|
Check die Films!!! - Part VI (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Tomaz |
| Gister Boogeyman gezien! Heerlijke schrikeffecten film a la the grudge. Kijkt lekker weg! |
|
|
| moogwai |
Wat een ongelooflijke vette film is Revenge Of The Sith :eyes: :eyespop: :crazy: :crazy: :tongue3
Absoluut een waardig einde van de Star Wars films, want dit is gewoon de allerbeste. Ten eerste gewoon omdat het alle films samenbindt. En het verhaal van Anakin's "overgang" naar Darth Vader is echt super verteld.
En visueel is de film natuurlijk al helemaal geweldig. Lang geleden dat een film mij zo heeft kunnen boeien!!! |
|
|
| MaGiK54 |
| Net ff der voorbereiding op deel 3 van Star Wars de tekenfilms Clone Wars zitten kijken, erg vet :toocool: |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ben verder erg benieuwd naar the War Of the Worlds van Spielberg & Cruise. Lijkt me ook zeker een vette biosfilm! |
Ik ook! Voorstukjes zagen er goed uit, ik hoop alleen niet dat het een (te) onrealistsich 'alien-probeert-mensheid-te-vernietigen-maar-held-steekst-daar-stokje-voor-film 'wordt... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik ook! Voorstukjes zagen er goed uit, ik hoop alleen niet dat het een (te) onrealistsich 'alien-probeert-mensheid-te-vernietigen-maar-held-steekst-daar-stokje-voor-film 'wordt... |
Hopelijk geen Independence day dus :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Ook nog Oceans 12 gekeken dit weekend.....was wel vermakelijk maar Oceans 11 was beter... |
|
|
| SnuggLe |
| Vandaag I am Sam gezien. Steengoede film met Sean Penn (die hier een oscar voor zou moeten krijgen) en Michelle Pfeiffer. |
|
|
| jp |
Zoals viel te verwachten breekt Star Wars Episode 3, Revenge of the Sith' alle records. In de vier dagen dat de film nu draait, bracht hij alleen al in Amerika 158,5 miljoen dollar op. Hiermee zijn de monsteropeningen van 'Spiderman' en 'Harry Potter' verslagen.
De langverwachte film over Anakin Skywalker die Darth Vader wordt, ging dit weekend in heel de wereld in première. Ook in andere werelddelen deed 'Sith' het goed, want de totale wereldwijde opbrengst staat nu op 303 miljoen dollar. En aangezien de reviews voornamelijk lovend zijn (Lucas benadert het niveau van de eerste trilogie, aldus fans) zal de film nog wel een tijd goed blijven lopen. Filmanalisten verwachten zelfs dat 'Sith' na 'Titanic' en 'Lord of the Rings 3 als derde de miljardollargrens in de boxoffice zal overschrijden. En dan moeten de DVD's, DVD-boxen en de Special Editions nog uitkomen. De kosten van de film haalde bedenker/regisseur George Lucas, die zijn films zelf financiert, er overigens al uit met sponsordeals met onder meer Mc Donalds en M&M's. Lucas heeft trouwens aangegeven dat de derde trilogie, Episode 7, 8 en 9, niet meer gemaakt wordt. |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Heeft iemand hier al de film 'Saw' gezien over twee kerels die zich opeens bevinden in een openbaar toilet terwijl ze allebei vastgeketend zijn?
Ik vond het best een coole, vooral het einde. En het hele idee van de film sprak me wel aan. Een moordenaar laat mensen vuile 'spelletjes' spelen waar ze of levend of dood uit kunnen komen. Voorbeeld: een man had geprobeerd zelfmoord te plegen door zichzelf met scheermesjes te bewerken, dus wat doet de Jigsawkiller dan? Hij laat die vent de uitgang van een soort doolhof zoeken, maar de doolhof is gevuld met een soort netwerk van schrikdraad met allemaal scheermesjes erop/eraan. Er zitten wat harde, lugubere stukjes in maar er zit n leuk creepy sfeertje in.
Ik vond het best een vette film!
EDIT: overmorgen ofzo kan ik 2 andere films bekijken: Session 9 en Reqiuem for a Dream. Heb gelezen dat dit erg goede films zijn in het thriller/horror genre... |
Ik had moeite met slapen na het zien van deze film!:nervous:
Ik heb gehoord dat zelfs deel II hetzelfde jaar wordt gereleased. Lijkt me zeker intressant, maar waarom zo vlak achter elkaar? |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by CygnusX
De muziek in 'In Good Company' is heel gelijkaardig (ook muziek van The Shins en Iron & Wine). De film zelf is niet slecht, een romantisch drama/komedie met een licht Hollywood-gehalte. De belangrijkste rollen zijn voor Dennis Quaid, Topher Grace (Erik uit That 70s Show) en Scarlett Johansson ( :eyes: ).
Imdb : http://www.imdb.com/title/tt0385267/ |
Gisteravond gezien, inderdaad een vermakelijke film :)
Scarlett :crazy: |
|
|
| DJ_Siesta |
gister was Mission Impossible 2 er weer eens voor, nu had ik een vraag mischiend at jullie het weten
In de scene, vlak voordat hij van die flat afspringt en dat wijf zichzelf injecteerd met cheameara. Daar hebben ze zon mooie drama muziek onder, dit komt mij echter heel bekend voor, uit een trance o.i.d. maar ik zoek eigenlijk gewoon het origineel. Anybody can help? want het klinkt echt vet! |
|
|
| MaGiK54 |
| Vanmiddag Star Wars :crazy: |
|
|
|
|