|
Check die Films!!! - Part VI (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Paas me d elink een svan jouw filmpjes. (die corvette zooi enzo :p ) |
|
|
| basvh |
Ik zal final cut pro 5 op mijn 15 inc apple superdrive 1,67 MHZ dual Link 128 mb video 1 gig intern 80 gig harddrive Mac Powerbook eens opstarten.
;) :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
Ik zal final cut pro 5 op mijn 15 inc apple superdrive 1,67 MHZ dual Link 128 mb video 1 gig intern 80 gig harddrive Mac Powerbook eens opstarten.
;) :p |
Opschieten :p Moet zo pitten. morgen weer werken :p |
|
|
| basvh |
| server ligt eruit. :( Zal morgen nog ff opnieuw doen |
|
|
| AirPole |
Batman Begins ook gezien :D
Ik vond hem vet. Cristian Bale speelt een goede rol als Batman imo, overtuigend en geloofwaardig. Wat een sfeer zeg in deze film. Niet meer dat kinderlijke van die laatste delen met al die kleuren en ongein. Gewoon weer die lekkere dark, mysterieuze sfeer om Batman heen. Mooi ook om te zien hoe Batman een paar inschattingsfouten maakt in het begin, bijvoorbeeld dat ie in de fik vliegt en dan van metershoog uit een raam springt en dan kruipend onder het toeziend oog van een paar Gotham City burgers snel een steegje invlucht. Ook de butler Alfred vertolkt door Michael Caine speelt een goede rol. Liam Neeson vond ik daarnaast wat minder overtuigend.
Heerlijke film:) |
|
|
| Little Theseus |
| Mr & Ms Smith gister gekijkt, best koel :D |
|
|
| basd |
| Gisteravond Meet the Fockers gezien, behoorlijk zouteloos. Een of twee redelijke grappen maar daarmee heb je het ook wel weer gehad. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Mr & Ms Smith gister gekijkt, best koel :D |
Leuk film idd, voor een action-comedy zeker bovengemiddeld!
En natuurlijk Angelina Jolie  |
|
|
| ahp2002 |
iemand war of the worlds al gezien?
ik ga morgen naar batman begins, zat te twijfelen tussen deze of WOTW |
|
|
| Yarnie |
Ik vond batmin begins wel stukken beter als war of the world
Op imdb scoort batman begins ook aardig hoog. Wel de beste batman film die ik heb gezien :) |
|
|
| SnuggLe |
Net Assault on Precinct 13 gezien, moest ik nog steeds kijken. Damn, vet goede actie. Film met oa Ja Rule (de rapper), Gabriel Byrne, en die gast van de Matrix Laurence Fishburn.
Best een goed verhaal ook en samen met wat vrouwelijk schoon (ZEKER geen cliche, daar heb ik ook een godsgruwelijke hekel aan) en steengoede actie. Intrege erbij, hopla.
Voor mij de beste actiefilm sinds tijden. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by ahp2002
iemand war of the worlds al gezien?
ik ga morgen naar batman begins, zat te twijfelen tussen deze of WOTW |
Gister War of the Worlds gezien. Special effects zijn echt super, maar het verhaal loopt niet helemaal lekker. Daar zitten een paar flinke gaten in. En ik vind de film ook een belachelijk slecht einde hebben... |
|
|
|
|