|
Check die Films!!! - Part VI (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
Heeft iemand hier al de film 'Saw' gezien over twee kerels die zich opeens bevinden in een openbaar toilet terwijl ze allebei vastgeketend zijn?
Ik vond het best een coole, vooral het einde. En het hele idee van de film sprak me wel aan. Een moordenaar laat mensen vuile 'spelletjes' spelen waar ze of levend of dood uit kunnen komen. Voorbeeld: een man had geprobeerd zelfmoord te plegen door zichzelf met scheermesjes te bewerken, dus wat doet de Jigsawkiller dan? Hij laat die vent de uitgang van een soort doolhof zoeken, maar de doolhof is gevuld met een soort netwerk van schrikdraad met allemaal scheermesjes erop/eraan. Er zitten wat harde, lugubere stukjes in maar er zit n leuk creepy sfeertje in.
Ik vond het best een vette film!
EDIT: overmorgen ofzo kan ik 2 andere films bekijken: Session 9 en Reqiuem for a Dream. Heb gelezen dat dit erg goede films zijn in het thriller/horror genre... |
|
|
| ahp2002 |
ik vond der untergang niet zo ontzettend indrukwekkend. Heb de laatste drie kwartier niet gezien alleen, maar tot die tijd vond ik het aardig, maar zeker niet zo indringend als gehoopt.
Ik vind de titel eigenlijk ook wel geschikt voor een film over het EK 88 |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb een hele meuk films gezien die ik nog niet hier in heb gezet.
The Clearing
Thriller met Robert Redford & William Defoe. Wat een ontzettend saaie film zeg, niet normaal…. Conversatie is slecht, plot is slecht en er zit geen spanning in. Defenitely de slechtste film die ik in tijden heb gezien.
Men in Black 2
Was op televisie, wel vermakelijk. Had hem nog niet gezien, dus altijd leuk. Lekker flauw, niet bij nadenken, altijd goed.
Der Untergang
Goede film, maar ik had er meer van verwacht. Het verhaal is zeer traag, en komt dus heel langzaam op gang. Hij kan niet heel erg overtuigen. Al is hitler wel overtuigend gespeeld (btw wel leuk, die acteur die komt ook in Men in Black 2 voor!).
The Notebook
Op aanraden van mensen hier gekeken. Eigenlijk echt een vrouwenfilm… Standaard liefdes verhaal waarvan je kan raden hoe hij afloopt. Desalniettemin wel leuk, maar nothing special.
The Manchurian Candidate
Hap slik weg-kijkfilm. Altijd leuk, die conspiracy theories. Wel een leuke invalshoek deze keer, en hij verraste me dan ook wel. Goede film, leuk plot, spannende wendingen in het verhaal.
Heb nog wat “2 watch” staan, waaronder nog steed Mullholland Drive. Verder wil ik die nieuwe met film wel zien die is van Contender ofzo heet (even naam kwijt, die met die blonde vrouw). Ook Assault on Precinct 13 staat hoog op mijn lijstje. Iemand nog tips?
Trancezoner: Requium for a Dream is echt een cultfilm. Niet echt een thriller. Komt ook langzaam op gang, maar zeeeeer zeker de moeite waard. Be excited, be be excited ;) |
|
|
| ahp2002 |
ik benn die lemory snickets series of unfortunate events aan het downen, met jim carrey
iemand opinies? |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Heeft iemand hier al de film 'Saw' gezien over twee kerels die zich opeens bevinden in een openbaar toilet terwijl ze allebei vastgeketend zijn?
Ik vond het best een vette film!
|
Ja ik vond m ook goed bedacht! Hou wel van dat soort films.
Gister National Treasure gezien. Het had wel een erg hoog Indiana-Jones gehalte vond ik. 6/10 |
|
|
| DJ_Siesta |
| vorige week ff white noise gezien, ik vond het wel een leuke film, had er alleen meer van verwacht. |
|
|
| moogwai |
Hotel Rwanda gezien. Erg goede en indrukwekkende film. Samen met de Untergang de beste recente films van dit moment.
| quote: | Originally posted by Remy D
Gister naar Assault on Precinct 13 geweest en vond hem erg gaaf.
|
Idd een goede film. Leuk verhaal en goede actie. |
|
|
| DJ_Siesta |
| die assault on precict, was idd wel grappig, maar niet meer, beetje cliché verhaal, maar die neger was wel stoer:) |
|
|
| sndh |
| Gisteren weer 'the Garden State' gezien, wat een supermooie film is en blijft dat! In principe gebeurt er in het eerste uur helemaal niets, maar hij is zo briliant neergezet dat je dat niet eens meer door hebt...De muziek is ook super (Frou Frou - Let Go). Vooral die spin the bottle scene is geweldig, met Zero 7 als muziek eronder, hemels! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by sndh
Gisteren weer 'the Garden State' gezien, wat een supermooie film is en blijft dat! In principe gebeurt er in het eerste uur helemaal niets, maar hij is zo briliant neergezet dat je dat niet eens meer door hebt...De muziek is ook super (Frou Frou - Let Go). Vooral die spin the bottle scene is geweldig, met Zero 7 als muziek eronder, hemels! |
Supervet he? Ik ben nog steeds helemaal verliefd die soundtrack, hij zit nu al 5 maanden in mijn discman!
Ik moet de film nog eens zien, speciaal voor de muziek. Te vet gewoon. Ga hem ook zeker op DVD kopen! |
|
|
| DJ_Siesta |
| net ff ladder 49 gezien, wat een meesterwerkje! wat een ontzettende mooie film! dikke aanrader! |
|
|
| MaGiK54 |
| Deze week maar ff Der Untergang kopen.... |
|
|
|
|