return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Check die Films!!! - Part VI (pg. 2)
View this Thread in Original format
eXos
quote:
Originally posted by jp
Heb net Russian Party - Rocco Ravishes Russia bekeken en ik ben zwaar teleurgesteld. Rocco's 'acteer' prestaties waren dan wel weer van een hoog niveau, de vrouwen daarentegen vielen zwaar tegen. Niemand die de film bekeken heeft werd er enigszins nat of hard van.

In tegenstellling tot klassiekers als Rocco invades Poland en Live in Prague werd er duidelijk gebruikt gemaakt van acteurs in plaats van her en der van de straat geplukte geile dellen die voor een paar Euro alles met zich laten doen.

Een goede film in dit genre is al moeilijk te vinden. Rocco Siffredi kon de kritische test tot nu toe altijd doorstaan. Deze flutflim zal helaas niet in de DVD collectie worden bijgezet. Het is eigenlijk onbegrijpelijk, een land met een potentieel aanbod van meer dan 80 miljoen vrouwen en dan niet eens de moeite nemen om een fatsoenlijke voorselectie te maken.

2/10


LOL!

Fantastische review!
Tim81
Dude, where is my car gisteravond gekeken, erg slap maar wel leuk!
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
In tegenstellling tot klassiekers als Rocco invades Poland en Live in Prague werd er duidelijk gebruikt gemaakt van acteurs in plaats van her en der van de straat geplukte geile dellen die voor een paar Euro alles met zich laten doen.


Dikke Classic! :D :D
Die staat naast "Debbie Does Dallas" ;)



Dirty Pretty Things gezien, met de actrice van Amelie. Erg erg goede film over 'rare dingen' in een hotel. In de film moet iemand een ethische keuze maken over 'goed' en 'goed' ... apart.
ahp2002
quote:
Originally posted by jp
Heb net Russian Party - Rocco Ravishes Russia bekeken en ik ben zwaar teleurgesteld. Rocco's 'acteer' prestaties waren dan wel weer van een hoog niveau, de vrouwen daarentegen vielen zwaar tegen. Niemand die de film bekeken heeft werd er enigszins nat of hard van.

In tegenstellling tot klassiekers als Rocco invades Poland en Live in Prague werd er duidelijk gebruikt gemaakt van acteurs in plaats van her en der van de straat geplukte geile dellen die voor een paar Euro alles met zich laten doen.

Een goede film in dit genre is al moeilijk te vinden. Rocco Siffredi kon de kritische test tot nu toe altijd doorstaan. Deze flutflim zal helaas niet in de DVD collectie worden bijgezet. Het is eigenlijk onbegrijpelijk, een land met een potentieel aanbod van meer dan 80 miljoen vrouwen en dan niet eens de moeite nemen om een fatsoenlijke voorselectie te maken.

2/10


Bekijk hem eens in een bioscoop, dan komt de actie veel intenser over.
Opti
quote:
Een romance bloeit op tussen twee outsiders: een mishandeld model en een mysterieus zwijgzame jongeman die als een inbreker zonder wensen van huis naar huis trekt.

Tae-Suk ´logeert´ in huizen, waar de reclamefolders niet worden opgeruimd. Hoewel hij die tijdelijk onbewoonde huizen kraakt, treedt hij op als een soort vriendelijk spook: hij maakt geen rotzooi, maar geeft de planten water, doet de was en repareert klokken en weegschalen. Hoogstens plundert hij de ijskast. Op een dag sluipt hij een villa binnen, waar fraaie foto´s van een model aan de muur hangen. Vanuit het donker wordt hij bespied door datzelfde model, Seon-Hwa, die onder de blauwe plekken zit. Hun liefdesgeschiedenis begint, wanneer Tae-Suk naar de klaarliggende golfattributen grijpt om de mishandelingen van haar echtgenoot te stoppen. Enkele golfballen als munitie en het ´3-ijzer´ als slagwapen zijn afdoende wraak. Seon-Hwa springt bij Tae-Suk achter op zijn motor. Samen zetten ze zijn eigenaardige manier van leven voort. In ieder nieuw huis lijkt hun relatie sterker te worden. Hoewel ze geen woord met elkaar wisselen, worden ze langzaam verliefd. Wanneer ze tegen de lamp lopen, belandt Tae-Suk in de gevangenis en wordt Seon-Hwa naar haar man terug gestuurd. Beiden zoeken in hun eigen gevangenschap naar een uitweg. Is er nog plek voor hun liefde?

Bin-jip is een fraaie, existentiële fabel over eenzaamheid, pijn, geluk, bezit, het (on)zichtbare en (on)zegbare en natuurlijk over de liefde. Hij won er een Zilveren Leeuw als beste regisseur in Venetië mee.


Vrijdagavond in het Filmhuis gezien, mooie goeie film, zeker een aanrader:cool:
Cosmic
Van t weekend 11:11 gezien. Vage film over een meisje met een trauma over haar ouder's dood. Ze ziet geestverschijnselen en die bepalen wat er met bepaalde personen rondom haar gebeuren....Beetje vaag allemaal.
Ik dacht dat het 11:14 zou zijn, want die film kreeg ook wel goede recensies. Maar die zoek ik nofg steeds dus...
Remy D
Gister naar Assault on Precinct 13 geweest en vond hem erg gaaf.

en vrijdag Harold & Kumar go to White Castle gekeken en wat een GEWELDIGE HELDENFILM is dat. super :tongue2
Cosmic
Gister Hide&Seek gekeken met de Niro en Janssen, al heeft laatstegnoemde hoogstens 20 zinnen gezegd..

Redelijke film over een man met een dochter die na de zelfmoord van zijn vrouw gaat verhuizen naar een rustig dorp en waar vervolgens rare dingen gebeuren met hem en zijn dochter..
New Wave
quote:
Originally posted by Asperge
Ik heb net The Aviator gekeken, goede pakkende film met puike acteerprestaties, sterk verhaal en alles mooi in beeld gebracht. Zeker een aanrader.

8tje:)


Ik ben denk ik 1 van de weinige maar ik vind The Aviator zo'n baggerfilm. Ontiegelijk gehyped door middel van de Oscars. Ben er na een 45 minuten mee genokt, vond er niets aan. Sprak mij niet aan.
Opti
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ben denk ik 1 van de weinige maar ik vind The Aviator zo'n baggerfilm. Ontiegelijk gehyped door middel van de Oscars. Ben er na een 45 minuten mee genokt, vond er niets aan. Sprak mij niet aan.


Vond hem zelf ook niks aan. En de belangrijkste gebeurtenis heb ik ook nog gemist, toen was ik naar het toilet:o

moogwai
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ben denk ik 1 van de weinige maar ik vind The Aviator zo'n baggerfilm. Ontiegelijk gehyped door middel van de Oscars. Ben er na een 45 minuten mee genokt, vond er niets aan. Sprak mij niet aan.


Lijkt mij ook geen zak aan. Ik ga 'm nu zeker niet kijken.

Heeft iemand hier de Million Dollar Baby al gezien?
Ook zo'n oscarwinnaar , maar is het wat?
Partyhardy!
Dadelijk om 22.00 op RTL 5: Bowling for Columbine van Michael Moore. Hem hem nog nooit gezien maar schijnt goed te zijn... Ik ga hem in ieder geval kijken :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement