|
Check die Films!!! - Part VI (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Bovendien maakt het niet uit hoe dik je TV is, vergeleken met een gezellig avondje naar de bios is een rip kijken toch niks.
Vind ik. |
|
|
| Tim81 |
| Gisteren zijn Lock Stock and Two Smoking Barrels en dvd van Javier Guzman binnengekomen. Besteld via Marktplaats, samen voor 10 euro inclusief verzendkosten. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ben ik de enige die de laatste tijd problemen heeft met Torrents btw? Niks lukt meer en ik krijg geen verbinding meer etc. etc. Naja, dan misschien toch maar overwegen om hier bij de PAthe een maandabonnement te halen voor 17 Eu. Na 2 films heb je t geld er toch al weer uit. :D |
pssssst nieuwsgroepen, volledige dvd's met dolby digital op volle snelheid binnenhalen. |
|
|
| Passiva |
| Oh man.. SAW is ZO ontzettend vet. Allemaal checken dus! :eyes: |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Passiva
Oh man.. SAW is ZO ontzettend vet. Allemaal checken dus! :eyes: |
IDD echt supervette film, spannend en top plot! Maak je niet vaak mee:D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by basvh
Angelina is zoooooooo sexy en lekker in Mr & Mrs Smith |
in welke film niet :conf: :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Phortastic
in welke film niet :conf: :) |
In A Shark Tale vind ik haar nou niet echt lekker. Of vind je het geil om een vis om je tollie te hebben? |
|
|
| SnuggLe |
Kung Fu Hustle
http://www.imdb.com/title/tt0373074/
Echte titel: Gong Fu
Zeer dikke vette aanrader. Van de regisseur van Shoalin Soccer.
Nu denken mensen zeker van 'mwoah vage comedy', maar hij is echt super goed. Ook humor, maar ook zeer fraai gefilmde vecht (martial arts) scenes die zoals een goede chinese film betaamt erg overdone zijn (zoals ook in Hero en ook die Axe reclame) maar wel steen en steengoed. Vechten a la the Matrix (eigenlijk is het andersom, want the Matrix heeft het van chinese films afgekeken).
Maar in ieder geval:
- goede humor
- sterk verhaal
- super camerawerk
- wat romantiek
- artistieke vechtscenes
Ok, ik hou wel van chinese films, en ben niet zo snel erg tevreden, maar dit was weer echt een topper! Aanrader voor iedereen hier! |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by New Wave
In A Shark Tale vind ik haar nou niet echt lekker. Of vind je het geil om een vis om je tollie te hebben? |
lol :D
Vandaag Blade Trinity gezien en wat daagjes geleden die film over Ray Charles.
Allebei wel aardige films, gewoon verstand op nul en film kieken. Niet echt heel veel bijzonders ofzo. Die Blade heeft weer zoon vaag einde dus volgens mij kan je je borsten wel weer natmaken, omdat de 4e eraan komt. Verheug me trouwens ook op die verfilming van de Da Vinci Code. Had hem gister uitgelezen en vond het echt een vet boek, alleen het einde kon ik niet verkroppen. :mad:
:D |
|
|
| Yarnie |
Gister In America en vanmiddag Good Bye Lenin ! gezien.
Ik vond In America echt onwijse goede film (ook imdb top250)! Het gaat over een iers gezin dat vlucht van een tragedie en in amerika gaat wonen in Ney York. Eenmaal daar komen ze weer een aantal problemen tegen. Aanrader !!!
Goodbye Lenin was ook wel een aardige film, gaat over een duits gezin in het voormalige ddr waarvan de moeder in coma komt te liggen. Als ze eenmaal weer bijkomt is Duitsland weer herenigd en de muur gevallen, maar haar kinderen proberen dit voor haar ter verbergen omdat ze denken dat ze het niet aankan. Wel een leuke film maar niet meer dan dat. |
|
|
| Gladius |
*spring binnen*
idd, goodbye lenin is een leuke film. check vooral ook de mooie muziek, van Yann Tiersen (oa van Amélie Poulain).
Laatste goede film die ik gezien heb is 'My Summer of Love'. Tijdje geleden verkozen tot beste Britse film. aanraderrrr! |
|
|
| New Wave |
| Eergister Constantine met deheer Reeves gezien. leuke film, mooie shots ook. Beetje dezelfde style als Snatch (camera standpunten enzo). Ook nog fahrenheit 9/11 maar daar ben ik 30 minuten voor het einde bij in slaap gevallen. Vond het op een gegeven moment een beetje vervelende man te vinden. Die met die Bowling for nogiets die was veel sterker, meer emotie enzo. Vond deze maar lafjes. |
|
|
|
|