|
Check die Films!!! - Part VI (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Gisteren dan eindelijk Hotel Rwanda gekeken... lag namelijk al een tijdje te wachten! Het is echt niet voor te stellen dat dit soort omstandigheden nog steeds in de wereld bestaan...
Indrukwekkende film! |
|
|
| DJ_Siesta |
hoor veel mensen over de garden state hier, maar wat een immense bagger film is dat. Vond er echt geen ene zak aan.
Gister weer ff the girl next door gezien, wat een ongelooflijke gruwelijke film blijft dat toch!!! Dikke aanrader. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Heeft iemand hier al de film 'Saw' gezien over twee kerels die zich opeens bevinden in een openbaar toilet terwijl ze allebei vastgeketend zijn?
|
Heb Saw vorige week ook gezien. Erg vette film en een leuk verhaal inderdaad! Gister nog naar the Sixth Sense gekeken, want ik kon 'm niet zo goed meer herinneren. Heeft me weer erg kunnen boeien, echt een topper! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hoor veel mensen over de garden state hier, maar wat een immense bagger film is dat. Vond er echt geen ene zak aan.
|
Tsja, dat verschilt per persoon en qua mens. Had ook niet echt verwacht dat jij hem cool zou vinden eerlijk gezegd.
Maar smaken verschillen, ik vond hem vet!
Gezien de laatste tijd:
- The Manchurian Candidate: aardig
- The Interpretor: goede film, aanrader!!
- Der Untergang: mwoah
- The Clearing: superslecht! |
|
|
| sndh |
| Mulholland Drive gisteravond gezien.... echt compleet gestoorde en supergoeie film...snap er nog steeds echt NIETS van :P Pff... Memento ligt klaar om ook gekeken te worden. Meer tips a la deze films zijn welkom, naast Vanilla Sky , The Garden State etc.. :) |
|
|
| TimeportE |
heb eindelijk weer eens een film gekeken die op mijn lijstje stond om te kijken:
-the village
zoals verwacht een strakke film met goede suspens en goede camerawerk, iets wat we gewend zijn van m. night .. het einde is niet bedoeld als een shocker zoals iedereen waarschijnlijk verwachte.. leuke film! |
|
|
| Remy D |
Donderdag gezien:
All Stars: wel een gave film, had hem nog nooit gezien. :)
Kingdom of Heaven: Superfilm ik vond hem echt gaaf, ga er misschien maandag weer heen. :crazy:
Simon: Superfilm echt, het grappige zo mooi met drama combineren... Met Van God Los voor mij de 2 beste nederlandse films. :crazy:
Vrijdag gezien:
Enemy at the gates: Ook een topper!! :crazy:
Zaterdag gezien:
White Chicks: hahaha erg gelachen, had het niet verwacht maar vond hem echt super. :stongue: |
|
|
| basd |
| Net Panic Room op TV gekeken, was best een aardige film. Niet heel bijzonder maar leuk om zo'n zaterdagavond mee door te komen. |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by basd
Net Panic Room op TV gekeken, was best een aardige film. Niet heel bijzonder maar leuk om zo'n zaterdagavond mee door te komen. |
ach hij gaat wel.. beetje voorspelbaar though:o |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja, dat verschilt per persoon en qua mens. Had ook niet echt verwacht dat jij hem cool zou vinden eerlijk gezegd.
Maar smaken verschillen, ik vond hem vet!
! |
vertel eens waarom dan. ben benieuwd naar je be-redenatie. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
vertel eens waarom dan. ben benieuwd naar je be-redenatie. |
1) Garden State is een film waar heel weinig in gebeurt, maar vooral de muziek zeer vet is.
2) Volgensmij hou jij meer van hollywoodfilms ("standaard" films, niet neerbuigend bedoeld)
3) Mijn idee is dat jij de muziek ook te chill/rustig vindt.
Voila....
Niets lulligs bedoeld hoor, ik had zoiets wel verwacht. |
|
|
| DJ_Siesta |
haha, nou misschien heb je gelijk, maar ik kijk nog altijd een film voor het vermaak, en niet voor de muziek, als ik muziek wil luistere, slinger ik de pc wel aan
beetje rare beredenering, want die film suckt gewoon heel erg flink als je het mij vraagt, zit geen enkele lijn in.
en over die muziek, slaat echt nergens op want ik maak/
luister hedendaags nog steeds veel ambient sets, kan mij niet rustig genoeg zijn.:rolleyes: |
|
|
|
|