return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 
Check die Films!!! - Part VI (pg. 22)
View this Thread in Original format
MaGiK54
Net in het Haags Filmhuis naar de anime Howl's Moving Castle geweest......van de maker van Spirit Away....erg vette tekenfilm :toocool:

http://disney.go.com/disneypictures/castle/
Glaniskanis
Paar weken terug Wedding Crashers gekeken
Dat is toch wel weer genieten van de bovenste plank
Humor zoals ik hem fijn vind... niet van het Sideways soort maar toch supervet!
Owen Wilson en Vince Vaughn zijn ook een gouwe duo... die vullen elkaar perfect aan
Vooral de eerste 30minuten lag ik hélemaal krom... wie verzint er nou zoiets... wat een godse veldmaarschalk ben je dan zeg... wat een koning!
Echt een dikke aanrader voor snel want hij komt dacht ik eind deze maand in de bios
Remy D
gister eindelijk The girl next door gekeken en ik vondt het echt een hele leuke film.. Elishia Cuthbert pfff wat een godse geil lekkere BABE!! 't was al bekent maar jezus 't lijkt wel of ze steeds lekkerder wordt!!!! :crazy: :crazy: :crazy:

En vandaag GO gekeken, had ik nog niet gezien en hij was zeker vermakelijk!! hihihi :tongue2 :tongue2
Original
quote:
Originally posted by Remy D
gister eindelijk The girl next door gekeken en ik vondt het echt een hele leuke film.. Elishia Cuthbert pfff wat een godse geil lekkere BABE!! 't was al bekent maar jezus 't lijkt wel of ze steeds lekkerder wordt!!!! :crazy: :crazy: :crazy:

Maar in die film was ze ook gewoon belachelijk lekker! Vorige week gezien, relaxte film.:tongue2
ahp2002
Ik vond The Island best tegenvallen.

Ik vond alle aspecten best wel gejat van andere films, de acteerprestaties vond ik niet briljant, de paar grapjes waren ook niet leuk...

allemaal net niet, helaas :(
Tim81
War of the Worlds biedt inderdaad voldoende actie, aardig camerawerk, wat spanning en een 'apart' einde...
Yarnie
Gister naar de sneak geweest en er was zon franse film, uiteindelijk best nog wel een aardige film, maar wou net wat informatie over die film zoeken maar weet alleen de naam niet:sadgreen: Zijn er mensen die ook vaak naar de sneak gaan en toevallig de naam weten? kthnx
basd
quote:
Originally posted by Yarnie
Gister naar de sneak geweest en er was zon franse film, uiteindelijk best nog wel een aardige film, maar wou net wat informatie over die film zoeken maar weet alleen de naam niet:sadgreen: Zijn er mensen die ook vaak naar de sneak gaan en toevallig de naam weten? kthnx

Deze toevallig?

quote:
Lemming

Bénédicte (Charlotte Gainsbourg) en Alain Getty (Laurent Lucas), een jonge en briljante domotica-ingenieur, zijn net naar een nieuwe stad verhuisd. Ze krijgen het bezoek van Alains baas, Richard Pollock (André Dussollier), en zijn echtgenote Alice (Charlotte Rampling). Een ontmoeting die niet zonder gevolgen blijft voor het tot dan toe rustige leventje van het jonge koppel. Op een dag vinden ze het lijk van een mysterieus knaagdier in hun verstopte afvoer. Na deze bizarre ontdekking neemt hun leven plots een heel irrationele wending.

Van www.sneakpreview.nl (mede mogelijk gemaakt door Google, is echt niet lastig)
Yarnie
quote:
Originally posted by basd
Deze toevallig?

Van www.sneakpreview.nl (mede mogelijk gemaakt door Google, is echt niet lastig)

Nee die film is het niet, en ik had al op google gezocht en wat mensen gevraagd, maar die wisten het ook niet, vandoor de post hier
basvh
Daarnet it is all gone pete tong gezien. Erg vette film moet ik zeggen, leuke muziek eronder. Cameo's van de bekende dj's en promoters ook erg vet.

Ze weten trouwens ook goed de sfeer van ibiza vast te leggen. Vooral met die ondergaande zon kreeg ik erg heimwee en al zin in 2006. :crazy:

Muppy
quote:

vraag ei ff...die is bioscoop-meneer
Jappio
quote:
Nee die film is het niet, en ik had al op google gezocht en wat mensen gevraagd, maar die wisten het ook niet, vandoor de post hier

www.sneakpoint.nl?

deze maybe: http://www.sneakpoint.nl/films.php?id=1578

http://www.imdb.com/title/tt0424237/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 
Privacy Statement