|
Check die Films!!! - Part VI (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
Hostage en Sin City gekeken laatste 2 dagen
Hostage viel me zwaar tegen. Het flinterdunne verhaal sloeg helemaal nergens op, actie was wel aardig, acteerwerk niet meer dan gemiddeld. Had zoveel meer kunnen zijn.
Sin City viel ook wat tegen. De manier waarop de film is gemaakt (filmen, montage, bewerkingen etc) was mooi, acteerwerk was vrij aardig en de lekkere grietjes waren top, maar jammer dat er zoveel onbeholpen geweld nodig was om het verhaal enigszins 'body' mee te geven. Natuurlijk is het in de stijl van de strips en zullen heel veel mensen het geweld-ig vinden, ik vond het allemaal wat te. Maar ik ben ook meer van de Lost In Translations en Garden State's, waar volgend anderen een overdaad aan 'niks' inzit ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Gister War of the Worlds gezien. Special effects zijn echt super, maar het verhaal loopt niet helemaal lekker. Daar zitten een paar flinke gaten in. En ik vind de film ook een belachelijk slecht einde hebben... |
jup helemaal akkoord. |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Sin City viel ook wat tegen. De manier waarop de film is gemaakt (filmen, montage, bewerkingen etc) was mooi, acteerwerk was vrij aardig en de lekkere grietjes waren top, maar jammer dat er zoveel onbeholpen geweld nodig was om het verhaal enigszins 'body' mee te geven. Natuurlijk is het in de stijl van de strips en zullen heel veel mensen het geweld-ig vinden, ik vond het allemaal wat te. Maar ik ben ook meer van de Lost In Translations en Garden State's, waar volgend anderen een overdaad aan 'niks' inzit ;) |
Sin City vind ik dan weer een geweldige film! Ben blij dat er een deel 2 & 3 van komt! |
|
|
| ahp2002 |
Ik heb toch voor Batman Begins gekozen. Heel vette film, alleen het begin is wat traag. Ik snap dat dit bedoelt is om een band om duidelijk de achtergronden van Batman te vertellen, maar wel heel veel herinneringen en dramatische "kijk naar een oude foto van ouders" shots. Maar die trainingen dat hij zijn angst moet overwinnen zijn echt fenomenaal gefilmd.
Topfilm toch wel! |
|
|
| moogwai |
War Of The World en Batman Begins moet ik ook maar gaan checken. Dit jaar zijn er toch al best veel goede films uitgebracht en we zitten nog maar op de helft.
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Maar ik ben ook meer van de Lost In Translations en Garden State's, waar volgend anderen een overdaad aan 'niks' inzit ;) |
Ik vind dit juist weer helemaal niks :) Garden State was nog wel redelijk, maar Lost In Translations vond ik helemaal niks.
Iemand hier House Of The Flying Daggers gezien? Deze Japanse film is ook dikke aanrader! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Net Assault on Precinct 13 gezien, moest ik nog steeds kijken. Damn, vet goede actie. Film met oa Ja Rule (de rapper), Gabriel Byrne, en die gast van de Matrix Laurence Fishburn.
Best een goed verhaal ook en samen met wat vrouwelijk schoon (ZEKER geen cliche, daar heb ik ook een godsgruwelijke hekel aan) en steengoede actie. Intrege erbij, hopla.
Voor mij de beste actiefilm sinds tijden. |
Meen je dit serieus? Vond hem tegenvallen. Wel leuk verzonnen op zich, maar allemaal te dik erboven op. Voor mij persoonlijk zkr niet de beste actiefilm aller tijden, meer een middenmoter.
Zelf heb ik ook nog wat gezien, maar weet het al niet meer.. Zal dus niet veel boeiends geweest zijn |
|
|
| Opti |
| Van de week nog Saw en Fight Club gezien. Saw was wel grappig, maar snap de hype eromheen niet echt. |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by Opti
Saw was wel grappig, maar snap de hype eromheen niet echt. |
Grappig:wtf: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by moogwai
Iemand hier House Of The Flying Daggers gezien? Deze Japanse film is ook dikke aanrader! |
jup, is idd zeer goed :) |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by moogwai
Iemand hier House Of The Flying Daggers gezien? Deze Japanse film is ook dikke aanrader! |
Chinees!!!:whip: :mad:
| quote: | Originally posted by websley
Grappig:wtf: |
Ik heb een raar soort humor:haha: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
Van de week nog Saw en Fight Club gezien. Saw was wel grappig, maar snap de hype eromheen niet echt. |
Fightclub VOOR HET EERST? Ga je schamen! Maar, wat vond je ervan?
Saw vondi k wel supercool :)
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Meen je dit serieus? Vond hem tegenvallen. Wel leuk verzonnen op zich, maar allemaal te dik erboven op. Voor mij persoonlijk zkr niet de beste actiefilm aller tijden, meer een middenmoter.
Zelf heb ik ook nog wat gezien, maar weet het al niet meer.. Zal dus niet veel boeiends geweest zijn |
Je moet het ook in perspectief zien: ik zeg de beste actie in tijden. Ik kijk niet veel actie , en meestal is dat TE cliche TE standaard. En daar heb ik een pleurishekel aan. Ik zou ook niet meer weten wat de laatste actiefilm is die ik hiervoor heb gezien eigenlijk...
Gisteren overigens Sideways gezien. Filmhuisfilm. Wel aardig. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Fightclub VOOR HET EERST? Ga je schamen! Maar, wat vond je ervan?
Saw vondi k wel supercool :)
Je moet het ook in perspectief zien: ik zeg de beste actie in tijden. Ik kijk niet veel actie , en meestal is dat TE cliche TE standaard. En daar heb ik een pleurishekel aan. Ik zou ook niet meer weten wat de laatste actiefilm is die ik hiervoor heb gezien eigenlijk...
Gisteren overigens Sideways gezien. Filmhuisfilm. Wel aardig. |
Inderdaad, maar ook echt niet meer dan dat. Heb ik in het vliegtuig zitten kijken maar moest wel moeite doen om mijn ogen open te houden. |
|
|
|
|