten toen bij de Grolsch :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Star Wars de 19e, ben toch benieuwd.......maar verwacht dattie zal zuigen.... |
|
|
|
|